J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ja mut siksi koska esittelen pärstäkerrointani jokaisessa kuva ketjussa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ja mut siksi koska esittelen pärstäkerrointani jokaisessa kuva ketjussa :kieh:
Piti ihan profiilista katsoa, että sinähän se siinätuitui
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ja tämän BKM:n äo on?
Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
Minun on lähes 160, ei itketä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
ettei nyt vaan tullu pilkkuvirhettä ja totuus on 16,0
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
1,60 ehkä
BKM on yksi parhaista palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
1,60 ehkä
Mutta ei älykkäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
1,60 ehkä
Mutta ei älykkäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja papulia:Ja mikäköhän on näitten ilman kirjautumista kirjottavien äo. Tainu jollekin kalikka kalahtaa oikeeseen kohtaan, ni nyt itketään.![]()
1,60 ehkä
Mutta ei älykkäin![]()
Kirjoitustesi perusteella et kyllä ole sinäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olet erehtynyt, ei se toimi huutoäänestyksellä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ja tämän BKM:n äo on?