Bb 2010 pino

Siitä Mariasta ei ota kyllä selvää...antaa itsestään sellaisen the Posh-kuvan ja sit kuitenkin hilaa itsensä niin Janin kuin tuon Hannun kainaloon vaikka mä luulen etteivät he nyt sit vois olla tuolle neidolle ns niitä varteen otettavia.

Siitä Mariasta ei ota kyllä selvää...antaa itsestään sellaisen the Posh-kuvan ja sit kuitenkin hilaa itsensä niin Janin kuin tuon Hannun kainaloon vaikka mä luulen etteivät he nyt sit vois olla tuolle neidolle ns niitä varteen otettavia.

Niin, mutta ei toi Janin kanssa hengailu todellakaan mitään oikeeta juttua ookkaan, ei se varmaan edes kehtaa sanoo sille että jarruttais.... :o

[QUOTE="vieras";21908472]Hei sanokaa tyhmälle mikä idea tuossa kokelas-jutussa nyt on? Nehän ovat kuitenkin bb-talossa ja tälläkin hetkellä jokainen ASUU siellä (eli ovat asukkaita). Joka vuosi porukkaa on pudonnut pois äänestyksissä ja muutenkin. Eli mikä on tämä kokelas-hehkutus? Mitä väliä sillä on puhutaanko noista tyypeista kokelas- vai asukas-nimellä?[/QUOTE]

Eihän siinä mitään ideaa taidakaan olla, se on vaan rahankeruuta. Kun kaikki ASUKKAAT on ns. häätöäänestyksessä, niin ovat vissiin kuvitelleet, että ihmiset nyt soittaa enemmän... Siis että oma suosikki sais varmasti jäädä, kun varmaan ne puolet lähtee kuitenkin... no sunnuntaita odotellessa, mikä lienee se suuri yllätys *hohhoijaa*.

Mä oon ollu BB-fani alusta asti, siis ei Suomen, vaan siitä asti kun Suomessa näytettiin Englannin eka tuotantokausi, jossa homo stuertti Brian voitti. Se oli niin hyvä kausi :) Suomessa on heti alkujaan menty metsään tässä hommassa ja joka vuosi näköjään mennään vaan alemmas ja alemmas. Tosi tylsää. (Tai sitten musta vaan tulee vuosi vuodelta vanhempi ja tiukkapiposempi ;) ) Tänä vuonna on kyllä tosi kivan näkönen talo, melkein harmittaa, ettei ole itse mukana :)

Sehän sanoi siinä esittelyhommassa että ei saa seksistä mitään nautintoa, pyörittelee kundeja vaan jos hyötyy siitä ja että rakastuminen/ihastuminen on heikkoutta johon tämä ämmä ei haksahda... Hienot elämänarvot <3 Onkohan sitä hyväkskäytetty lapsena..

[QUOTE="kääk";21908830]Niin, mutta ei toi Janin kanssa hengailu todellakaan mitään oikeeta juttua ookkaan, ei se varmaan edes kehtaa sanoo sille että jarruttais.... :o[/QUOTE]

En mä kans usko et siinä onkaan kyse mistään ns aidosta fyysisestä kiinnostuksesta ainakaan Marian puolelta. Tosin Jani sanoi heidän olevan hyviä kavereita...ja sit kuitenkin miettii toimiiko heidän suhteensa ulkomaailmassa.

En mä kans usko et siinä onkaan kyse mistään ns aidosta fyysisestä kiinnostuksesta ainakaan Marian puolelta. Tosin Jani sanoi heidän olevan hyviä kavereita...ja sit kuitenkin miettii toimiiko heidän suhteensa ulkomaailmassa.

Niin, mutta jotenkin mua säälittää toi Jani... se pitää tota niin flirttikissana (:D) että ootan vaan sitä hetkeä kun se menee liian pitkälle, ja ties mitä sitten tapahtuu. Onhan niitä ennenki nähty...

[QUOTE="vieras";21908472]Hei sanokaa tyhmälle mikä idea tuossa kokelas-jutussa nyt on? Nehän ovat kuitenkin bb-talossa ja tälläkin hetkellä jokainen ASUU siellä (eli ovat asukkaita). Joka vuosi porukkaa on pudonnut pois äänestyksissä ja muutenkin. Eli mikä on tämä kokelas-hehkutus? Mitä väliä sillä on puhutaanko noista tyypeista kokelas- vai asukas-nimellä?[/QUOTE]

Niitä huijataan, että ne ei muka asukkaan oikeassa talossa.

