H
huh
Vieras
Katsoiko kukaan eilistä koostelähetystä BB:stä? Niistä tisseistä on kyllä luonnollisuus kaukana vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Katsoiko kukaan eilistä koostelähetystä BB:stä? Niistä tisseistä on kyllä luonnollisuus kaukana vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja aolla:Noh mutta onko tuolla väliä. Vaikuttaa kuitenkin itse olevan tyytyväinen itseensä, se on pääasia.
Alkuperäinen kirjoittaja porsa:Alkuperäinen kirjoittaja aolla:Noh mutta onko tuolla väliä. Vaikuttaa kuitenkin itse olevan tyytyväinen itseensä, se on pääasia.
totta.mutta kauankohan?on vasta 19 voi voi, jotenkin väärin se on.
Alkuperäinen kirjoittaja KK:SILIKOOOOOOOOOONIA TÄYNNÄ YÖKS,MUUTENKIN ON KU EPÄONNISTU BARBI KOKO KROPPA
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja porsa:Alkuperäinen kirjoittaja aolla:Noh mutta onko tuolla väliä. Vaikuttaa kuitenkin itse olevan tyytyväinen itseensä, se on pääasia.
totta.mutta kauankohan?on vasta 19 voi voi, jotenkin väärin se on.
Ja kun mun mielestä vielä sanoi, että omatkin rinnat on kasvanut silikonien laittamisen jälkeen. Aika hätiköidysti on tainnut itseään päättää leikellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ja kun mun mielestä vielä sanoi, että omatkin rinnat on kasvanut silikonien laittamisen jälkeen. Aika hätiköidysti on tainnut itseään päättää leikellä.
Ei kai se sentään itseään leikellyt. Tavallisesti viiltelijät eivät saa noin hienoa jälkeä aikaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ruusa:tosta naisesta on kauneus kaukana. mun mielipide....