[QUOTE="vieras";21909356]Mutta miten voidaan sanoa, ettei nämä tyypit ole talon asukkaita, kun he asuvat talossa? Miten tämä tilanne eroaa edellisien kausien tilanteista, joissa kaikki olivat häätöäänestyksessä? Minusta testiryhmästä tai kokelaista voitaisiin puhua, jos olisi esim noista koekuvauksista näytetty pätkiä, joista yleisö äänestää henkilöt jotka pääsevät taloon (niin kuin Sari pääsi silloin aikoinaan). Onhan työntekijäkin koeajalla oikea työntekijä ja saa koeajallakin palkkaa. Se on sitten eri asia saako jäädä työhön vai ei.
Joo tuo mitä tehtävistä sanot on ihan totta, mutta silti minusta harhaanjohtavaa sanoa, että tehtävien avulla voi ansaita paikan, koska se ei ole ainoa ratkaiseva tekijä ja aika pienessä osassa loppujen lopuksi.[/QUOTE]
Sori, mun verbaaliset lahjat ei nyt enää riitä enkä osaa vääntää rautalangasta. Ero edellisiin kausiin on, et taloon tulleet ihmiset, jotka.. kyllä asuvat siellä ovatkin koe-ajalla eli kokelaita sen sijaan, että olisivat täysivaltaisia asukkaita. Ihmisiä jotka asuvat talossa.
Miten eroaa kausista joissa kaikki on ollut häätöäänestyksessä, eroaa siten, että nyt on kyseessä ensimmäinen kilpailuviikko ja ensimmäisestä päivästä lähtien he ovat olleet kokelaita eivätkä asukkaita. Koko bb-taloa ei ole vielä avattu, asuva vain pienessä osassa sitä. Kilpailukausi on pidempi. He ovat työntekijöitä jotka nyt yrittävät vakuuttaa meidät katsojat, eli työnantajat siitä et ansaitsevat päästä taloon ja kilpailla voitosta. He ovat koeajalla ja se mitä me näemme on heidän koekuvauksiaan.
Minusta taas ei ole harhaanjohtavaa sanoa, että kilpailuilla voi ansaita paikan koska suoritus voi vaikuttaa ratkaisevasti siihen miten asukkaat reagoivat ja miten katsojat reagoivat lopputulokseen.
Mut mä en jaksa enää jauhaa asiasta koska en ole ilmeisesti tarpeeksi selkeä sanoissani. Ja eihän meidän edes tarvitse ajatella asiaa samalla tavalla. Mun puolesta sä voit mennä sekaisin kokelas ja asukas termien takia ja mun puolesta sä voit ajatella tehtävistä ihan mitä vaan. Siirryn seuraamaan 24/7.