V
vierailija
Vieras
Sinä nyt et itseäsi tämän enempää kykene nolaamaan...
Ai noin lujille otti
Keittikö äiree sentään vaalikahvit vai saitko jopa keskioluen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä nyt et itseäsi tämän enempää kykene nolaamaan...
Olet kyl ainoa palstalainen joka on äireen ruokinnassa.Ai noin lujille otti
Keittikö äiree sentään vaalikahvit vai saitko jopa keskioluen?
Olet kyl ainoa palstalainen joka on äireen ruokinnassa.
Mä olen ollu salaliittoteoreetikko 4-5 v, jo ennen kuin tiesin 3 kk sitten Q:sta.
Höpö höpö.Miksi? Uskon vielä ymmärrän, mutta nuo jutut ovat täyttä roskaa. Etkö tajua, että sinua huijataan ja mikä pahinta, huijaat ehkä muitakin. Herää jo ihminen.
![]()
Kirkonkello - EVL Plus
Kirkonkellossa julkaistaan viikoittain Kirkkohallituksen asiantuntijoiden sekä heidän verkostojensa kirjoituksia, jotka liittyvät esimerkiksi kirkon koulutukseen, Polku-toimintamalliin, viestintään jne. Lisäksi julkaistaan muita ajankohtaisia teemoja joko yksittäisinä kirjoituksina tai sarjoina...www.kirkonkello.fi
Höpö höpö.
Sä et lue mitä oon kirjoittanu. Mä en usko jokaiseen teoriaan 100 %:sesti, vaan just luettelin eri tasoja.
Mä pystyn elämään ihan tavallista elämää, mutta käsittelen mediassa olevaa tietoa arvioiden.
Uudesta maailmanjärjestyksestä puhuvia poliitikkoja on kymmeniä.
UMJ ei ole edes teoria, tajuutko. Se on avoimesti esitetty asia.
Luuletko että poliitikot haukkumalla lanseeraa seuraavat hankkeensa?UMJ voi politiikkojen puheissa kuulua, mut sun päätelmä siitä mitä se on ja mihin se johtaa on huuhaata.