biisi, jota inhoat?

  • Viestiketjun aloittaja mira
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hyvää yötä ja huomenta, ja kaikki muutkin neljän ruusun virret joita aina lykätään radiosta jos sen sattuu aukasemaan. :x :x :x
(onko se muuten 4ruusun kpl?)

taitaa olla Don huonot ;)
No se pändi kuuluu samaan MEGASUPERYÖKÖTYS-sarjaan 4 ruusun kanssa... kiitos infosta.. HYI HELVETTI!! :x :x |O
 
Lunatic
"Me oomme sankareita kaikki" on kanssa mitä suurinta lietettä.. varsinkin jonkun tuhatpäisen yleisön laulamana jonku helvetin kiekkomatsin tai euroviisujen jälkimainingeissa.. :x :x :x
Sitä lauletaan aina ja kaikkialla kun vaan suomi on ollut jossain. HYI V!
Hävettää koko kansan puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Alkuperäinen kirjoittaja mira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se karsea kotimainen "anna mun mennä"! Järkkyä kiikaamista.
chisun mun koti ei oo täällä
joo se on inhottava.
Just tää munkin mielestä!!
No näin!
Itse olinkin jo alkanut vähän arvella, että mahdanko olla ainut, jonka korvaan se biisi särähtää. Ei kai mussa sitten NIIN vikaa olekaan.
 
vieras
http://www.youtube.com/watch?v=X8nroVxosb0

siis minä olen kaikkiruokainen musiikin suhteen ja kuuntelen lähes mitä vaan,mutta tuo kim heroldin perhos veisu menee niin yli
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
I will surive.

Ärsyttää/huvittaa katsella baarissa kun ´itsetietoiset´ ja ´itsenäiset tasa-arvoiset´ keski-ikäiset ´aikuiset´ naiset revittelevät sitä hurmoksissaan tanssilattialla.
Sovin luonnehdintaasi, mutta en inhoni vuoksi tanssi tätä kappaletta, jos I will surVive -kappaletta tarkoitit :) ?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
"Me oomme sankareita kaikki" on kanssa mitä suurinta lietettä.. varsinkin jonkun tuhatpäisen yleisön laulamana jonku helvetin kiekkomatsin tai euroviisujen jälkimainingeissa.. :x :x :x
Sitä lauletaan aina ja kaikkialla kun vaan suomi on ollut jossain. HYI V!
Hävettää koko kansan puolesta.
Juu, se on hirveetä. Hieno fiilis mikä matsista on (ehkä) tullut valuu viemäriin tuon biisin myötä.
 

Yhteistyössä