bi-naiset....

  • Viestiketjun aloittaja äiti06
  • Ensimmäinen viesti
Neiti Mansikka
Minäkin olen jonkin sortin bi. Naiset kiinnostavat seksuaalisesti enemmän kuin miehet, mutta suhteita on ollut vain miesten kanssa, ja kaipaan parisuhteen toiseksi osapuoleksi sellaisen miehisen hahmon. Onko tälle jotain erityisnimitystä? ;p

En ole asiaa sen kummemmin pohtinut koska olen pitkässä suhteessa mieheni kanssa, joka kestää toivottavasti loppuelämämme, enkä mitään tekisi ilman hänen lupaansa. Luvalla kylläkin, ja taitaisin sen luvan saadakin sen perusteella mitä ollaan keskusteltu, mutta kun on sama ongelma kuin ap:llä, eli että yhtään naista en ole koskaan huomannut bi:ksi :eek:
 
Neiti Mansikka
Niin, vielä, että tämä on vähän hankala kysymys koska olen yksiavioinen mutta veri vetää vain niin kovasti naisten puolelle seksuaalisesti, enkä ole koskaan edes suudellut naista, että täytyy sitä päästä kuitenkin jossain vaiheessa kokeilemaan - enhän halua kieltää suurta osaa seksuaalisuudestani koko loppuelämäkseni.
 
juu niin
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Eihän bi-nainen välttämättä hae mitään pysyvää suhdetta... Jos siis on varattu.
miten tää siihen bi-juttuun liittyy?? se että miehen kanssa ollaan suhteessa, mutta naista kokeillaan vaan.? toivottavasti se toinen nainenkin tietää tämän, että on vain kokeilukappale...
 
Bi nainen parisuhteessa
Alkuperäinen kirjoittaja juu niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Eihän bi-nainen välttämättä hae mitään pysyvää suhdetta... Jos siis on varattu.
miten tää siihen bi-juttuun liittyy?? se että miehen kanssa ollaan suhteessa, mutta naista kokeillaan vaan.? toivottavasti se toinen nainenkin tietää tämän, että on vain kokeilukappale...
Noh, mitä jos on onnellisessa suhteessa mutta kokee että haluaisi toteuttaa koko seksuaalisuuttaan? Onko siinä jotain väärää, JOS on miehen lupa, ja JOS tämä toinen nainenkin tietää kyseessä olevan vain muutama kerta (tai vaihtoehtoisesti ystävyyssuhde höystettynä satunnaisella seksillä, mikä olisi se paras vaihtoehto)?
 
...
Mua kiinnostaa kans et miten sen tunnistaa et kuka on bi ja kuka ei, väärinkäsitykset kun ei välttämättä oo suotavia...=)
Ja onko 09-alueella oikeesti muuta paikkaa ku dtm jossa bongata samankaltaisia?
 
Netti on hyvä kanava mun kokemuksen mukaan, mutta siinä on se pointti, ettei voi heti tietää viehättääkö toinen sillä tavalla, että voisi mennä vähän pidemmällekin.

Nykyään en jaksa enää etsiä - ehkä olen tullut vanhaksi :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Netti on hyvä kanava mun kokemuksen mukaan, mutta siinä on se pointti, ettei voi heti tietää viehättääkö toinen sillä tavalla, että voisi mennä vähän pidemmällekin.

Nykyään en jaksa enää etsiä - ehkä olen tullut vanhaksi :D
Nettiä mäkin oon kokeillut, mut sit kun muutaman kerran jotain luullut löytäväni niin nää tapaamani naiset onkin osoittautunut miehiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Netti on hyvä kanava mun kokemuksen mukaan, mutta siinä on se pointti, ettei voi heti tietää viehättääkö toinen sillä tavalla, että voisi mennä vähän pidemmällekin.

Nykyään en jaksa enää etsiä - ehkä olen tullut vanhaksi :D
Nettiä mäkin oon kokeillut, mut sit kun muutaman kerran jotain luullut löytäväni niin nää tapaamani naiset onkin osoittautunut miehiksi.
Niin, mun kokemukset ovat tosin jo muutaman vuoden takaa, eikä silloin kukaan ollut muuta kuin väitti.

Enempää en osaa neuvoa :ashamed:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Netti on hyvä kanava mun kokemuksen mukaan, mutta siinä on se pointti, ettei voi heti tietää viehättääkö toinen sillä tavalla, että voisi mennä vähän pidemmällekin.

Nykyään en jaksa enää etsiä - ehkä olen tullut vanhaksi :D
Nettiä mäkin oon kokeillut, mut sit kun muutaman kerran jotain luullut löytäväni niin nää tapaamani naiset onkin osoittautunut miehiksi.
Niin, mun kokemukset ovat tosin jo muutaman vuoden takaa, eikä silloin kukaan ollut muuta kuin väitti.