24/7:sta katsoin tänään kun Mariaa harmitti että Marikin haluaa silikonitissit että kun lehdillä ei varmaan ole varaa maksaa kahdelle tissejä. :confused: Että varmaan meni taloon sen vuoksi että joku roskalehti kustantaa neidille tissit joilla voi lähteä maailmaa valloittamaan. Jotenkin hirmu surullista. :(

[QUOTE="vieras";21908904]Niitä huijataan, että ne ei muka asukkaan oikeassa talossa.[/QUOTE]

No tuonkin jotenkin ymmärtäisin, mutta miksi katsojille kerrotaan tasan sama tarina? Siis miksi ei kerrota jotenkin selkeämmin, kun jankutetaan vain tuota kokelas-sanaa.

[QUOTE="vieras";21909017]No tuonkin jotenkin ymmärtäisin, mutta miksi katsojille kerrotaan tasan sama tarina? Siis miksi ei kerrota jotenkin selkeämmin, kun jankutetaan vain tuota kokelas-sanaa.[/QUOTE]

No ehkä siksi, et ne on periaatteessa myös kokelaita. Katsojathan päättää keistä virallisesti tulee niitä lopullisia asukkaita.

24/7:sta katsoin tänään kun Mariaa harmitti että Marikin haluaa silikonitissit että kun lehdillä ei varmaan ole varaa maksaa kahdelle tissejä. :confused: Että varmaan meni taloon sen vuoksi että joku roskalehti kustantaa neidille tissit joilla voi lähteä maailmaa valloittamaan. Jotenkin hirmu surullista. :(

tästä tulikin mieleen, onko se Nino käynyt siinä leikauksessaan?

Montakohan sit sunnuntaina tippuu? Kun sit pitää taas tulla uusia, jos nyt tippuu monta. Ja uudet kesken kauden on per**stä... no ihan alussa jos tulee yks tai kaks, mutta siellä on viime vuosina ovi käynyt läpi kauden aika tiuhaan.

[QUOTE="vieras";21909091]Montakohan sit sunnuntaina tippuu? Kun sit pitää taas tulla uusia, jos nyt tippuu monta. Ja uudet kesken kauden on per**stä... no ihan alussa jos tulee yks tai kaks, mutta siellä on viime vuosina ovi käynyt läpi kauden aika tiuhaan.[/QUOTE]

Tästä voidaan olla erimieltä. Mun mielestä uudet asukkaat on aina plussaa. Sunnuntaina tippuu kaksi asukasta.

[QUOTE="vieras";21909099]Tästä voidaan olla erimieltä. Mun mielestä uudet asukkaat on aina plussaa. Sunnuntaina tippuu kaksi asukasta.[/QUOTE]

Ei olla ;) BB:n ideana on, kuka pysyy kauiten talossa :) No jos tulee marraskuussa taloon, niin onko reilua? Ei ole... Mutta Suomen BB nyt on muutenkin vähän epäreilu, ainakin katsojia kohtaan. Siksi mietinkin, olenko entinen fani vai vieläkö jaksaa kiinnostaa. Tänään ainakin jäi katsomatta, kun näytti enemmän huonolta pelkokertoimen jaksolta kuin BB:ltä...

Ei olla ;) BB:n ideana on, kuka pysyy kauiten talossa :) No jos tulee marraskuussa taloon, niin onko reilua? Ei ole... Mutta Suomen BB nyt on muutenkin vähän epäreilu, ainakin katsojia kohtaan. Siksi mietinkin, olenko entinen fani vai vieläkö jaksaa kiinnostaa. Tänään ainakin jäi katsomatta, kun näytti enemmän huonolta pelkokertoimen jaksolta kuin BB:ltä...

Ei bb:n idea ole se, et kuka pysyy kauiten talossa. Vaan kuka on tarpeeksi viihdyttävä, et katsojat äänestää voittoon. Voittaja voi tulla taloon vaikka silloin marraskuussa jo niikseen on.

Mielipiteissä voi aina olla erimieltä.

[QUOTE="vieras";21909063]No ehkä siksi, et ne on periaatteessa myös kokelaita. Katsojathan päättää keistä virallisesti tulee niitä lopullisia asukkaita.[/QUOTE]

Mutta niinhän se on ollut aina: katsojat ovat päättäneet kuka tippuu ja kuka ei. Kaikki ovat silti olleet ihan vain asukkaita eikä mitään kokelaita. Tuolla logiikallahan voitaisiin sinne finaaliviikolle asti puhua vain kokelaista. Viime vuonnakin bb-talon varsinaisia asukkaita olivat siis aso, kätlin ja esa.

Ja sitten vielä ihmetyttää noiden tehtävien hypetys. Asukkaille (anteeksi kokelaille) kerrottiin jo, että yleisö äänestää, ketkä putoavat pois. Luuleeko asukkaat (ja tuotanto) oikeasti, että noilla tehtävillä ja niistä suoriutumisella on yhtään mitään merkitystä lopputuloksen kannalta? Vai äänestääkö joku oikeasti noiden tehtävien perusteella, eikä henkilön persoonalla ole mitään tekemistä äänestyksen kanssa? En oikein usko.

Yhteistyössä