beverly Hillsin täyd. naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja l.k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

l.k

Vieras
Seuraako joku oikeesti näitä luksusmammoja, beverly hillsin täydellisiä naisia yms. tv-sarjoja? Jään niitä itsekin helposti illalla väsyneenä hetkeksi seuraamaan, mutta mietin mikä on kohderyhmä, seuraako joku "oikeasti".

Mä seurasin niitä new yorkin jossain vaiheessa. Jonkun verran kattonu näitä kalifornian naisia, mutta en mitenkään seuraa. Jos huomaan, että tulee, niin saatan katsoa.

Minä :wave:!

Aivan ihana rentoutumishetkeni arjen kouhotuksesta on, kun saa sukeltaa toviksi "ison maailman" blingblingin keskelle siunailemaan heidän murheitaan ja juonikuvioitaan :ashamed: :D

Ok, ei siinä mitään ;-) mutta näin kun ei oikeesti seuraa niin menee ihan mammat ja tapahtumat sekaisin ja tuntuu ruudun täytteeltä, uusintoja ja saman tyyppisiä sarjoja useita. Mutta hyvää pään tyhjäystä, samoin kuin sisustus, laihdutus yms ohjelmat. Ja kaksplus :-)

Onkohan nää ihan täysin käsikirjoitettuja ja näyteltyjä? Tod näk..

Ei nämä täysin käsikirjoitettuja ole, kuten esim. unelmien poikamies- "realityt".
Niissä näkee ettei niillä ihmisillä ole edes aitoja ilmeitä ja eleitä, menee väkisinkin todella epäaidoksi ja jäykäksi se touhu.

Varmasti on paljon käsikirjoitettua, esim. mihin tapahtumiin akat menee ja kuka kutsuu kenetkin lounaalle, mutta onhan siinä paljon aitoakin.

Esim. Camillen ero, riidat, Taylorin miehen itsemurha jne. ei noita vain käsikirjoitella.

Siis millon? Mä oon itse asiassa jäänyt viime viikolla koukkuun :) Eilenki piti valvoa ja kattoa ne bileet.. ihan kamalaa. Ensin kyselen täällä ja nyt sitten pitää seurata. Ja googletin sen plastiikkakirurgin, nekin oli jo eronneet
-ap-

No eihän sitä itsemurhaa nyt telkkarissa näytetä mutta kyllä asia varmaan puheissa on. En tiedä tarkemmin kun luin vain tuosta jostain, mutta Taylor jatkaa sarjassa miehensä kuoleman jälkeenkin.

Jos nyt oikein muistan niin mies oli sekaantunut hämäriin bisneksiin ja tätä epäiltiin syyksi itsemurhaan, tarkkaanhan ei voi tietää jos ei ole kirjettä tms. jättänyt. Googlaamalla löytyy tietoa :)

[QUOTE="Utelias";27965134]Siis miksi se tappaa ittensä?
Ilmottaakohan Taylor muille erosta vai mistä??[/QUOTE]

Youtubessa on se kamala Russell Armstrong 911 emergency call- puhelu...kamalaa kuunneltavaa

No eihän sitä itsemurhaa nyt telkkarissa näytetä mutta kyllä asia varmaan puheissa on. En tiedä tarkemmin kun luin vain tuosta jostain, mutta Taylor jatkaa sarjassa miehensä kuoleman jälkeenkin.

Jos nyt oikein muistan niin mies oli sekaantunut hämäriin bisneksiin ja tätä epäiltiin syyksi itsemurhaan, tarkkaanhan ei voi tietää jos ei ole kirjettä tms. jättänyt. Googlaamalla löytyy tietoa :)

Mulle tuli siitä ukosta heti epämiellyttävä olo kun sen eka kertaa näin.. niin aikapommin olonen ettei tosikaan. Viileä iloton mytty.
Oli pieksäny ex-naisiaankin, ettei tämä Taylor suinkaan ensimmäinen ole.