bi-naiset....

  • Viestiketjun aloittaja äiti06
  • Ensimmäinen viesti
fifi
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mua kiinnostaa kans et miten sen tunnistaa et kuka on bi ja kuka ei, väärinkäsitykset kun ei välttämättä oo suotavia...=)
Ja onko 09-alueella oikeesti muuta paikkaa ku dtm jossa bongata samankaltaisia?
Miten olis Nalle-pub?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
En mä sanois että moraalikäsitys ois löyhä. Meil ainakin on hyvin selvillä ettei miul tule toista miestä, koska omaani rakasta, eikä miehelleni tule toista naista ja kun tutustuimme mieheni kanssa...olin silloinkin ihastunut erääseen naiseen, mut rakastuin mieheeni ja olimme avoimia alusta asti. Mieheni sanoi jo silloi ettei hän katso et se olis hältä pois jos miul nainenkin olis vaiks avios oltas. =)
No minä kyllä sanon, että on erittäin löyhä moraalikäsitys. Siis haluat seksiä ja rakkautta ja läheisyyttä useammalta ihmiseltä. Vai joltain vain seksiä? Vai joltain vain rahaa/lapsia/turvaa? Ymmärrän, jos on bi, mutta eikö kuitenkin pidä valita vain yksi kumppani kerrallaan binkin, jos haluaa olla moraalinen? Muuten tuo on KULISSILIITTO,.
 
fifi
Hei kaikki!! :attn:

Voitaisko kuitenkin pitää biseksuaalisuus ja polyamorisuus erillään, ettei luoda lisää ennakkoluuloja? Kaikki bi:t ei suinkaan ole polyja, vaa elävät yksiavioisissa parisuhteissa. Ei polyamoriassakaan mitään vikaa ole, mutta kaikki bit eivät sitä ole, ja on helvetin rasittavaa joutua jatkuvasti selittämään ihmisille, että bi:t ei pane kaikkea mikä liikkuu. Biseksuaalisuus ei siis automaattisesti tarkoita, että haluaa sekä mistä että naista, vaan jompaa kumpaa.

Ok?
 
Alkuperäinen kirjoittaja fifi:
Hei kaikki!! :attn:

Voitaisko kuitenkin pitää biseksuaalisuus ja polyamorisuus erillään, ettei luoda lisää ennakkoluuloja? Kaikki bi:t ei suinkaan ole polyja, vaa elävät yksiavioisissa parisuhteissa. Ei polyamoriassakaan mitään vikaa ole, mutta kaikki bit eivät sitä ole, ja on helvetin rasittavaa joutua jatkuvasti selittämään ihmisille, että bi:t ei pane kaikkea mikä liikkuu. Biseksuaalisuus ei siis automaattisesti tarkoita, että haluaa sekä mistä että naista, vaan jompaa kumpaa.

Ok?
Juuri näin. Suurin osa bi-tutuistani elää ihan heteroparisuhteessa, jossa bi-puoli jää vain humalassa puhumisen asteelle.
Meitäkin on toki moneen junaan - mutta niin on heteroitakin.
 
:D tää keskustelu alkaa saada huvittavia piirteitä, homoseksiä, hih. :xmas:

Mullekkin saa laittaa yv jos on samanhenkinen kirjoittelukamu hakusessa... saa sitten rauhassa kaapin perukoilla vaihtaa ajatuksia, niin ei tule häirinneeksi palstalaisten puhtoista moraalia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
:D tää keskustelu alkaa saada huvittavia piirteitä, homoseksiä, hih. :xmas:

Mullekkin saa laittaa yv jos on samanhenkinen kirjoittelukamu hakusessa... saa sitten rauhassa kaapin perukoilla vaihtaa ajatuksia, niin ei tule häirinneeksi palstalaisten puhtoista moraalia. :D
Hih :D Moraalinvartijat riehaantui B) Mut joo, yllä ihan asiallinen kommentti poly- ja monosuhteista. Tästä tässä osittain on myös kyse. Mutta ei siitä sen enempää toistaseks ku näppylöitä nousee ilmeisesti jo tästäkin aiheesta, asia kerrallaan :whistle:

