BB-Henna ja Antti: Avioero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis voi ei!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siis voi ei!!!

Vieras
Big Brotherista tutun pariskunnan avioliitto kesti alle yhdeksän kuukautta.

Henna Kurhinen, 21, (o.s. Kalinainen) ja Antti Kurhinen, 26, jättivät avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen 11. päivä elokuuta. Pariskunta meni naimisiin 21. päivä marraskuuta Big Brother -talossa. Häät näytettiin myös televisiossa. Hennalla ja Antilla oli myös avioehtosopimus. Avioehtosopimuksessa puolisot voivat sopia, että avioliiton päättyessä heidän omaisuuttaan ei jaeta avioliittolain pääsäännön mukaisesti tasan heidän kesken.

Avioerosta ensimmäisenä uutisoineessa 7 päivää -lehdessä Henna ja Antti kertovat, että liitto kaatui liiallisiin erimielisyyksiin.

- Suhteemme ei vain toiminut. Emme sopineet toisillemme, pariskuntaa kertoo 7 päivää -lehdessä.

Julkkispariskunta eteni suhteessa pikavauhtia, sillä seurustelemaan he alkoivat toukokuussa 2009. Kihloja vaihdettiin saman vuoden lokakuussa.

jätetäänkö eroanomus bb talon vahvistettavaksi?
entä häpykarvoista saatu tuotto?jaetaanko voitto puoliksi tai jos karvat ei mennyt kaupaksi jaetaanko ne tasan vai saavatko molemmat omansa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jätetäänkö eroanomus bb talon vahvistettavaksi?
entä häpykarvoista saatu tuotto?jaetaanko voitto puoliksi tai jos karvat ei mennyt kaupaksi jaetaanko ne tasan vai saavatko molemmat omansa?

No kun on avioehto, niin kumpikin pitää oman omaisuutensa. Ei kun ositusta tekemään :laugh:

:D Yllätys.
He ovat kyllä ihan samannäköisiä! Sitähän sanotaan, että aviopari alkaa muistuttaa toisiaan kun ontarpeeks kauan naimisissa. Nämä kyllä ovat muistuttaneet alusta asti toisiaan joten kai se sit tarkoittaa sitä että ovat olleet jo iäisyyden naimisissa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Yllätys.
He ovat kyllä ihan samannäköisiä! Sitähän sanotaan, että aviopari alkaa muistuttaa toisiaan kun ontarpeeks kauan naimisissa. Nämä kyllä ovat muistuttaneet alusta asti toisiaan joten kai se sit tarkoittaa sitä että ovat olleet jo iäisyyden naimisissa.. :D

ei vaan oikeesti kun kattoo ihmisten hääkuvia, niin ovat yleensä jo alunalkaen saman näköisiä. kai sitä ettii sen oman sukunsa piirteitä, kun puolisoa valitsee.

No voi v...ja sitten homojen ja lesbojen ei anneta mennä naimisiin kun koko instituutio on niin pyhää, niin pyhää...koko avioliittohomman voisi pistää roskakoriin! Ihmiset menee naisimisiin ja eroaa yhtä nopeasti kuin vaihtavat sukkiaan...

Mä toivoin, että heidän liitto olisi kestänyt. Ihan vaan vaikka siksi, ettei aina tuomittaisi niitä jotka menee nopeaa tahtia naimisiin.

T: se joka seurusteli vuoden ennen papin aamenta :)

Voi kyynel. Miksen ole yllättynyt?

Esimerkiksi siksi, että Henna silloin ennen häitä kommentoi asiaa, että "muuten naimisiinmeno ei olisi vielä mitenkään ajankohtaista, mutta kun tarjoutuu tälläinen mahdollisuus (=päästä telkkariin pitämään ne häät), niin tottakai."

Ei paljon tyhmempää touhua ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Palaakohan Henna keravalaiseksi?

:laugh: Tuosta tuli mieleen, kun kaveri sattui samaan aikaan keravalaiseen baariin (ollut kyllä montakin kertaa) Hennan kanssa, niin tää Henna sanoi mun kaverille että "mä olen paljon paremmannäköinen kuin sä, mä saisin sun miehen jos haluaisin". :D Kaveri oli baarissa vaan miespuolisen kaverinsa kanssa, ja Henna luuli että ne on pari. Kaveri vaan Hennalle että "ai jaa, siitä vaan". :D

Vitsi mikä urpo se Henna.

Yhteistyössä