beverly Hillsin täyd. naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja l.k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Adrienne erosi oltuaan 9 vuotta naimisissa. Erossa myytiin pariskunnan talo noin 20 milj dollarilla. Adrienne treffailee 20 vuotta nuorempaa miestä, Rod Stewardin poikaa.

Taylorin mies, Russell tappoi itsensä ja jätti Taylorille hämärissä asuntokaupoissa kertyneet velat.

joskus tulee katottua ja on kyllä semmoista porukkaa että huhhuh! jaksan aina ihmetellä miten aikuiset naiset VIITSII käyttäytyä noin typerästi!!!!!!!! Edes teininä ei ollut noin järkyttävää kotkotusta. miten tuommoiset on voinut menestyä?

itse seurasin sen verran näitä jaksoja missä oli se Näkijä sarjaan pohjautuva oikea henkilöhahmo, elikkä Allison Duboisin esiintyi oikeasti. Oli muuten kuin kymmenkertainen karikatyyri näistä henkilöistä, joita tässä Beverly hills sarjassa oikeasti esiintyy. Siis haloo, ei tuolla naisella mitään oikeaa samankaltaisuutta sarjan hahmoon. Aivan kauhea ämmä. Katsokaapa se jakso. Siinäpä meni usko selvännäkijöihin, jos uskoa koskaan olikaan.

Näkyyko noi jaksot jossain jo pidemmällä vai mistä nää tiedot?

Usassa menossa seuraava kausi ja googlaamalla löytyy paljon "juonipaljastuksia" wikipediassa esim. joka jaksosta lyhyt seloste. Lisäksi runsaasti juorupalstajuttuja eri lehdistä. Russelkin kuulemma ehkä kaiken muun päälle petti Tayloria netistä pokaamiensa miesten kanssa, kävi muka ahkerasti salilla.

[QUOTE="vieras";27969162]ja erosi siitä Ken:istä.[/QUOTE]

Se Kimin Ken on kyllä niin rikollisen näköinen jotenkin. Ihan Feikki.
(Lisan Ken sen sijaan on ihana harmaahapsi)

[QUOTE="vieras";27969172]Se Kimin Ken on kyllä niin rikollisen näköinen jotenkin. Ihan Feikki.
(Lisan Ken sen sijaan on ihana harmaahapsi)[/QUOTE]

Kiinnostas tietää mikä ukko toi Kimin Ken oikein on.. joku onnenonkija selvästi. Jossain jaksossa Kim sanoi että löysi sen postilaatikoltaan.. Että se oli nähnyt sen siellä useampana kertana. Mitä helvettiä?
Pelottavan näkönen tyyppi.
Ja Kim on ihan pöllyssä ja sekasin ku seinäkello.

Joo se Kim on kyllä aika säälittävä, siis aivan pöllyssä koko ajan ja jotenki teini-ikäsen tasolla muutenki vaikka näyttää viiskymppiseltä mummolta. Mulla käy niin sääliksi se Kennedy, Taylorin ja Russellin tyttö, isä tappo ittensä ja äiti retostelee kaikki asiat julkisuudessa. Ei oo helppoa silläkään, vaikutti niin suloselta pikku tytöltä, toivottavasti Taylori muistais huolehtia tytöstäänki kaiken julkisuuden metsästyksen lisäksi.

Mä tykkään tosta sarjasta,se Taylorin mies näytti musta ihan joltain sarjamurhaajalta tyyliin päivisin kiltti perheen isä ja öisin saalistaja.Kim vaikuttaa siltä kuin olisi aineissa koko ajan ja sen mies on aika karsea,Kaikki naiset on jotenkin järkyttävän laihoja.

Minä, vannoutunut a-studion katsoja olen jäänyt koukkuun tähän muovinesittelydokumenttiin! Ihan pitää tallentaa joka jakso :D se Frasierin eksä vaikuttaa ihme kyllä noista järkevimmältä :O Kyle on Demi Moore, Kim on kävelevä lääkepumppu, Taylori edellisessä elämässään ollut ankka ja sen plastiikkarouvan eroa en ihmettele.

[QUOTE="nuuh";27993550]Tulee. Sit tulee vielä kolme jaksoa sitä jälkikäteen setvimistä sohvilla. Juu olen tarkistanut ohjelmatiedoista....[/QUOTE]

VOI EI loppuuko tämä? Olin juuri löytänyt kyseisen sarjan? saadaanko me Suomeen lisää jaksoja?

Mä oon jääny tohon koukkuun.. :D
Russelin ja Taylorin eroa odotin, tosin kylmän oloinen se mies. Ei ikinä aitoa hymyä ja kalsea muutenkin. Adriannen erosta yllätyin kun tästä ketjusta luin, ne jotenkin kuitenkin sentään keskusteli keskenään. :)
Kylellä näyttäis olevan onnellinen avioliitto, ihana katsoa kun heillä on selvästi läheisyyttä miehensä kanssa.
Kim on täysin sekaisin ja se uusi mies kammottava.
Camillen erokin oli nähtävissä siinä Nykin vierailussa kun mies ajoi Camillen pois pukuhuoneestaan. Typerän kuvan antaa äijä itsestään (vaikka tuskin siitä välittää).
Lisan mies on jotenkin ihanan höppänän oloinen. :)