Palstatapaaminen MUUMIMAAILMASSA 19.6.2010...*mukaan lähtevät listattu* :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Pitäkää hauskaa :D

Pidetään :D Mutta kyllä sinne mahtuis myös teidän porukka...ei varmaan ole vielä teidän vauva ollut muumimaailmassa joten eikö hällekin pitäisi ko paikka näyttää :saint:

Mä meinaan toipua kunnolla karnevaaleista ja sitten alkaa taas keikkaa pukkaamaan ;P mut järjestän ne syömingit tohon jokirantaan kesällä niin sit jos näkisin sinutkin :D

Pitäkää hauskaa :D

Pidetään :D Mutta kyllä sinne mahtuis myös teidän porukka...ei varmaan ole vielä teidän vauva ollut muumimaailmassa joten eikö hällekin pitäisi ko paikka näyttää :saint:

Mä meinaan toipua kunnolla karnevaaleista ja sitten alkaa taas keikkaa pukkaamaan ;P mut järjestän ne syömingit tohon jokirantaan kesällä niin sit jos näkisin sinutkin :D

Ok, tehdään niin :wave:

Me oltais kanssa kesäkuun alussa menossa muumimaailmaan, mutta valitaan aina sadepäivä. Ei olla sokerista niinkuin kaikki muut niin saadaan muumit aina melkein ittellemme :) Pistän päivämäärän muistiin, katsotaan sitten. Kiva ois naamoja nähdä :D

Me voitais kans tulla, esikoinen niin mumien perään :D Viimeksi muuten ku oli se skanssin tapaaminen palloiltiin "jessiinah":n kanssa ympäri skanssia ja etsittin "mammalaumaa", mut ei sit löyvetty. Sit kello tuli jo niin paljon, et luovutettiin :/ Ois kyl kiva vihdoin nähdä kasvoja täältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Me voitais kans tulla, esikoinen niin mumien perään :D Viimeksi muuten ku oli se skanssin tapaaminen palloiltiin "jessiinah":n kanssa ympäri skanssia ja etsittin "mammalaumaa", mut ei sit löyvetty. Sit kello tuli jo niin paljon, et luovutettiin :/ Ois kyl kiva vihdoin nähdä kasvoja täältä :)

Joo, mukaan vaan!!

Nyt sovitaan niin pomminvarma paikka, että te pääsette ihan varmasti mammalauman mukaan :D

MUOKS: ja jos et vielä huomannut, niin sulle on yv.

Mun täytyy tää perua. Tuli sellanen juttu johon mun oli pakko lupautua ja se on tosi tärkeä.
Mut mä teen aloituksen uudesta tapaamisesta Turussa ilman lapsia hyvän ruoan äärellä. Tämä kun on taas se toinen vaihtoehto ja mukava juttu lapsien kera :D

Sisäänpääsymaksu on 21?/hlö, mutta s-etukortilla pääsee sisään hintaan 13?/hlö. Alle 3v pääsevät ilmaiseksi.

Lisäinfoa Muumimaailmasta: http://www.muumimaailma.fi/

P.S Mukaan saa toki tulla vaikka elämässäsi olisikin kaikki ok, etkä sen kummempia muutoksentuulia kaipaa eli ketään ei jätetä ulkopuolelle :wave:

Kyselisin missä se siellä lukee että s-kortilla pääsee 13e hintaan, itse kun löysin vain alennusta s-etukortilla oliko 2 vai 3 e

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Sisäänpääsymaksu on 21?/hlö, mutta s-etukortilla pääsee sisään hintaan 13?/hlö. Alle 3v pääsevät ilmaiseksi.

P.S Mukaan saa toki tulla vaikka elämässäsi olisikin kaikki ok, etkä sen kummempia muutoksentuulia kaipaa eli ketään ei jätetä ulkopuolelle :wave:

Kyselisin missä se siellä lukee että s-kortilla pääsee 13e hintaan, itse kun löysin vain alennusta s-etukortilla oliko 2 vai 3 e

En tiedä lukeeko tuolla, mutta S-postin mukana on tullut sekä tässä kuussa, että viime kuussa sivun kokoinen mainos, jossa se lukee :)

Tuo pari euroa on voimassa vissiin koko kesän, mutta nää liki puoleen hintaan päivät on vain tuon yhden asiakasomistajaviikonlopun ajan.

up

En tiedä lukeeko tuolla, mutta S-postin mukana on tullut sekä tässä kuussa, että viime kuussa sivun kokoinen mainos, jossa se lukee :)

Ok :)

Vieläkö joku ois halukas lähteen mukaan?

Parin päivän päästä rupeen yv:llä tökkimään ihmisiä jotka ovat ilmoittaneet kiinnostuksensa reissua kohtaan jotta saadaan tietää minkämoinen porukka on saatu kasaan :)

Yhteistyössä