Bona/Nelly com keräilykoodit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Saako jokaisella kerralla aina sen 10 euron alennukseen oikeuttavan koodin? On tullut kerättyä noita purkin kansia ja nyt syötin koodit. Sain useamman 10 euron jutun. Mut varmaan ei voi käyttää kaikkia kerrallaan, vaan vain yhden alen.. tietääkö tuosta kukaan?

Ilmeisesti siinä aina saa ainakin sen 10eken lahjakortin. Hitto mä olin typerä ja kuvittelin että useamman sais käyttää kerralla, mut eipä tietenkään nyt kun tarkemmin ajattelee :headwall: Enkä kyllä tiedä onko koodi enää voimassakaan. Hemmetti noi kauppamiehet on ovelia. Oon aina ajatellu etten lähde noihin höynäytyksiin mukaan mut niin vaan on tullut ostettua noita, mut nyt loppu.

"Kerää 10 koodia ja saat 10-1000e lahjakortin". Sain 10e lahjakortin. Oikein onniteltiin lopussa ja sähköpostitse tuosta 10 eurosta ja kerrottiin milloin pitää viim. käyttää. Siis eikun ostoksille. Käytin aikaa Nellyssä, valitsin kivan vaatteen, ja eikun kassalle. MUTTA MITÄ TAPAHTUU KASSALLA; Ostosten summa pitää olla 40e + postituskulut 4e, jotta koodin voi käyttää!! Siis pitää käyttää vähintään 34e omaa rahaa, jotta saa 40e arvoiset tavarat postitettuna, eli "lahjakortti" = minimalistinen alennus kun teet isomman ostoksen!! TIEDOSTAKAA TÄMÄ JA/TAI VAROKAA KÄYTTÄMÄSTÄ TURHAA AIKAA KO. KAUPASSA! P.S. Sääntöjen kohta 5:ssä kyllä lukee nyt kun oikein etsin mistä kyse, mutta ei mitään mainintaa "kun ostat vähintään 40e:lla" missään bona-purkissa eikä nettisivuilla kun täyttelet ja saat vahvistukset ym.!

Tilasin syys-lokakuussa useamman satsin noilla koodeilla, ja yllensä tilasin tasan 10 eurolla, tai 11 eurolla, niin, että itse maksoin tuon euron. Nyt lokakuussa, kun yritin, tulikin ilmoitus tuosta 40 euron minimitilauksesta! Ovat siis muuttaneet sääntöjä yhtäkkiä! Säännöt-osiossakaan ei ollut mitään infoa 40 euron alaostorajasta. Edellispäivänä kirjoitin bonalle vihaisen meilin aiheesta, ja näköjään ovat nyt lisänneet sääntöihinkin tuon uuden tiedon. Eipä ole kummoinen lahja, kun pitäisi ostaa 30 eurolla kaupasta, josta ei muuten ostaisi yhtään mitään:(

Ja alennustahan tässä tulee enintään 25%. En kyllä menisi edes katsomaan kyseiseen nettikauppaan, jos saisin muuten vain ilmoituksen, että heillä kaikki tuotteet 25 prosentin alennuksella. Että silleen...

itse näpyttelin 20 koodia ja ensimmäisillä tuli tosiaan se 10€:n lahjakortti, mutta toisten kymmenen jälkeen onniteltiin 1000€:n lahjakortin voittamisesta. Enpä olisi uskonut, että a) näillä kampanjoilla voi voittaa jotakin b) voitto osuu omalle kohdalle. Ehkä sitä nyt malttaa tuhlata vähän itseensäkin eikä vain pikkuisiin :)

Onnea sinulle nimimerkki "onnisti" :)

Minulla ei käynyt yhtä hyvä tuuri. Keräsin noita koodeja jokusen; osan sain syyskuussa, osan lokakuussa ja viimeisen nyt marraskuussa, mutta olin säästellyt niitä, jos kauppaan tulisi jotain kivaa tilattavaa. Nyt sitten ensimmäistä tilausta Nelly.comin sivuilla tehdessäni minullekin selvisi, että 10 euron alennukseen tarvitaan se 40 euron minimitilaus. Kun menin tarkastamaan säännöt uudestaan kilpailusivuilta, 10 euron lahjakortin kohdalle oli jälkikäteen lisätty vaatimus 40 euron minimitilauksesta. Ensin epäilin muistiani, mutta varmistin kuitenkin parilta muulta koodeja keränneeltä äidiltä, että he olivat onnistuneet aiemmin tekemään tilauksen ja hyödyntämään alennuksen pienemmälläkin summalla.

Tuon kaupan vaatteet on sen verran kalliita, että 25% alennus ei innosta sieltä tilausta tekemään. Harmittaa, että ostin ko. tuotteita hyväuskoisena aivan turhaan. Vauvanruualle kun on parempiakin vaihtoehtoja, esimerkiksi HIPP tai Muksu.

Valvookohan tällaisia arvontoja tai menekinedistämiskampanjoita mikään taho? Sääntöjen muuttaminen kesken kampanjaa on asiakkaiden harhaanjohtamista.

