BB Anna

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Kelaantapas hieman taaksepäin....kuvitellaan tilanne, että me naiset oltais tuolla talossa ja pienessä nousujohteisessa mentäis päiväkirjahuoneeseen jossa sitten höpötettäis niitä näitä ja meiltä kysyttäis jotain kommentteja jotka sitten leikattais muille näytettäviksi.
Jos sinne taloon sitten tulis miehiä jotka ei tod vastaisi meidän makuamme niin jäisikö se teiltä sanomatta jos sitä kysyttäis ?
Jäisi kyllä. Ja minusta tää BB-ohjelma ( tuntuu muuten jo ihan buumilta) , on ihan älytöntä/ihan silkkaa sitä ihteään.... En ole ikänäin typerämpää/tirkistelyllä ryyditettyä ja älyttömämpää ohjelmaa "tavannut", ja kyllä: olen nähnyt ohjelmasta pätkiä sieltä täältä, yhtään koko BB.tä en ole nähnyt vaivanarvoiseksi kytätä. Onko näillä tyypeillä käsikirjoitus bimbouteen/kikatteluun ja muka-machoiluun ja muuhun ihan älyttömään vai ovatko he oikeasti tuota maata :eek: :LOL:

Mitä kertoo tästä ajasta, että näille ohjelmille on ns. tilaus? Vai pitääkö se katsoa, vaikka pakolla, että saa jutun juurta työpaikan kahvihuoneessa/opiskelupaikan ruokalassa/ puiston mammaporukassa B)

IHAN TURHA JA HIRVEÄ ohjelma, yök. Ja minua saa sorsia, kun en tykkää moisesta B) :whistle:

KYSYMYS: MIKSI te katsotte tuommoista soopaa?
Mielipiteitä on monia :D
Jotainhan näissä reality ohjelmissa on, että niitä tehdään nykyään yhä vaan lisää

Ja miä katon tuota sen takia, että kiva nähdä, miten ihmiset pärjää suljetussa tilassa, miten erillaiset ihmisetkin löytää sen saman sävelen
Ja ihana huomata, miten erillaisia persoonia on olemassa
Varsinkin, jos joku ärsyttää, niin sehän on herkkua :D

Noo, se on kyllä plussaa, jos ärsytyskynnys ylittyy B)

Mutta en mä silti näitä tän lajin ohjelmia "diggaa". Mulle tulee oikeasti ontto ja ulkopuolinen, jotenkin kylmä olo.... Ne on niin kanoja, koko sakki, miehetkin.....

-
No mulla ei ole miestä eikä kavereita. Ihan oikeesti olen ihan yksistään kaikki illat kuukaudesta toiseen, eikä ole edes ketään kenen kanssa soittelis. Olen eristäytynyt tänne kotiini lasten kanssa. Musta on iltaisin mukava kuunnella jutustelua. Ei eroa yhtään porukoissa seinäruusuna olemisesta. Siksi minä sen 24/7 ostin kun hinta tippui.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mulla ei ole miestä eikä kavereita. Ihan oikeesti olen ihan yksistään kaikki illat kuukaudesta toiseen, eikä ole edes ketään kenen kanssa soittelis. Olen eristäytynyt tänne kotiini lasten kanssa. Musta on iltaisin mukava kuunnella jutustelua. Ei eroa yhtään porukoissa seinäruusuna olemisesta. Siksi minä sen 24/7 ostin kun hinta tippui.
Tämä teki mut surulliseksi. Haluatko etsiä kavereita jostakin? Täällä palstallahan aina välillä haetaan kavereita omalta asuinpaikkakunnalta/seudulta?

vieras
Tosi törkeetä kohtelua kieltämättä Annaa kohtaa on ollut, mutta edelleen olen sitä mieltä etä ken leikkiin ryhtyy sen loppuun kestäköön!! Luulisi että kaikilla talon asukkailla on ollut tiedossa että jotain "puukkoja" sieltä saa kun taloon menee...

Mää en oo enää jaksan kattoa kun satunnaisesti koko ohjelmaa, on kyllä aikojen HUONOIN BB ollut tänä vuonna..

Voiton antaisin mielelläni Terolle tai Anniinalle

-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä teki mut surulliseksi. Haluatko etsiä kavereita jostakin? Täällä palstallahan aina välillä haetaan kavereita omalta asuinpaikkakunnalta/seudulta?
En mä oikein. Tiedän että saisin kavereita, jos lähden etsimään, mutta nyt on sellainen vaihe. Mies jätti ja sain vauvan ja jotenkin sosiaaliset hommat tuntuu raskailta; niinkuin valehtelisi kaikille jos hymyilee muille kuin lapsille. Sitä seisoo vaan läpinäkyvänä jos käy jossain. Vanhat kaverit jäi kun olin huono ystävä kun elin huonossa suhteessa. En jaksa rakentaa välejä takaisin. Nyt vaan näin, keväällä lähden pihalle kun vauva on jo vuotias. Nyt mulle riittää hyvin tuo bb ja teidän jutut. Älä ole surullinen, mä olen kans ihan onnellinen, ihan näin.

nii
Tosi mautonta oli näyttää tuo pätkä!
Mä kyllä jotenkin tykkään siitä Annasta,se on sellanen tavallinen tallaaja eikä mikään peilinedessä viihtyvä kotkottaja. Jos mä saisin päättää niin talosta lähtis sunnuntain Tuuli, Tero ja Johan

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä oikein. Tiedän että saisin kavereita, jos lähden etsimään, mutta nyt on sellainen vaihe. Mies jätti ja sain vauvan ja jotenkin sosiaaliset hommat tuntuu raskailta; niinkuin valehtelisi kaikille jos hymyilee muille kuin lapsille. Sitä seisoo vaan läpinäkyvänä jos käy jossain. Vanhat kaverit jäi kun olin huono ystävä kun elin huonossa suhteessa. En jaksa rakentaa välejä takaisin. Nyt vaan näin, keväällä lähden pihalle kun vauva on jo vuotias. Nyt mulle riittää hyvin tuo bb ja teidän jutut. Älä ole surullinen, mä olen kans ihan onnellinen, ihan näin.

Voi kun kuulostaa tutulta tuo sun juttu. Mulla on päivisin radio päällä,jotta kuulisin puhetta. Joskus mä vastaankin johonkin niinkuin ne puhuis just mulle. Mulla ei ole kavereita muuton takia,mies on aamusta iltaan töissä joten sellasta aikuista seuraa ei ole.

Yhteistyössä