töistä
en oo julkkuja pahemmin koskaan nähnyt, ni tuntu hassulta istua sitä vastapäätä. En kehannu nimmaria pyytää. :ashamed:
KOSKA MUKA,en ole kuullutkaan. Miten se sitten mun junassa istu, kerropa se Kiva kun yritätte huijata mua.Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu
Jepjep...porvoosta kuolemanjunalla matkustanut...Alkuperäinen kirjoittaja töistä:KOSKA MUKA,en ole kuullutkaan. Miten se sitten mun junassa istu, kerropa se Kiva kun yritätte huijata mua.Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu
http://www.juiceleskinen.fi/Alkuperäinen kirjoittaja töistä:KOSKA MUKA,en ole kuullutkaan. Miten se sitten mun junassa istu, kerropa se Kiva kun yritätte huijata mua.Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu
Apua, onko siitä jo noin kauanAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:http://www.juiceleskinen.fi/Alkuperäinen kirjoittaja töistä:KOSKA MUKA,en ole kuullutkaan. Miten se sitten mun junassa istu, kerropa se Kiva kun yritätte huijata mua.Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:se on kyllä kuollu
19.2. 1950 - 24.11. 2006
Joku samannäköinen olluAlkuperäinen kirjoittaja töistä::O Ei voi olla totta!!! Miten se muka sitten istu mua vastapäätä käytävän toisella puolella? Kertokaapa se ennen ku saan sydärin!!
no ei oo varmana istunu |OAlkuperäinen kirjoittaja töistä::O Ei voi olla totta!!! Miten se muka sitten istu mua vastapäätä käytävän toisella puolella? Kertokaapa se ennen ku saan sydärin!!
Olen täällä yksin kymmeneen asti. Ukolle laitoin jo tekstarin ja parhaalle kaverille.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kai muistit töissä kovaan ääneen retostella? B)
Varohhan ettei oo kohta valkotakkiset ovella :saint:Alkuperäinen kirjoittaja töistä:Olen täällä yksin kymmeneen asti. Ukolle laitoin jo tekstarin ja parhaalle kaverille.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kai muistit töissä kovaan ääneen retostella? B)
on ne mahtanu saada hyvät naurutAlkuperäinen kirjoittaja töistä:Olen täällä yksin kymmeneen asti. Ukolle laitoin jo tekstarin ja parhaalle kaverille.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kai muistit töissä kovaan ääneen retostella? B)
kohta varmaan joku bongaa ne paahtoleivästä ja yrittää tienata himo hillotAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Täl Juicel on varmaa jotain yhteistä Kirkan kans... Voi ilmestyä mitä yllättävimpiin paikkoihin