No onhan se aika ilkeetä kuulla olevansa pilaantunutta tavaraa ja ei-hemaiseva :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Asiast en mittää tiiä ku en oo BB:tä kahtonu mut ei säälitä.. Sen verran typerää touhua siltäki ollu talossa ku varattuki on. Mut jokainen tyylillään.
Juu ny mie kahtoinkin.. eihä tuo kyllä mukavaa ole. Mut toisaalta, se ite o nuoleskellu muit miehii ja flirttailee estottomasti ni ei siltikää hirmusti säälitä.. Ennemminki säälittää se sen mies..Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No onhan se aika ilkeetä kuulla olevansa pilaantunutta tavaraa ja ei-hemaiseva :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Asiast en mittää tiiä ku en oo BB:tä kahtonu mut ei säälitä.. Sen verran typerää touhua siltäki ollu talossa ku varattuki on. Mut jokainen tyylillään.
Varattu tai ei
Juu, eli ollu "sitä naista mitä tilattiin"Alkuperäinen kirjoittaja No:sillon ku Kaisa-Reetta ja Anna tuli, ni J-M, Johan ja Tero kävivät siellä pk-huoneessa valittamassa tyyliin "Tilattiin hemaisevia ja kauniita naisia tänne, ei noi ihan vastannut tilausta. Saisko pilaatuneen tavaran palauttaa?" tms.
Anna veti kunnon pultit nähtyään tuon ja mun mielestä ihan aiheesta.
Oliks tuo se suklaasuukko, jossa oli sovittu, että Johan pitääkin suun kiinniAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Anna on mun lähdökki nro 2 Tuulin jälkeen. Mutta mun naama meni myötähäpeästä punaiseksi eka kerta BB:een takia tänään :snotty:
Anna sai "selkäänsä" Johanilta henkisesti. Siihen vielä se että se äänesti Tuulia joka pitää sitä läheisimpänä kamunaan talossa. Kyllä noi jutut sattuu.. ja se että se suuteli Johania ja Johan ei suudellut takas.. suu ei liikkunu.. ja se näytettiin kaikille.
No Anna on vehkeilijä kyllä se tassunsa nuolee...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oliks tuo se suklaasuukko, jossa oli sovittu, että Johan pitääkin suun kiinniAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Anna on mun lähdökki nro 2 Tuulin jälkeen. Mutta mun naama meni myötähäpeästä punaiseksi eka kerta BB:een takia tänään :snotty:
Anna sai "selkäänsä" Johanilta henkisesti. Siihen vielä se että se äänesti Tuulia joka pitää sitä läheisimpänä kamunaan talossa. Kyllä noi jutut sattuu.. ja se että se suuteli Johania ja Johan ei suudellut takas.. suu ei liikkunu.. ja se näytettiin kaikille.
KyllähAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oliks tuo se suklaasuukko, jossa oli sovittu, että Johan pitääkin suun kiinniAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Anna on mun lähdökki nro 2 Tuulin jälkeen. Mutta mun naama meni myötähäpeästä punaiseksi eka kerta BB:een takia tänään :snotty:
Aaaaii se oli sellainen
NIMENOMAAN! Hyi helvata! Johan on itekin niin limanen, ettei sen paranis kyllä aukoa turpaansa kenenkään muun ulkosista ominaisuuksista.Alkuperäinen kirjoittaja jeidad:Ei säälitä Anna,mutta aatelkaa nyt noita ns.miehiä siellä talossa.Aivan hirveitä kaikki,ihan kuin ois varaa "tilailla" naisia
Jäisi kyllä. Ja minusta tää BB-ohjelma ( tuntuu muuten jo ihan buumilta) , on ihan älytöntä/ihan silkkaa sitä ihteään.... En ole ikänäin typerämpää/tirkistelyllä ryyditettyä ja älyttömämpää ohjelmaa "tavannut", ja kyllä: olen nähnyt ohjelmasta pätkiä sieltä täältä, yhtään koko BB.tä en ole nähnyt vaivanarvoiseksi kytätä. Onko näillä tyypeillä käsikirjoitus bimbouteen/kikatteluun ja muka-machoiluun ja muuhun ihan älyttömään vai ovatko he oikeasti tuota maataAlkuperäinen kirjoittaja jensku:Kelaantapas hieman taaksepäin....kuvitellaan tilanne, että me naiset oltais tuolla talossa ja pienessä nousujohteisessa mentäis päiväkirjahuoneeseen jossa sitten höpötettäis niitä näitä ja meiltä kysyttäis jotain kommentteja jotka sitten leikattais muille näytettäviksi.
Jos sinne taloon sitten tulis miehiä jotka ei tod vastaisi meidän makuamme niin jäisikö se teiltä sanomatta jos sitä kysyttäis ?
Mielipiteitä on moniaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Jäisi kyllä. Ja minusta tää BB-ohjelma ( tuntuu muuten jo ihan buumilta) , on ihan älytöntä/ihan silkkaa sitä ihteään.... En ole ikänäin typerämpää/tirkistelyllä ryyditettyä ja älyttömämpää ohjelmaa "tavannut", ja kyllä: olen nähnyt ohjelmasta pätkiä sieltä täältä, yhtään koko BB.tä en ole nähnyt vaivanarvoiseksi kytätä. Onko näillä tyypeillä käsikirjoitus bimbouteen/kikatteluun ja muka-machoiluun ja muuhun ihan älyttömään vai ovatko he oikeasti tuota maataAlkuperäinen kirjoittaja jensku:Kelaantapas hieman taaksepäin....kuvitellaan tilanne, että me naiset oltais tuolla talossa ja pienessä nousujohteisessa mentäis päiväkirjahuoneeseen jossa sitten höpötettäis niitä näitä ja meiltä kysyttäis jotain kommentteja jotka sitten leikattais muille näytettäviksi.
Jos sinne taloon sitten tulis miehiä jotka ei tod vastaisi meidän makuamme niin jäisikö se teiltä sanomatta jos sitä kysyttäis ?
Mitä kertoo tästä ajasta, että näille ohjelmille on ns. tilaus? Vai pitääkö se katsoa, vaikka pakolla, että saa jutun juurta työpaikan kahvihuoneessa/opiskelupaikan ruokalassa/ puiston mammaporukassa B)
IHAN TURHA JA HIRVEÄ ohjelma, yök. Ja minua saa sorsia, kun en tykkää moisesta B)
KYSYMYS: MIKSI te katsotte tuommoista soopaa?