J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun, vaikken ole aikoihin mitään valmista saanut aikaiseksi....
VillaNanna
Kommentteja otetaan vastaan![]()
Kiva alku. Kurkkaan joskus myöhemmin uusiksi jotta näen miten satiiri käynnistyi...
Minä olen tainnut tämän jo muutamaan vastaavaan ketjuun laittaa, mutta pistetään vielä "kerta kiellon päälle"
Viipaleita
Kiitos![]()
Katselitko vanhempia kirjoituksia?![]()
Hieno blogi sulla![]()
Kiitos. Se on hyvin vanha blogi, mutta vanhahan se olen minäkin...![]()
Saanko udella: Kirjoitatko ihan työksesi? Ja mitä opiskelet? Ja minkä alan yrittäjä olet?![]()
Saa kysyä-
Kirjoitan työksenikin lähinnä roskaromantiikkkaa ja paikallisuutisia.
Ja opiskelen viestintää (sivuaineina filosofia ja taidehistoria).
Yritys on aikoinaan perustettu lahjaesineiden ja käsityön myyntiin (toin niitä esim Liettuasta), mutta moneen vuoteen en ole kyllä myynyt kuin vähän itsetekemiäni tauluja ja kortteja eli melkein voisi sen jo poistaa sieltä kuvauksesta.
Se minä en kuulu tänne - tarina oli hauska.![]()
Kuka sulle maksaa roskaromantiikan kirjoittamisesta? :-D
Itsehän opiskelen siis suomea ja kirjallisuutta ja toivoisin kovasti, että joku joskus tahtoisi maksaa myös minun kirjallisista tuotoksistani.
Onko sul opinnot vielä paljon kesken? Mikä haluaisit olla isona?
Minun opinnot ovat aina kesken. Eli kun valmistun johonkin, jatkan sitten uudella alalla. Tällä kertaa graduvaihe menossa eli reilun vuoden päästä pitää keksiä jotain uutta taas.
Roskaromantiikkaa voi myydä mm Kolmiokirjalle. He julkaisevat sekä pokkareita että lyhyempiä tarinoita; Regina, Sinäminä, Tosielämää, Nyyrikki jne ovat kolmion lehtiä.
Ei mitään, mistä voisi olla kamalan ylpeä , mutta tuo leipää pöytään.
Ruotsissa sitten on Allersin lehdet. mm Hemmets veckotidning jne jotka ostavat myös kohtuuhintaan "kevyttä roskaa"
Minun opinnot ovat aina kesken. Eli kun valmistun johonkin, jatkan sitten uudella alalla. Tällä kertaa graduvaihe menossa eli reilun vuoden päästä pitää keksiä jotain uutta taas.
Roskaromantiikkaa voi myydä mm Kolmiokirjalle. He julkaisevat sekä pokkareita että lyhyempiä tarinoita; Regina, Sinäminä, Tosielämää, Nyyrikki jne ovat kolmion lehtiä.
Ei mitään, mistä voisi olla kamalan ylpeä , mutta tuo leipää pöytään.
Ruotsissa sitten on Allersin lehdet. mm Hemmets veckotidning jne jotka ostavat myös kohtuuhintaan "kevyttä roskaa"