Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mitä hiton häitä?
Victoria ja Daniel vissiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mitä hiton häitä?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mitä hiton häitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mitä hiton häitä?
Ahaa, että jo monta viikkoa etukäteen suunnitellaan menoja sen mukaan
Olisi ollut kiva tulla tapaamiseen, kun itsekin Nlissa asustan, mutta jää kyllä väliin, kun mua ei edes ilmaiseksi saisi menemään sinä viikonloppuna Muumimaailmaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mitä hiton häitä?
Olisi ollut kiva tulla tapaamiseen, kun itsekin Nlissa asustan, mutta jää kyllä väliin, kun mua ei edes ilmaiseksi saisi menemään sinä viikonloppuna Muumimaailmaan![]()
Mä itseasiassa olin siin käsityksessä, ett tuo pari on eronnut...mutta ei ne sitte vissiin ole :ashamed: :saint:
Mä olin viime vuonna samana viikonloppuna ja se paikka oli kyllä kohtuu autio...saas sitten nähdä kuinka tänä vuonna käy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mitä hiton häitä?
Mä itseasiassa olin siin käsityksessä, ett tuo pari on eronnut...mutta ei ne sitte vissiin ole :ashamed: :saint:
Mä olin viime vuonna samana viikonloppuna ja se paikka oli kyllä kohtuu autio...saas sitten nähdä kuinka tänä vuonna käy![]()
Madde ja Jonas eros![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kaunis sää meille suotu tänäään :xmas: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:me ollaan kipeinä, ärsyä kun ei päästy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Moniko oli paikalla?