 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
En mä sanois että moraalikäsitys ois löyhä. Meil ainakin on hyvin selvillä ettei miul tule toista miestä, koska omaani rakasta, eikä miehelleni tule toista naista ja kun tutustuimme mieheni kanssa...olin silloinkin ihastunut erääseen naiseen, mut rakastuin mieheeni ja olimme avoimia alusta asti. Mieheni sanoi jo silloi ettei hän katso et se olis hältä pois jos miul nainenkin olis vaiks avios oltas. =)
No minä kyllä sanon, että on erittäin löyhä moraalikäsitys. Siis haluat seksiä ja rakkautta ja läheisyyttä useammalta ihmiseltä. Vai joltain vain seksiä? Vai joltain vain rahaa/lapsia/turvaa? Ymmärrän, jos on bi, mutta eikö kuitenkin pidä valita vain yksi kumppani kerrallaan binkin, jos haluaa olla moraalinen? Muuten tuo on KULISSILIITTO,.
Se on siu mielipitees, ja tämä meidän, minun ja mieheni ja kaikenlisäks, nii monien muidenkin tuntemani naisten tai miesten joiden kans olen jutellut. Ja keltään en halua vain seksiä..keltään en halua vain rahaa/lapsia/turvaa..vaan minä oikeasti tunnen rakkautta miestäni kohtaan. Arvostan häntä ja hän minua, ja onhan sinulkin kai ystäviä, läheisiä sellasia, joiden vuoksi ehkä (jos sul tunteit on) olet itkenyt, halannut jne...ja joista todella välität... =) Me ei kahtota sitä sen kummemmaks kui sellasek välittämiseks ja jopa omalla tavallaan rakkaudeks. =) Mut kahtos, niin paljon on mielipiteitä kun on ihmisiäkin.

Jokatapaukses, en usko et tämän "listan" tarkoitus on väitellä siit, pettääkö bi-nainen miestään jos on miehen lupa olla naisen kanssa, tai onko se moraalitonta. =)
 
Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen saa olla ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on, ei enempää eikä vähempää. Ei se miehenkikään ihan perusjussi ole, kaksi outoa yhdessä on aika hyvä yhtälö :D *Onnellisesti 10 vuotta yhdessä*
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen saa olla ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on, ei enempää eikä vähempää. Ei se miehenkikään ihan perusjussi ole, kaksi outoa yhdessä on aika hyvä yhtälö :D *Onnellisesti 10 vuotta yhdessä*
Auts, oletko varma et kirjotit omasta elämästä ja päästäs, etkä miu. :D
Miul ikää 25 ja tosiaan 10 vuotta onnellisesti yhdes....kaikest huolimatta... :) Avioliitos siit ajast oltu 6,5 vuotta ja onnellisii ollaan et kolmas lapsi tulos..
 