Pistin sivujen kautta palautetta menemään.

Samaa asiaa pohdin että eikö kukaan estä muuttamasta sääntöjä kesken kampanjan! Sain tosiaan muutamat 10 eurot käytettyä, mutta nyt oli uudeet säännöt... Harmittaa kovasti!

Onhan niillä noissa säännöissä suunnilleen sellainen "lausuma", joka pidättää oikeudet ihan kaikenlaisiin muutoksiin. Mutta pistäkää silti palautetta sieltä kampanjasivun kautta menemään, kuten minäkin jo tein. Ehkäpä tulevaisuuden kampanjoissa miettisivät sitten säännöt alusta saakka kuntoon.

Olin yhteydessä kuluttajaasiamieheen, kertoi kuten itsekin ajattelin ettei näin saa menetellä, kesken kilpailun / kamppiksen ei saa muuttaa sääntöjä. Seuraavaksi uusi reklamaatio Nestlelle ja Nelly:lle, ja kopiot kuluttajavirastoon, ottavat sieltä myös yhteyttä asianomaisiin.
Voisi joku muukin ottaa yhteyttä noihin. Saadaan hieman kuria tuohon touhuun.

Tosiaan valitin sääntöjen muutoksesta keräilysivuston kautta siellä olevaan sähköpostiin, ja sain markkinointitoimistolta (jonne viestit ohjautuvat) asiallisen pahoitteluviestin ja pyynnön laittaa tilinumeroni, mikäli koen ansaitsevani hyvityksen kahdesta koodista, jotka olin saanut ennen sääntöjen muutosta. Tililleni tuli 10 euroa. Osaltani asia olkoon tällä ok, mutta muiden osallistujien takia voisin forwardata sähköpostinvaihtomme vielä tiedoksi kuluttaja-asiamiehelle. Olisiko "valittajalla" yhteystietoja, niin voisin olla yhteyksissä keskitetysti samaan tahoon kuin sinäkin?

Hienoa että jotain tapahtuu, itselle on vasta tullut Nestleltä tieto että kuluttajapalvelu välittää tiedon "kampanjaosastolle".

Laita spostia osoitteeseen: posti@kuluttajavirasto.fi ja
otsikoksi : Reklamaatio: Bona purkkien kampanja Nelly.com kanssa.

Itsellä noita koodeja about 60e edestä, ellei joku oikein tärppää, tuskinpa mun tuurilla.
Katsotaan mitä tapahtuu.

Tuola sivustolta joka on ilmoitettu purkin kanness olevassa tarrassa, ei löydy mtn paikkaa mihin koodit laitetaan!? Muita mainoksia siellä kyl on ja kaikki englanniksi.
Helppiä pls?!

"Kerää 10 koodia ja saat 10-1000e lahjakortin". Sain 10e lahjakortin. Oikein onniteltiin lopussa ja sähköpostitse tuosta 10 eurosta ja kerrottiin milloin pitää viim. käyttää. Siis eikun ostoksille. Käytin aikaa Nellyssä, valitsin kivan vaatteen, ja eikun kassalle. MUTTA MITÄ TAPAHTUU KASSALLA; Ostosten summa pitää olla 40e + postituskulut 4e, jotta koodin voi käyttää!! Siis pitää käyttää vähintään 34e omaa rahaa, jotta saa 40e arvoiset tavarat postitettuna, eli "lahjakortti" = minimalistinen alennus kun teet isomman ostoksen!! TIEDOSTAKAA TÄMÄ JA/TAI VAROKAA KÄYTTÄMÄSTÄ TURHAA AIKAA KO. KAUPASSA! P.S. Sääntöjen kohta 5:ssä kyllä lukee nyt kun oikein etsin mistä kyse, mutta ei mitään mainintaa "kun ostat vähintään 40e:lla" missään bona-purkissa eikä nettisivuilla kun täyttelet ja saat vahvistukset ym.!

Itseasiassa Bona purkin kannessa lukee kerää ja voita 200-2000 nelly.com lahjakortti tai 10€ alennuslahjakortti *edellyttää 50€ ostosta :)

Hei te kaikki, jotka osallistuitte viime viikon Bona viikkokampanjaan (viikko 46 / 2012), jossa luvattiin Allu body! Jos luitte kyseisen viikkokampanjan säännöt, siellä luki, että:
"Tämän Bona Hulina -minikampanjan kampanja-aika on 12.-16.11.2012(”Kampanja-aika”). Kampanjaan voi osallistua Kampanja-aikana tai niin kauan kuin palkintoja riittää. Kampanjassa jokainen osallistuja voittaa Hippamuumi-lakanat. Palkintoja on yhteensä 5640 kpl. "
Eli sähköpostitse infottiin, että voittaa Allu -bodyn ja sitten säännöissä luvattiin vielä Hippamuumilakanat. Lakanoita enemmän tarvitsevat laittakaa palautetta Bonalle! Kampanjan säännöthän pätevät siis molempiin suuntiin. Kuluttajan hyväksyessä kampanjan säännöt hän samalla sitoutuu kahdenvälisiin sääntöihin.