naiset oikeasti tämmöisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksmiinus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksmiinus

Vieras
Järkyttyneenä luen näitä viestejä. Tiedän toki, että täällä pesii lukuisa määrä surkeita yksilöitä, jotka a) ovat syystä tai toisesta yksin, b) ovat yksin, koska mies on menossa, c) ovat yksin, koska on pieniä lapsia eikä niitä voi jättää (hyvä - syyllistyisitte heitteillejättöön). Mutta ovatko nykyajan naiset vielä tällaisia!!!??? Apua, voinko mennä yksin baariin? Apua, voinko tehdä lapsia? Apua, jos teen lapsia, voiko minulla enää olla omaa elämää? Apua, mitä tekisin, että miehet tykkäis musta?

Oletteko te, suomalaiset naiset, todella tällaisia nykyään?!

(Oikeasti tiedän: meitä on hurjasti fiksuja rohkeita naisia - ne ei vaan pesi täällä. Mutta voisitte tekin "kaksplussalaiset" mennä itseenne: näytätte jopa olevan ylpeitä uhrautuvasta, miestä miellyttävästä imagostanne!)

Järkyttyneenä luen näitä viestejä. Tiedän toki, että täällä pesii lukuisa määrä surkeita yksilöitä, jotka a) ovat syystä tai toisesta yksin, b) ovat yksin, koska mies on menossa, c) ovat yksin, koska on pieniä lapsia eikä niitä voi jättää (hyvä - syyllistyisitte heitteillejättöön). Mutta ovatko nykyajan naiset vielä tällaisia!!!??? Apua, voinko mennä yksin baariin? Apua, voinko tehdä lapsia? Apua, jos teen lapsia, voiko minulla enää olla omaa elämää? Apua, mitä tekisin, että miehet tykkäis musta?

Oletteko te, suomalaiset naiset, todella tällaisia nykyään?!

(Oikeasti tiedän: meitä on hurjasti fiksuja rohkeita naisia - ne ei vaan pesi täällä. Mutta voisitte tekin "kaksplussalaiset" mennä itseenne: näytätte jopa olevan ylpeitä uhrautuvasta, miestä miellyttävästä imagostanne!)
Uhrautuvasta miestä miellyttävästä imagosta? Täh? Tällä palstallahan lynkataan miehiä isolla joukolla ympäri vuorokauden.

Apua hämähäkki iik, mies paikalle tai kuolen! Apua, sisälle lensi lintu, mitä teen, pelottaa!

Onhan näitä avuttomuuden perikuvia aikamonissa naisissa :D Ilmankos tuntuu että olen aika outo lintu koko naismaailmassa.

Niin, eikö rohkea ja fiksu nainen sais joskus olla yksinäinen ja käydä nettipalstoilla? Onko tämäkin teidän perusnaisten yksinoikeus? Käyn täällä noin kerran kuukaudessa juuri sen takia, että muutoin viihdyn yksin, mutta tällaisin väliajoin kiinnostaa, mitä muu maailma ajattelee. Ja kyllä, olen surkeasti jumittunut tälle palstalle, koska aikoinani luulin, että tämä olisi ihan fiksujen ihmisten palsta - enkä jaksa ottaa riskiä, että joudun vielä tyhmempien ihmisten kanssa tekemisiin (riski on iso). Niin että moralisoitko vielä enemmän sirkkeli perusnainen?

Yhteistyössä