Biden:Uusi maailmanjärjestys. YK:Yksi maailmanhallitus 2030

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ollu salaliittoteoreetikko 4-5 v, jo ennen kuin tiesin 3 kk sitten Q:sta.

Miksi? Uskon vielä ymmärrän, mutta nuo jutut ovat täyttä roskaa. Etkö tajua, että sinua huijataan ja mikä pahinta, huijaat ehkä muitakin. Herää jo ihminen.

Miksi? Uskon vielä ymmärrän, mutta nuo jutut ovat täyttä roskaa. Etkö tajua, että sinua huijataan ja mikä pahinta, huijaat ehkä muitakin. Herää jo ihminen.

Höpö höpö.

Sä et lue mitä oon kirjoittanu. Mä en usko jokaiseen teoriaan 100 %:sesti, vaan just luettelin eri tasoja.

Mä pystyn elämään ihan tavallista elämää, mutta käsittelen mediassa olevaa tietoa arvioiden.

Uudesta maailmanjärjestyksestä puhuvia poliitikkoja on kymmeniä.
UMJ ei ole edes teoria, tajuutko. Se on avoimesti esitetty asia.

Höpö höpö.

Sä et lue mitä oon kirjoittanu. Mä en usko jokaiseen teoriaan 100 %:sesti, vaan just luettelin eri tasoja.

Mä pystyn elämään ihan tavallista elämää, mutta käsittelen mediassa olevaa tietoa arvioiden.

Uudesta maailmanjärjestyksestä puhuvia poliitikkoja on kymmeniä.
UMJ ei ole edes teoria, tajuutko. Se on avoimesti esitetty asia.

UMJ voi politiikkojen puheissa kuulua, mut sun päätelmä siitä mitä se on ja mihin se johtaa on huuhaata.

UMJ voi politiikkojen puheissa kuulua, mut sun päätelmä siitä mitä se on ja mihin se johtaa on huuhaata.
Luuletko että poliitikot haukkumalla lanseeraa seuraavat hankkeensa?

Ohisalo: "Oikeestaan nää sähköautot on ihan paskoja, harmittaa kun pitää näitä mainostaa"
Marin:"Siis tää mun idea 6 tunnin työpäivästähän on ihan syvältä, älkää kuunnelko mua".

Tietysti, tietysti UMJ halutaan esittää myönteisenä, välttämättömänä asiana (ties minkä varjolla).

Yhteistyössä