T
töistä
Vieras
en oo julkkuja pahemmin koskaan nähnyt, ni tuntu hassulta istua sitä vastapäätä. En kehannu nimmaria pyytää. :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja töistä:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu![]()
KOSKA MUKA,en ole kuullutkaan. Miten se sitten mun junassa istu, kerropa se Kiva kun yritätte huijata mua.
Alkuperäinen kirjoittaja töistä:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu![]()
KOSKA MUKA,en ole kuullutkaan. Miten se sitten mun junassa istu, kerropa se Kiva kun yritätte huijata mua.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja töistä:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu![]()
http://www.juiceleskinen.fi/
19.2. 1950 - 24.11. 2006
Alkuperäinen kirjoittaja töistä::O Ei voi olla totta!!! Miten se muka sitten istu mua vastapäätä käytävän toisella puolella? Kertokaapa se ennen ku saan sydärin!!
Alkuperäinen kirjoittaja töistä::O Ei voi olla totta!!! Miten se muka sitten istu mua vastapäätä käytävän toisella puolella? Kertokaapa se ennen ku saan sydärin!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kai muistit töissä kovaan ääneen retostella? B)
Alkuperäinen kirjoittaja töistä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kai muistit töissä kovaan ääneen retostella? B)
Olen täällä yksin kymmeneen asti. Ukolle laitoin jo tekstarin ja parhaalle kaverille.
Alkuperäinen kirjoittaja töistä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kai muistit töissä kovaan ääneen retostella? B)
Olen täällä yksin kymmeneen asti. Ukolle laitoin jo tekstarin ja parhaalle kaverille.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Täl Juicel on varmaa jotain yhteistä Kirkan kans... Voi ilmestyä mitä yllättävimpiin paikkoihin![]()