bi-naiset....

  • Viestiketjun aloittaja äiti06
  • Ensimmäinen viesti
saaks vastata vaikka ei olekkaan bi B)
olen siis lesbo.. ihan samalla tavalla sitä seuraa on löytynyt kun naiset ja miehet löytää toisensa. tietty kannattaa jotakin deitti palstojakin katella mut mä ainakin mielummin löydän ihmiseni ilman nettiä =)
 
äiti06
No se.. :) Mut hurjan vaikeaa se silti on. Mieluummin toki löytäisin ilman nettiä, mut sen verran epätoivoisena jo etsinyt, et ei haittaa enää,että mistä löytää kunhan vain löytäis. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Seuraahan on ihan riittävästi. :D Elän parisuhteessa miehen kanssa, jonka löysin sokkotreffeiltä. Ja ihan ilman huutelua bisseydestä.
Missä sä olet tavannut naisia? mitä kautta siis? tuskin ihan kauppajonosta kuitenkaan niitä bongaa :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missä sä olet tavannut naisia? mitä kautta siis? tuskin ihan kauppajonosta kuitenkaan niitä bongaa :)
Mikä ettei, että kauppajono ei toimisi? ;)

Joskus villissä nuoruudessani kyllä liikuin DTM:ssa jne. Mutta ihmisiä tapaa missä tahansa.
 
äiti06
Täällä kauppajonossa kaikki tuntee toisensa :D pienen paikan huonoja puolia.. toisaalta.. kait jo "hullunmaineen" saaneena voisin ihan hyvin alkaa iskeä naisia missä vain ;) :)
 
Mä olen löytänyt sekä netistä että muualtakin... Baarista, kavereiden kautta, töistä (auts :snotty: ) Mutta väärinkäsityksiä kyllä tulee, olen siis usein luullut heteron ystävällisyyttä kiinnostukseksi... Voin vain kuvitella mitä pienemmällä paikkakunnalla bissenä eläminen on kun väillä tuntuu vaikealta isommassakin kaupungissa... Siis että samanhenkisiä ei ole, varsinkaan bi-äitejä :|
 
raskaana
ja kaipaa niiiiin naista. =) Eikö oulunseudulta löytys ketää naista..... =) et saisin hetken pitää lähellä =) =) Löysinpäs tämän ketjun ja mietin että...jep, kyl se vain tuntuu vaikealta löytää sitä samaa sukupuolta olevaa seuraa varsinkin kun on naimisissa ja vaiks kui on lupa mieheltä ja hyväkyntä häneltä et naisen kans sais olla suhtees.

kyl elämä on hankalaa, tai sit me immeiset teemme sen vain sellaiseksi =D
 
raskaana
=) auts, ai et kaverin koppaisin lähelleni ja pitäisin siin, silittelisin ja suukottaisin kaulaa jne =D voi, taitas kaverit ottaa jalat alleen, vaiks tietävät kyl mitä olen ja olen aina ollut. =D =D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
=) auts, ai et kaverin koppaisin lähelleni ja pitäisin siin, silittelisin ja suukottaisin kaulaa jne =D voi, taitas kaverit ottaa jalat alleen, vaiks tietävät kyl mitä olen ja olen aina ollut. =D =D
meillä kävi niin vahingossa.molemmat olemme bi. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
ja kaipaa niiiiin naista. =) Eikö oulunseudulta löytys ketää naista..... =) et saisin hetken pitää lähellä =) =) Löysinpäs tämän ketjun ja mietin että...jep, kyl se vain tuntuu vaikealta löytää sitä samaa sukupuolta olevaa seuraa varsinkin kun on naimisissa ja vaiks kui on lupa mieheltä ja hyväkyntä häneltä et naisen kans sais olla suhtees.

kyl elämä on hankalaa, tai sit me immeiset teemme sen vain sellaiseksi =D
Joo, sehän onkin monen unelma alkaa suhteeseen naimissa olevan kanssa ja olla se kakkonen..not. Mitäpä jos olisit suhteesa ihan vaan yhden kanssa kerrallaan.

 
raskaana
ja kuules sinä joka sanoit että suhteessa yhden kanssa kerrallaan.. =) Itseasias, meil se on onnistanu niinkin. =) Mieheni kanssa olen ollut yhdessä 10 vuotta ja kaksi pidempää suhdetta on ollut naisen kanssa, useampia vuosia kesti toinen ja toinen muutaman vuoden. =) Tosin, näillä naisil oli sama tilanne kuin ihtelläni...........et meil on ihunat miehet, jotka antaa tilaa myös tuolle osa-alueelle rakkaassaan, koska mies on aina mies, eikä naiseks muutu.
 
fifi
Onhan tuo välillä hankalaa kun haluaisi tapailla naisiakin, tuntuu oudolta olla sinkku ja tavata pelkkiä miehiä. Suhteessa olen yksiavioinen, joten mitään rinnakkaissuhteita en kaipaa enkä halua olla kenenkään kakkonen.

Kaveripiirin kautta voi löytää =) Eli hakeutuu sateenkaaripiireihin, seta:n ryhmiin esimerkiksi.
 

Yhteistyössä