BB-Hennan tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, siis kyllä tiedänkin, että on silarit. Mutta on niitä sellaisiakin silikonitissejä nähty, että näyttävät suht luonnollisilta, niin lähinnä sitä tarkoitin.

Alkuperäinen kirjoittaja porsa:
Alkuperäinen kirjoittaja aolla:
Noh mutta onko tuolla väliä. Vaikuttaa kuitenkin itse olevan tyytyväinen itseensä, se on pääasia.

totta.mutta kauankohan?on vasta 19 voi voi, jotenkin väärin se on.

Ja kun mun mielestä vielä sanoi, että omatkin rinnat on kasvanut silikonien laittamisen jälkeen. Aika hätiköidysti on tainnut itseään päättää leikellä.

hmm, ehkä hänellä on joskus ollut huono itseluottamus, tai ollut tyytymätön johonkin kohtaan itsessään kun on halunnut parannella - tai sitten on ollut aina tyytyväinen ja halunnut vain vielä korostaa jotain puolia itsessään ja on nyt vieläkin tyytyväisempi. ei tuollaiset leikkaukset aina ole merkki huonosta itseluottamuksesta tai muustakaan ongelmasta. mutta vuoden turhis julkkis hän kyllä minunkin mielestäni on :) mutta kuten sanottu, tärkeintä että on itseensä tyytyväinen ainakin nyt (ja sitä näyttää olevan!! )

tuntuu pahalta kun neiti vasta 19 ja seksikumppaneitakin jo melki !00. hän ei tiedä kuka oma isä on joten äitinsäkin kai aika vosu. säälittää ja toivon että joskus joku oikeasti rakastaisi häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja porsa:
Alkuperäinen kirjoittaja aolla:
Noh mutta onko tuolla väliä. Vaikuttaa kuitenkin itse olevan tyytyväinen itseensä, se on pääasia.

totta.mutta kauankohan?on vasta 19 voi voi, jotenkin väärin se on.

Ja kun mun mielestä vielä sanoi, että omatkin rinnat on kasvanut silikonien laittamisen jälkeen. Aika hätiköidysti on tainnut itseään päättää leikellä.

Ei kai se sentään itseään leikellyt. Tavallisesti viiltelijät eivät saa noin hienoa jälkeä aikaiseksi.

Minä en tykkää silikonitisseistä, jo pelkästään sen takia, että niistä on niin hankala ottaa mammokuvia.

Hirveen näkönen kotka! Siis noin rumaa naista ei voi olla olemassa. Kroppakin leikelty viimesen päälle, mutta kyllä akasta näkee et kalja maistunu, hirvee kaljamaha ja pöhöttyny iho!

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Ei kai se sentään itseään leikellyt. Tavallisesti viiltelijät eivät saa noin hienoa jälkeä aikaiseksi.

Varsinainen urpo tosiaan taidat olla :headwall: Kun varmasti tajusit mitä tarkoitin...

Niin, mitä ihmeen väliä sillä on? Toi BB-talon porukka kun on muutenkin täynnä tyhjäpäistä porukkaa. Ei minkään pikkupissiksen tekotissit jaksa paljoa kiinnostaa!

mutta miksei se oo tehny sille olemattomalle leualleen sit mitään?? musta se on näkyvämpi haitta ja "rumennus" kuin liian pienet tissit tai käsittelemätön ylähuuli.

Yhteistyössä