Biisi hukassa, soitettiin BB:ssä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kiitos ja anteeks, taas uusi aloitus BB:stä. Tietääkö kukaan mikä se biisi oli jota soitettiin mm. asukkaiden leikkiessä hippasta ja sama biisi on soinut muistaakseni ihan muuten vaankin ja myös tanssittu on sen tahtiin. Biisissä ei mun mielestä lauleta mitään järkeen käypää kieltä, mies siinä ikäänkuin "änkyttää" jotain... ? Olisin kovin iloinen jos joku tietäis mistä biisistä on kyse! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö..;22289716:
Tarkotatko macarenaa??

En tarkoita! Tämä biisi on uudempi (taitaa olla ihan tänä vuonna tullut), siinä tosiaan joku mies vaan laulaa jotain mikä kuulostaa "bag it up, bag it up..." mutta tuskin ihan noin laulaa... Outo ja hauska biisi. Välillä kuullostaa kuin mies änkyttäisi täysiä. Onpa hyvin selitetty...!
 

Yhteistyössä