Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mielipiteitä on moniaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Jäisi kyllä. Ja minusta tää BB-ohjelma ( tuntuu muuten jo ihan buumilta) , on ihan älytöntä/ihan silkkaa sitä ihteään.... En ole ikänäin typerämpää/tirkistelyllä ryyditettyä ja älyttömämpää ohjelmaa "tavannut", ja kyllä: olen nähnyt ohjelmasta pätkiä sieltä täältä, yhtään koko BB.tä en ole nähnyt vaivanarvoiseksi kytätä. Onko näillä tyypeillä käsikirjoitus bimbouteen/kikatteluun ja muka-machoiluun ja muuhun ihan älyttömään vai ovatko he oikeasti tuota maataAlkuperäinen kirjoittaja jensku:Kelaantapas hieman taaksepäin....kuvitellaan tilanne, että me naiset oltais tuolla talossa ja pienessä nousujohteisessa mentäis päiväkirjahuoneeseen jossa sitten höpötettäis niitä näitä ja meiltä kysyttäis jotain kommentteja jotka sitten leikattais muille näytettäviksi.
Jos sinne taloon sitten tulis miehiä jotka ei tod vastaisi meidän makuamme niin jäisikö se teiltä sanomatta jos sitä kysyttäis ?
Mitä kertoo tästä ajasta, että näille ohjelmille on ns. tilaus? Vai pitääkö se katsoa, vaikka pakolla, että saa jutun juurta työpaikan kahvihuoneessa/opiskelupaikan ruokalassa/ puiston mammaporukassa B)
IHAN TURHA JA HIRVEÄ ohjelma, yök. Ja minua saa sorsia, kun en tykkää moisesta B)
KYSYMYS: MIKSI te katsotte tuommoista soopaa?
Jotainhan näissä reality ohjelmissa on, että niitä tehdään nykyään yhä vaan lisää
Ja miä katon tuota sen takia, että kiva nähdä, miten ihmiset pärjää suljetussa tilassa, miten erillaiset ihmisetkin löytää sen saman sävelen
Ja ihana huomata, miten erillaisia persoonia on olemassa
Varsinkin, jos joku ärsyttää, niin sehän on herkkua
Noo, se on kyllä plussaa, jos ärsytyskynnys ylittyy B)
Mutta en mä silti näitä tän lajin ohjelmia "diggaa". Mulle tulee oikeasti ontto ja ulkopuolinen, jotenkin kylmä olo.... Ne on niin kanoja, koko sakki, miehetkin.....