Palstatapaaminen MUUMIMAAILMASSA 19.6.2010...*mukaan lähtevät listattu* :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Mitä hiton häitä?

Victoria ja Daniel vissiin.

Ahaa, että jo monta viikkoa etukäteen suunnitellaan menoja sen mukaan :D

Olisi ollut kiva tulla tapaamiseen, kun itsekin Nlissa asustan, mutta jää kyllä väliin, kun mua ei edes ilmaiseksi saisi menemään sinä viikonloppuna Muumimaailmaan :D

Mitä hiton häitä?

Olisi ollut kiva tulla tapaamiseen, kun itsekin Nlissa asustan, mutta jää kyllä väliin, kun mua ei edes ilmaiseksi saisi menemään sinä viikonloppuna Muumimaailmaan :D

Mä itseasiassa olin siin käsityksessä, ett tuo pari on eronnut...mutta ei ne sitte vissiin ole :ashamed: :saint:

Mä olin viime vuonna samana viikonloppuna ja se paikka oli kyllä kohtuu autio...saas sitten nähdä kuinka tänä vuonna käy :)

Mitä hiton häitä?

Mä itseasiassa olin siin käsityksessä, ett tuo pari on eronnut...mutta ei ne sitte vissiin ole :ashamed: :saint:

Mä olin viime vuonna samana viikonloppuna ja se paikka oli kyllä kohtuu autio...saas sitten nähdä kuinka tänä vuonna käy :)

Madde ja Jonas eros :D

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mitä hiton häitä?

Madde ja Jonas eros :D

No sitten mä olin melkeen oikeessa :D

Nostellaan taas vähän...vain puolet ovat vastanneet yksityisviesteihin...onkohan kaikki mukaan ilmoittautuneet saaneet yv:tä lainkaan?

Mulla meinaan tökki tää aika pahasti silloin kun niitä lähettelin.

Olen nyt lähettänyt kyselyviestin että ketkä on vielä tulossa mukaan. Jos et ole saanut mitään kyselyä, niin törkkää yksäriä :)

Ja jos joku vielä haluaa mukaan, niin toki mahtuu :)

Nyt rupeaa varmaankin olemaan porukka aikalailla kasassa :)

Mukaan ovat lähdössä näillä näkymin:

Pesky Pixie
Jessiinah
Essie
very important baby
Oisku
tytsi-89
nellaa
chef

Kevätaurinko vielä pohtii omaa osallistumistaan.

Vieläkin ehtii ilmoittautumaan mukaan, mutta muutoin miitataan tällä porukalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Kaunis sää meille suotu tänäään :xmas: :flower:

Jep :laugh:

Tosin ei täällä enää sada, jotta ehkä jopa säilytään kuivina. Ja onneksi siellä on se teatteri...mennään sinne kattelemaan näytöksiä aina kun sade yllättää :D

Me ollaan täällä kahden vaiheilla että lähdetäänkö Muumimaahan vai ei tuon ilman takia. :/
Nyt ei just satais mutta aletaan laittamaan kuntoon ja tehdään lähtöä muta katotaan ku päästään autolle niin alkaa tietty satamaan kaatamalla.
Katotaan kuinka käy.

Nyt on muumit nähty. Alkuun satoi, mutta sitten se sade loppui, eli ei olla onneksi uitettuja rottia :)

Muut taisi vielä jäädä Muumien pariin, mutta me lähdettiin tosiaan jo kotiin, koska selkä sanoi sopimuksensa irti taas jälleen kerran. Mutta kivaa oli sen aikaa, kun sitä kesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
me ollaan kipeinä, ärsyä kun ei päästy :(

No, onhan tässä kesää vielä jälellä, ei ne muumit sieltä katoa :)

Mein 1v5kk oli ihan innoissaan muumiteatterista, joten ne esitykset kannattaa sitten ihan ehdottomasti käydä katsomassa :)

Yhteistyössä