vieras
Se on hassua, miten nämä "läheisyyttä ja naisen kosketusta" kaipaavat "bi-naiset" eivät ikinä koskaan hyväksy miehelleen muita naisia =) Myöskään parisuhteeseen nainen ei kelpaa, vain seksiin. Te pilaatte kaikkien biseksuaalien maineen noilla jutuillanne. Chatit ja deittipalstat on täynnä teitä "olisi ihana kokea naisen kosketus, eihän haittaa, vaikka olen naimisissa"- ruikuttajia. Tai oli ainakin joskus, kun niitä vielä harrastin. Toinen ryhmä on nämä "etsin naisseuraa bi-naiselleni, saanhan olla mukana katsomassa"- miehiä. Iuh!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen saa olla ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on, ei enempää eikä vähempää. Ei se miehenkikään ihan perusjussi ole, kaksi outoa yhdessä on aika hyvä yhtälö :D *Onnellisesti 10 vuotta yhdessä*
Auts, oletko varma et kirjotit omasta elämästä ja päästäs, etkä miu. :D
Miul ikää 25 ja tosiaan 10 vuotta onnellisesti yhdes....kaikest huolimatta... :) Avioliitos siit ajast oltu 6,5 vuotta ja onnellisii ollaan et kolmas lapsi tulos..
Hyväksyisit varmaan miehellesi sivusuhteen naisen kanssa? Ai et? Miksi ihmeessä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen saa olla ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on, ei enempää eikä vähempää. Ei se miehenkikään ihan perusjussi ole, kaksi outoa yhdessä on aika hyvä yhtälö :D *Onnellisesti 10 vuotta yhdessä*
Auts, oletko varma et kirjotit omasta elämästä ja päästäs, etkä miu. :D
Miul ikää 25 ja tosiaan 10 vuotta onnellisesti yhdes....kaikest huolimatta... :) Avioliitos siit ajast oltu 6,5 vuotta ja onnellisii ollaan et kolmas lapsi tulos..
No jos mie kirjotinkii siun elämästä, meil sit kovin samanlaista B) Mä oon jo tosin yli kolmenkympin... Meillä kans edelleen rakkaus kukoistaa, edelleen tuntuu että paloja loksahtelee paikoilleen. Jos sielunkumppaneita on olemassa, me ollaan ne löydetty :) Ehkä meillä suhteessa se hienous on osittain juuri sitä että kaikki ei oo ihan niin tavallista ja massan mukana menevää, mut silti tunnetaan ja hyväksytään toisemme juuri niine hyvineen :)
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen saa olla ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on, ei enempää eikä vähempää. Ei se miehenkikään ihan perusjussi ole, kaksi outoa yhdessä on aika hyvä yhtälö :D *Onnellisesti 10 vuotta yhdessä*
Auts, oletko varma et kirjotit omasta elämästä ja päästäs, etkä miu. :D
Miul ikää 25 ja tosiaan 10 vuotta onnellisesti yhdes....kaikest huolimatta... :) Avioliitos siit ajast oltu 6,5 vuotta ja onnellisii ollaan et kolmas lapsi tulos..
No jos mie kirjotinkii siun elämästä, meil sit kovin samanlaista B) Mä oon jo tosin yli kolmenkympin... Meillä kans edelleen rakkaus kukoistaa, edelleen tuntuu että paloja loksahtelee paikoilleen. Jos sielunkumppaneita on olemassa, me ollaan ne löydetty :) Ehkä meillä suhteessa se hienous on osittain juuri sitä että kaikki ei oo ihan niin tavallista ja massan mukana menevää, mut silti tunnetaan ja hyväksytään toisemme juuri niine hyvineen :)
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen saa olla ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on, ei enempää eikä vähempää. Ei se miehenkikään ihan perusjussi ole, kaksi outoa yhdessä on aika hyvä yhtälö :D *Onnellisesti 10 vuotta yhdessä*
Auts, oletko varma et kirjotit omasta elämästä ja päästäs, etkä miu. :D
Miul ikää 25 ja tosiaan 10 vuotta onnellisesti yhdes....kaikest huolimatta... :) Avioliitos siit ajast oltu 6,5 vuotta ja onnellisii ollaan et kolmas lapsi tulos..
Hyväksyisit varmaan miehellesi sivusuhteen naisen kanssa? Ai et? Miksi ihmeessä?
Miks mun pitäs hyväksyy et mies on naisen kans, ku ei hänkää hyväksy et mä olen miehen kans... :D Me ei kahtota sitä pettämiseks jos se "vieras" on samaa sukupuolta oleva, mut molemmat on sitä mieltä et erisukupuolta olevan kans se ois väärin. Tämäkin on kahtos jokaisen tietty omis suhteissaan sovittava asia. :D :D :D :D :D
 


Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)[/quote]

Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...
 
raskaana
ja sekin unohtui tosta äskösestä tekstistä sanoa, että....mä en tahdo ketää muuta miestä ku omani ja miu mies ei tahdo toista naista, ku mus on kuulemma ihan tarpeeks rakastettavaa. :D
 
raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Aivvan...ja meil oikeasti nii huvittaa se miten osa kauhistelee miu ja miu mieheni liittoa juuri ton "minun tyttötykkäämisen" vuoksi, kun mies saattaa suukottaa minuu ja samaan aikaan naureskella et olipas just sun tyylinen nainen tossa ja nauretaan päälle. Eikä minunkaa mies ehkä ole niit "tavallisimpia" tapauksia moneskaan suhtees, mut musta hää on just parasta. :)
Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä...[/quote]

Ihana et tollasii miehii on olemassa.... :D
 

Yhteistyössä