V
"vieras"
Vieras
Kiitos ja anteeks, taas uusi aloitus BB:stä. Tietääkö kukaan mikä se biisi oli jota soitettiin mm. asukkaiden leikkiessä hippasta ja sama biisi on soinut muistaakseni ihan muuten vaankin ja myös tanssittu on sen tahtiin. Biisissä ei mun mielestä lauleta mitään järkeen käypää kieltä, mies siinä ikäänkuin "änkyttää" jotain... ? Olisin kovin iloinen jos joku tietäis mistä biisistä on kyse! 