BMI yli 45, eikä nämä kilot lähde millään kuurilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="läski";26172345]Mulla on kans kilpirauhasen vajaatoiminta jonka takia ehdin lihoa 30kg ennen lääkitystä. Lääkkeellä painon nousu loppui, mut en kyllä laihdu sit millään. Syön 1200-1500 kaloria päivässä mut ei auta, paino ei tipu, tällä määrällä en vaan liho enempää. En mä nyt voi tosta enää ruokamääriä vähentääkään.
En siis osaa sua auttaa mut kunhan kerroin ettet ole ainoa.[/QUOTE]

Nauti päivittäin d- ja b-vitamiinia.

t. toinen vajislainen -27kg.

No hei, pitkäjänteisyyttä kehiin. Sä taidat ap saada kroppasi vaan pahemmin sekaisin erilaisilla "kuureilla". Sähän olet tekemässä elämäntapamuutosta. Ja vajislaiselle on erittäin tärkeää myös säännöllinen rytmi: unta, sopivaa ruokaa ja liikuntaa oikeassa suhteessa. Mulla alkoi kilot tippua siinä kohtaa, kun ns. unohdin laihduttamisen. Hoidin vain noi perusasiat kuntoon ja sen jälkeen alkoivat kilot tippua ihan itsekseen. Ja noi vitskut on muuten jees.

monet sanoo just noin, että mä syön niin vähän enkä sittenkään laihdu. mutta kun laitetaan paperille ne syömiset, niin näkeekin, että syö enemmän kuin tarvii, ja eihän kilot silloin tipu. ensin vaikka viikon syömiset paperille ja paljonko saat kaloreita päivässä. siitä sitten lähdet pienentämään sitä kalorimäärää ja kilotkin alkaa tippumaan

Aerobista liikuntaa ja cla-kapselit. Niillä mä olen aina laihtunut. Noi cla:t polttaa elimistön rasvaa, eli siis ottaa energiaa elimistön ylimääräisestä rasvasta, eikä ruuasta saadusta ravinnosta. Mä en kannata syömisen vähentämistä, mä kannatan rasvanpolttoa! Ja ruokavaliosta nopeat hiilihydraatit ja sokerit pois!

[QUOTE="vieras";26172488]Onko sinulta tutkittu pcos ja sokeriresistenssi?[/QUOTE]

Sokeriresistenssi? Mikä se on? Sokeriarvot on ihan ok esim. siinä 2tunnin paastokokeessa. Pco on tutkittu eikä ole sitä.

Kyse ei lyhyistä laihiksista ja kun olin laihdutusryhmässä se tapahtui yksityisen lääkäriaseman terveydenhoitajan ohjauksella ja kesti yli puolivuotta kaikkineen. Tarkemmat tutkimukset heillä jäi kun työt loppui ja muutin pois paikkakunnalta tuon jälkeen. Eli kuurini ei ole mitään kolmenpäivän kuureja jonka jälkeen repsahdan.

Myöskään täysnutrauksella(nutrileteilla) en onnistunut vaikka niiden 5-6kpl nutriletpussien lisäksi en syönyt mitään vaan join vain vettä. Ekoina päivinä suoli tyhjeni ja paino laski sen verran, mutta sitten jäikin lasku siihen ja kun lopulta lopetin nutrauksen en ollut laihtunut kiloakaan.

tuon kilpirauhassairauden lisäksi elimistössäni on lääkärissä todettu vuosien aikana muitakin vajaatoimintoja/hidastoimisuutta mm. maksa, verenkierto, liian matala sydämensyke, verenpaine liian matala, en hikoile edes saunassa tai rasituksessa jne.

[QUOTE="aloittaja";26172674]Sokeriresistenssi? Mikä se on? Sokeriarvot on ihan ok esim. siinä 2tunnin paastokokeessa. Pco on tutkittu eikä ole sitä.

Kyse ei lyhyistä laihiksista ja kun olin laihdutusryhmässä se tapahtui yksityisen lääkäriaseman terveydenhoitajan ohjauksella ja kesti yli puolivuotta kaikkineen. Tarkemmat tutkimukset heillä jäi kun työt loppui ja muutin pois paikkakunnalta tuon jälkeen. Eli kuurini ei ole mitään kolmenpäivän kuureja jonka jälkeen repsahdan.

Myöskään täysnutrauksella(nutrileteilla) en onnistunut vaikka niiden 5-6kpl nutriletpussien lisäksi en syönyt mitään vaan join vain vettä. Ekoina päivinä suoli tyhjeni ja paino laski sen verran, mutta sitten jäikin lasku siihen ja kun lopulta lopetin nutrauksen en ollut laihtunut kiloakaan.

tuon kilpirauhassairauden lisäksi elimistössäni on lääkärissä todettu vuosien aikana muitakin vajaatoimintoja/hidastoimisuutta mm. maksa, verenkierto, liian matala sydämensyke, verenpaine liian matala, en hikoile edes saunassa tai rasituksessa jne.[/QUOTE]

Voisko joku noista olla syy mikset laihdu?

Tuo "vaunuttelu ja vauvaulkoilu" ei kuulosta oikein laihduttavalta aerobiselta liikunnalta, vaikka hyötyliikunnan nimeen vannotaankin. Liikutko yhtään kertaa viikossa ihan liikunnan vuoksi, et vaunujen kanssa "vaunutellen"? Niin että tulee hiki ja vähän hengästyttääkin?

Se että taikoisit 30 kiloa ylimääräistä painoa syömättä yhtään enempää kun kulutat ei kuulosta kovin normaalia. Joko sussa hölskyy 30 kiloa ylimääräistä nestettä tai sitten se massa on saatu aikaan ruualla. Ei tyhjästä ilmasta aineellistua mitattavissa olevia kiloja vyötärölle vaikka tauti olisi mikä. Ne kilot tulee joko nesteenä, lihaksena tai läskinä. Kahteen viimeiseen tarvitaan yli kulutuksen syömistä.

Uusimmat

Yhteistyössä