[QUOTE="vieras";29179666]Mä oon siis tuo vieras, jota tuossa lainaat. Musta voisit hyvin kokeilla esim. kuukauden ajan 1500 ja 1700 (liikuntapäivinä) ja katsoa miten paino kehittyy. Tietenkin nopeita tuloksia ei sillä saa, mutta ilmeisesti sulla nytkin junnaa niin kannattaa kokeilla. Jos toi ei auta, vois olla ihan hyvä pari viikkoa tai jotain semmosta syödä ravinteikkaasti 2000 kaloria (ei herkkuja). Kun kalorit nousee voisit just terveellisiin rasvoihin panostaa esim. pähkinöihin ja joku ehdottikin avokadoa ym.
Mä oon itte laihduttanut normaalipainon ylärajoissa olevaa painoa n. 21,5 bmi, just sillä, että söin yleensä 1700 kaloria/vrk, joskus 1500/vrk (ehkä kerran viikossa) ja kerran tai pari 2000 kaloria/vrk viikossa. Liikuin 4-5 kertaa viikossa kunnolla+rappusten kävelyä ym. lisäksi. Musta mä olin painoindeksiini nähden timmissä ja hoikassa kunnossa. (Nyt raskauskiloja tullut.) Mulla liikunta vaikutti paljon ulkonäköön ja ehdottaisin sullekin, että mieluummin timmiydyt liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, missä syöt selvästi enemmän kuin mitä nyt.[/QUOTE]
Aion kyllä nyt lisätä noita rasvoja ruokavalioon, manteleita, avokadoa, siemeniä, pähkinöitä jne. Tiedän kyllä, että syön muutenkin vähän liian yksipuolisesti. Mutta on tämä tilanne entistä parempi jo.
Liikuntaa en harrastanut aiemmin yhtään. Siis edes silloin 62 kilon painossa. Se kyllä vaikuttaa paljon ulkonäköön, olin hoikimmillanikin ns. laiha läski. Jos olisin lihaksikkaampi ja timmimpi, tää nykyinenkin paino vois varmaan olla ihan hyvä. Eli liikunnan lisäys on myös listalla... Nyt olen innostunut tuosta juoksusta, ja sekin on jo iso juttu mulle. Eikä lenkkeilyinnostus ole laantunut kuukausienkaan jälkeen