Kysymys mtv3:n kanavapaketista ja bb:stä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb

Vieras
Jos on jo mtv3:n kanavapaketti, niin saako siihen bb 24/7 ilmaiseksi?

Kun otin kanavapaketin alle kuukausi sitten ja nyt on sitten tarjous että ota kanavapaketti niin saat bb 24/7 kaupan päällee, niin saako sen kuitenkin kun on tosiaan jo kanavapaketti? Muistelisin että viime vuonna olis saanu, ei sillon kyl kanavapakettia ollu..

Kellää kokemusta edellisiltä vuosilta?

Koitin hakea tietoa elisan sivuilta, ja bb:n sivuilta mut ei löydä. Mailia laitoin elisaan maanantaina, vielä ei ole vastattu.

Joo, ja en jaksais lukea kuinka turha bb on, se kun ei vastaa mun kysymykseen tai ei kuulu tähän ketjuun mitenkään. :)

Ok, mä kun otin sen sen takia että sais ilmasen bb:n. Voihan kirosana, olis pitäny vaan odottaa mut myöhästä se nyt on :( No, ens vuonna on sit viisaampi tässä asiassa :)

No en maksais sitä pakettia :whistle: siis tulee niin paljon kalliimmaksi kun ottaa pelkkä BB. Katottiin miehen kanssa että sieltä ei tule oikeen mitään hyvää koko 6 kk aikana joten pelkkä BB tilattiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja pelkkä BB :
No en maksais sitä pakettia :whistle: siis tulee niin paljon kalliimmaksi kun ottaa pelkkä BB. Katottiin miehen kanssa että sieltä ei tule oikeen mitään hyvää koko 6 kk aikana joten pelkkä BB tilattiin =)

Mä odotin että olis tullu enemmän esim hyväkin leffoja, mut aika surkee tarjonta on. Eli tänä vuonna maksan 6kk paskasta ja olen ilman 24/7, hyvin toimittu vai mitä :laugh:

Soita aspaan ja kysy. Muistaakseni määräaikaisiin tilauksiin saa, eli jos voit muuttaa sen sellaiseksi. Muuten suosittelen hankkimista kyllä nettiin, saat kuusi kameraa, joita voit itse vaihdella ja valita mitä katsot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita aspaan ja kysy. Muistaakseni määräaikaisiin tilauksiin saa, eli jos voit muuttaa sen sellaiseksi. Muuten suosittelen hankkimista kyllä nettiin, saat kuusi kameraa, joita voit itse vaihdella ja valita mitä katsot.

Mulla on määräaikoinen, eli siis toi 6kk. Nettiin mietin, mutta mulla melko hidas nettiyhteys niin vie paljon aikaa ennenkun aukeaa ja viime vuonna koin sen vähän hankalaksi, siis sen kameroitten vaihdon kun kesti ja kesti ennekun sai yhteyden ja se katkeili.

Täytyypä miettiä, alkupäivät missaan joten 26pvä sitten sitä vasta näen. Joten onneksi aikaa miettiä tota nettiversiota :)

Ei ainakaan nettisivuilta mitään löytynyt että näkysi plustv:llä. Ja kätesi löit paskaan kun sen sopimuksen otit :) Ja muista että siinon sitte 1kk:n irtisanomisaika, että ei auta soitella sinne sitte 6kk:n päästä että haluat katkaista...siihen vielä sitten se kk päälle

Koko kausi ilmaiseksi MTV3 Kanavapaketin ostajalle

Kun tilaat kuudeksi kuukaudeksi MTV3 Kanavapaketin tai minkä tahansa paketin, joka sisältää kaikki MTV3 Kanavapaketin kanavat, saat kaupan päälle koko BB-kauden!

Tarjous on voimassa 16.8.-30.9. Lisätiedot tästä

Ilman Kanavapakettia BB-kaapelituotteen hinta on 36,90 ? (sis. alv) / kausi

Lisäksi operaattorin oma kanavapaketti 6 kk määräaikainen tilaus (sis. MTV3 Kanavapaketin 7 kanavaa) + BB 24/7 kaupan päälle. Lisätiedot tarjouksista saa omalta kaapelioperaattorilta.

Huom! Soneralla tarjous koskee vain Surf-kanavapaketin 12 kk määräaikaisia tilaajia.

http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/big_brother/arkisto__katso?1169144

Eli aspaan soittoa niin hyvin puhumalla saat sen ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koko kausi ilmaiseksi MTV3 Kanavapaketin ostajalle

Kun tilaat kuudeksi kuukaudeksi MTV3 Kanavapaketin tai minkä tahansa paketin, joka sisältää kaikki MTV3 Kanavapaketin kanavat, saat kaupan päälle koko BB-kauden!

Tarjous on voimassa 16.8.-30.9. Lisätiedot tästä

Ilman Kanavapakettia BB-kaapelituotteen hinta on 36,90 ? (sis. alv) / kausi

Lisäksi operaattorin oma kanavapaketti 6 kk määräaikainen tilaus (sis. MTV3 Kanavapaketin 7 kanavaa) + BB 24/7 kaupan päälle. Lisätiedot tarjouksista saa omalta kaapelioperaattorilta.

Huom! Soneralla tarjous koskee vain Surf-kanavapaketin 12 kk määräaikaisia tilaajia.

http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/big_brother/arkisto__katso?1169144

Eli aspaan soittoa niin hyvin puhumalla saat sen ilmaiseksi.

Pitää huomenna soitella...

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Ei ainakaan nettisivuilta mitään löytynyt että näkysi plustv:llä. Ja kätesi löit paskaan kun sen sopimuksen otit :) Ja muista että siinon sitte 1kk:n irtisanomisaika, että ei auta soitella sinne sitte 6kk:n päästä että haluat katkaista...siihen vielä sitten se kk päälle

Tiedän, luulin olevani fiksu ja tilaan kanavapaketin ajoissa mut enpä sit ollukkaan. Jos ajoissa senm itrisanon, niin ainakin loppuu just sillon kun pitää, eli 6kk päästä koska otin sen noin kuukausi sitten. EIpä ainakaan unohda perua :)

Yhteistyössä