Nooooh. Meidän kokemus on se, että pienten lasten kanssa (=vaunu/ratasikäisten) riehakas bokseri oli aivan liikaa jaksettavaa, ulkoilutus oli yhtä tuskaa kun toinen veti kuin höyryveturi ja samalla piti työntää vaunuja, jos tuli pieniä lapsia kylään niin ei pystynyt rauhoittumaan ollenkaan, hyppi päin. Annoimme sen uuteen kotiin jossa kouluikäisiä lapsia, ja sen ikäisten kanssa menee paljon paremmin yhteen, koska he osaavat jo itsekin komentaa ja tykkäävät touhuta koiran kanssa riehakkaita leikkejä. Edelleenkään eivät kyllä vissiin lapset, kouluikäisetkään, ulkoiluta sitä, sen verran voimia on. Ja juu, kyllä sitä on yritetty kouluttaa kummassakin perheessä vaan kun koira on niin INNNNNNNNOISSSSSSSSAAAAAAN koko ajan niin eihän se juuri pysty itseään hillitsemään.
Nöffi vois olla asteen rauhallisempi, en tiedä? Mutta mun neuvo on, älä hanki bokseria, jos et ihan todella halua antautua siihen koiratouhuun, sillä bokseri ei missään nimessä ole sellainen koira, mikä menee "siinä sivussa". Tietty sukulinjakin vaikuttaa, jotkut voi olla löllympiä kuin toiset.