Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jondalaya:
Minun miehestäni kertoi tuo kuvaus myös =) Sillä erotuksella, etten ole koskaan ystävystynyt kenenkään naisen kanssa niin hyvin että olisin voinut kokeilla mitään. Mieheni joka tapauksessa tietää minun kaipaavan naisenkin kosketusta ja että katselen mielummin naisia kuin miehiä. En koskaan edes näe seksiunia miehistä, aina vain naisista ja kauniista hetkistä :/
On se kumma että mies tuntuu tosiaan hyväksyvän tämän asian vaikka tietää sen minussa. Hän tietää myös etten ikinä tekisi mitään ilman että hän tietäisi siitä ja hyväksyisi sen
Jospa joskus minäkin saisin oikein hyvän ystävän, siis ihan oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa kaikenlaisia iloja ja suruja.
Ystävän? Vai seksikumppanin? Onks tässä nyt käsitteet sekaisin? Tätäkö se biseksuaalisuus on, että on ystävä? Vai onks se vaan ystävä? Mikset voi miehes kanssa jakaa niitä iloja ja suruja?
Jaan mieheni kanssa jokaikisen ajatuksen, surun ja ilon jonka kohtaan ja hän on paras ystäväni maan päällä. Rakastan häntä niin paljon etten voi uskoakaan. Silti usein harrastaessamme seksiä olen hänelle hieman kateellinen kun hän voi tehdä asioita minulle, joita haluaisin tehdä toiselle naiselle ja tuottaa naiselle mielihyvää.
Minulla oli nuorena muutamia todella lämpimiä ystävyyksiä, olisin hyvin voinut kuvitella sen lämpimyyden ja jakamisen jatkoksi vielä muutakin, mutten silloin tehnyt mitään ja nyt ne ystävyydet ovat välimatkan vuoksi katkenneet. Sellaisen ystävä- JA läheisyys- JA seksikumppanin haluaisin nyt jos sellaisen voisin spontaanisti jostain saada, niin että tämä toinen nainen haluaisi samaa ja mieheni tietäisi naisen olevan minulle hyvä ystävä jonka kanssa voin toteuttaa myös tuota isoa osaa seksuaalisuudestani.
Mutta luulenpa että yritän ihan turhaan selittää tätä sinulle, et taida voida ymmärtää.