M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, mutta kai joku tossakin näkee jotain vikaa??!!
Minusta toi on täydellinen vartalo, ja se toisen kuvan vartalo näyttää aika surkeelta jos tohon vertaisi.^
![]()
No toihan ois pehmeämpi, kyllä. Jotkut on tuollaisia luonnostaan, mutta suuri osa ei taida olla. Ne luonnolliset rinnatkin vaikuttaa kuvassa ilmeisen paljon, kun niin moni on niistä sanonut.
Kyllä mä ainakin haluan ison pehvan ja palksut reidet, mutta mä voin saada semmoiset vaan hankkimalla niihin lihaksia. Mutta en ole siinä kovin ahkera.
No, jospa ajan kanssa pers kasvais? Maailma on täynnä isopeppusia ihmisiä jotkja ei ole päivääkään treenanneet. Istumallahan se ahteri massivoituu.
Nimim.kokemuksen syvä rintaääni. :xmas:
Hassua, kun mun mielestä toi aiempi kroppa näyttää jotenkin luonnollisemmalta ja sitä kautta paremmalta. Uusi kroppa on niin kuivakan näkönen ja noi silarit... Mutta makuasioitahan nää on.
Niin, mutta kai joku tossakin näkee jotain vikaa??!!
Minusta toi on täydellinen vartalo, ja se toisen kuvan vartalo näyttää aika surkeelta jos tohon vertaisi.^
![]()
Pääasia on että hän pitää itse nykyisestä olotilastaan. Minusta vaan ensimmäisessä kuvassa näyttää freesimmältä ja pieni pyöreys tekee nuoremman näköiseksi siinä.
No kyllä täällä saa yhtä usein lukea ihan kumpaakin mielipidettä. On niitä joiden mielestä miehet tykkää "naisellisesta, että on mistä ottaa kiinni" ja on niitä joiden mielestä miehet tykkää "sirosta ja ettei ylimääräiset lätise". Ja molemmat on äänessä, jatkuvasti.
No toka tietysti:O Vai pitääkö joku nyt ihan tosissaan tuota ekaa löysää parempanaEn usko. Ylimääräinen löysä kun ei vaan ole kaunista tai tervettä, se viestii liiasat energiansaannista ja hoikempi taas terveydestä ja nuorekkuudesta. Ylikiloilla kun saa helposti vanhennettua itseään.