V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siitä Mariasta ei ota kyllä selvää...antaa itsestään sellaisen the Posh-kuvan ja sit kuitenkin hilaa itsensä niin Janin kuin tuon Hannun kainaloon vaikka mä luulen etteivät he nyt sit vois olla tuolle neidolle ns niitä varteen otettavia.
Siitä Mariasta ei ota kyllä selvää...antaa itsestään sellaisen the Posh-kuvan ja sit kuitenkin hilaa itsensä niin Janin kuin tuon Hannun kainaloon vaikka mä luulen etteivät he nyt sit vois olla tuolle neidolle ns niitä varteen otettavia.
En mä kans usko et siinä onkaan kyse mistään ns aidosta fyysisestä kiinnostuksesta ainakaan Marian puolelta. Tosin Jani sanoi heidän olevan hyviä kavereita...ja sit kuitenkin miettii toimiiko heidän suhteensa ulkomaailmassa.
Ei jumankekka näissä koosteissa tapahdu mitään. Blää blää blää mainoksia mainoksia mainoksia. Pyh pah.
24/7:sta katsoin tänään kun Mariaa harmitti että Marikin haluaa silikonitissit että kun lehdillä ei varmaan ole varaa maksaa kahdelle tissejä.Että varmaan meni taloon sen vuoksi että joku roskalehti kustantaa neidille tissit joilla voi lähteä maailmaa valloittamaan. Jotenkin hirmu surullista.
![]()
Ei ollaBB:n ideana on, kuka pysyy kauiten talossa
No jos tulee marraskuussa taloon, niin onko reilua? Ei ole... Mutta Suomen BB nyt on muutenkin vähän epäreilu, ainakin katsojia kohtaan. Siksi mietinkin, olenko entinen fani vai vieläkö jaksaa kiinnostaa. Tänään ainakin jäi katsomatta, kun näytti enemmän huonolta pelkokertoimen jaksolta kuin BB:ltä...