Enempää en osaa neuvoa :ashamed:
mitäs nettisivustoo käytit? mä pyöriny tuol cityssä ja sielt ei oo mitään löytyny...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mitäs nettisivustoo käytit? mä pyöriny tuol cityssä ja sielt ei oo mitään löytyny...
Sitä paikkaakaan ei enää ole olemassa. Se oli yksi chat-huone... (voi niitä aikoja...*muistelee*). Kokeilepa suomi24.fi:n chatteja, siellä on myös osio Lesbo, gay & bi.
 
ap
Mut kiva huomata, et muitakin bi-naisia löytyy :) Ja tosiaan.. olis kiva, jos olisi joku täältä 06 alueeltakin :) Toki mielelläni ystävystyisin muuallakin asuvien kanssa, mut tapaamset vaikeita sit järjestää. Niin.. itsekin olen naimisissa ihanan miehen kanssa, joka on aina tiennyt myös bi-puoleni ja hyväksyy sen ( eikä ole edes änkeämässä mukaan ) :D
 
b
Ystävyyssuhde höystettynä satunnaisella seksillä kuulostaa hyvältä. Minäkin naimisissa ja mies tietää bi-puolestani. Koskaan en ole päässyt toteuttamaan mutta avoimin mielin katselen ympärilleni.
Eikä ole mullakaan taitoa "bongata" samanhenkisiä.. =(
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Ystävyyssuhde höystettynä satunnaisella seksillä kuulostaa hyvältä. Minäkin naimisissa ja mies tietää bi-puolestani. Koskaan en ole päässyt toteuttamaan mutta avoimin mielin katselen ympärilleni.
Eikä ole mullakaan taitoa "bongata" samanhenkisiä.. =(
Mistäs sinä olet?:)
 
b
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Ystävyyssuhde höystettynä satunnaisella seksillä kuulostaa hyvältä. Minäkin naimisissa ja mies tietää bi-puolestani. Koskaan en ole päässyt toteuttamaan mutta avoimin mielin katselen ympärilleni.
Eikä ole mullakaan taitoa "bongata" samanhenkisiä.. =(
Mistäs sinä olet?:)
Kymenlaaksosta ;)
 
vieras
Siis tää on tätä!!!! Että muka ei ole aina uusi haku päällä näillä poikkevilla. Ja vielä tuo, että on äiti ja suhteessa ja sit vaan haetaan seksiseuraa ympäriinsä. En kyllä tajua. Ei ole aivan normaalia vaikka mitä väitätte.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis tää on tätä!!!! Että muka ei ole aina uusi haku päällä näillä poikkevilla. Ja vielä tuo, että on äiti ja suhteessa ja sit vaan haetaan seksiseuraa ympäriinsä. En kyllä tajua. Ei ole aivan normaalia vaikka mitä väitätte.
Kerta sulla on tuollainen asenne jo valmiiksi, niin tuskin sulle voi edes selittää asiaa niin, et ymmärrät? Tuskin haku on aina päällä, kuten sanoit, vaan seuraa on vain vaikea löytää.
 
mietiskelijä
välillä oon miettinyt sitä, että jotkut ihmiset luokittelee itsensä heteroiks, jotkut bi-ihmisiksi. Entä ihmiset, jotka kaipaa saman sukupuolen läheisyyttä/hellyyttä (enemmän kuin norm. ystävyydessä on tapana), mutta ei silti kuitenkaan seksiä - seksuaalisia kosketuksia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelijä:
välillä oon miettinyt sitä, että jotkut ihmiset luokittelee itsensä heteroiks, jotkut bi-ihmisiksi. Entä ihmiset, jotka kaipaa saman sukupuolen läheisyyttä/hellyyttä (enemmän kuin norm. ystävyydessä on tapana), mutta ei silti kuitenkaan seksiä - seksuaalisia kosketuksia.
On vaan tällainen muotijuttu, että halutaan olla muodikkaita seksuaalisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mua kiinnostaa kans et miten sen tunnistaa et kuka on bi ja kuka ei, väärinkäsitykset kun ei välttämättä oo suotavia...=)
Ja onko 09-alueella oikeesti muuta paikkaa ku dtm jossa bongata samankaltaisia?
Itse en käy edes "gaybaareissa", bi- ja lesbonaisia oon bongannu ihan tavallisistakin baareista :) En edes tiedä onko täällä hgissä olemassakaan mitään bi-paikkaa, jos joku tietää ni kertokaa ihmeessä :wave:

Niih, ja siitä tunnistamisesta... Eihän sitä tunnistakaan :eek: Voitais nyt yhdessä sopia joku koru-tai muu juttu mistä toisemme löydämme ;) Joo, on niitä muutamia väärintulkintoja sattunut... Toisaalta se että on itse vihjannut olevansa bi on samalla saanut myös toisen kertomaan omasta suuntautumisesta ja aikeista. Mutta eihän sitä omaa bisseyttä halua kaikille huudella, eli tämänkin pätee vain joissain tilanteissa... Hankalaa se siis vähän on. Tällä hetkellä olen itse tietoisesti muuttanut ulkonäköäni siihen mitä tunnen sisällä, eli poikatyttönä viestitän nyt hyvinkin suuntautumistani... On kyllä toiminut! Netissä kuitenkin olen asiasta eniten jutellut ja törmännyt samanhenkisiin ihmisiin. Mutta täytyy todeta että bi-ÄIDIT on vähissä :| Nämä kaksi roolia kun on yhdessä, se herättää monissa ihmetystä ja kiukkua, kuten jo joistain aiemmista viesteistä voimme todeta :whistle: Todellisuutta on, että jos sisimmiltään on bi, ei se mihinkään katoa äitiyden myötä, saatta välillä olla "piilossa" mutta se saattaa myös vahvistua. Äitiyttä pidetään jotenkin pyhänä ja "kilttinä", sellaisena puhtaana. Bisseyttä taas valitettavasti stereotyyppisesti kuvaa ihminen joka retostelee seksillä, ei tule tyydytetyksi millään, hyppii kukasta kukkaan. Siinä sitä dilemmaa sit onkin :/

Mutta asiaan, ihanaa siis että meitä täällä on, ja oikein avoimesti MitäsNyt-osiossa!!! :D :saint: :attn:

 

Yhteistyössä