Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
tero
No perkele,kai mä sit ''jännitän'' vaan niin paljon vaik pitäs olla iha rentona. Pari viikkoa takana jokatoinen päivä vedetty, joskus 2 välipäivää, eikä oikein tuloksia.. Mutta kärsivällisyyttä ! Näin bathmatesta jonkun esittelyvideon missä vedettiin sladdi löysänä sisään. Onko sillä jotain väliä ? Btw kiitos terolle ja Super Hessulle tipeistä =))
Moi BM Virgin. Ihan sama laitatko kyrpän veltttona gtai st6ondiksessa pumppuun. En oo huomannut eroa, mutta mutta mulla on nyt lähes 24, ajatteliin pitääää taukoa ja katsoa mitä tapahtuu. Mulle voi soittaa, numero on edelllesillesäni vististässtä. t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
BMVirgin
Moi BM Virgin. Ihan sama laitatko kyrpän veltttona gtai st6ondiksessa pumppuun. En oo huomannut eroa, mutta mutta mulla on nyt lähes 24, ajatteliin pitääää taukoa ja katsoa mitä tapahtuu. Mulle voi soittaa, numero on edelllesillesäni vististässtä. t. Tero

Herranjumala 24cm ! Jesus man pidä taukoa :D muuten tero,pidätkö bathmatea pystyssä hieman ylöspäin vai vaakasuoras kun oot pumpannut ? Itelläni kun on käyrä slerpa niin jotenki tuntuu paremmalta pitää vähä ylöspäin bathmatea.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Herranjumala 24cm ! Jesus man pidä taukoa :D muuten tero,pidätkö bathmatea pystyssä hieman ylöspäin vai vaakasuoras kun oot pumpannut ? Itelläni kun on käyrä slerpa niin jotenki tuntuu paremmalta pitää vähä ylöspäin bathmatea.

Moi BM Virgin. Ihan suorassa. Mulla on suora sladddi niin en oikein viitsi taivutella ja kun sitä massaakin on, niin uskon, että parempi vaakasuorassa.t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Nauran katketakseni
Moi BM Virgin. Ihan sama laitatko kyrpän veltttona gtai st6ondiksessa pumppuun. En oo huomannut eroa, mutta mutta mulla on nyt lähes 24, ajatteliin pitääää taukoa ja katsoa mitä tapahtuu. Mulle voi soittaa, numero on edelllesillesäni vististässtä. t. Tero
Miksi kukaan soittaisi sinulle? Luuletko oikeasti että monikin haluaa soittaa toiselle miehelle ja puhua penispumpuista? Sä olet ihan sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Miksi kukaan soittaisi sinulle? Luuletko oikeasti että monikin haluaa soittaa toiselle miehelle ja puhua penispumpuista? Sä olet ihan sekaisin.
Itte oot sekaisin! Monet karpaasit ovat soitelleet mulle ja kysyneet, miten ihmeessä olen onnistunut kasvattamaan sladini 24 senttiseksi. Keskustelut ovat olleet sananmukaisesti rakentavia.

Reaktiosi ei olekaan mitään muuta kuin niin sanotusti kateellisten panettelua!
 
Viimeksi muokattu:
tero
Itte oot sekaisin! Monet karpaasit ovat soitelleet mulle ja kysyneet, miten ihmeessä olen onnistunut kasvattamaan sladini 24 senttiseksi. Keskustelut ovat olleet sananmukaisesti rakentavia.

Reaktiosi ei olekaan mitään muuta kuin niin sanotusti kateellisten panettelua!

Onko kellään mitään uutta kokemusta kylpykaverin kanssa edistymisestä?
 
Viimeksi muokattu:
BMVirgin
Onko kellään mitään uutta kokemusta kylpykaverin kanssa edistymisestä?

Terve tero ! Nyt on homma jääny jotenkin taakse,mutta mietin taas tosissani eilen et vois nyt aloittaa kunnol sen pumppauksen. Mites itelläs ? Jotenki kun käytän tota bathmatea niin alkaa sattuu kiveksiin.. En ymmärrä teenkö jotakin väärin vai mikä siinä on.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Terve tero ! Nyt on homma jääny jotenkin taakse,mutta mietin taas tosissani eilen et vois nyt aloittaa kunnol sen pumppauksen. Mites itelläs ? Jotenki kun käytän tota bathmatea niin alkaa sattuu kiveksiin.. En ymmärrä teenkö jotakin väärin vai mikä siinä on.
Moi,

Joo olen jatkanut säännöllisesti ja tuloksia tulee. Mulla ei satu kiveksiin muuta kun sitten kun on "räjähtänyt", mutta se on kai normaalia, eikä kestä kauaa. Siitä vaan pumppailemaan...
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilija
Moi,

Joo olen jatkanut säännöllisesti ja tuloksia tulee. Mulla ei satu kiveksiin muuta kun sitten kun on "räjähtänyt", mutta se on kai normaalia, eikä kestä kauaa. Siitä vaan pumppailemaan...

Asiallisia vastauksia tulee sinulta Tero, mutta vähän epäilyttää että oletko jonkun liikkeen myyntibuustaaja koska itse olen pumppaillut kolme vuotta ilman mitään tuloksia :( Reilun puolen sentin turvotus kestää n. 5 tuntia ja sitten on taas normaali, mutta verinaarmut kestää pari päivää. Näytää karsealta ja kipua tulee mutta ei tuloksia. Mitä helvettiä voin tehdä väärin? Mitä tuo räjähtäminen tarkoittaa?
 
Viimeksi muokattu:
uudellen aloittanut
Olen jelqia ja bathmatea aiemmin käyttänyt ja jonkin verran silloin tuloksia tuli. Nyt ollut monen vuoden tauko ja aloitin uudestaan pari kuukautta sitten. Aloitan alkulämmittelyllä niin että täytän bathmaten aika lämpimällä vedellä ja pumppaan kevyen alipaineen ja annan olla muutaman minuutin sitten 15 min jelqiä minkä jälkeen täydellä paineellä 10min sitten kalu pois pumpusta ja hierontaa ja venyttelyä muutaman minuutin sitten taas 10min pumppausta ja lopuksi taas kämmenien välissä kalua hieron ja venytän. Jonkun verran nyt parissa kuukaudessa pituuutta paksuutta jo tullut.
En käytä bathmatea kylvyssä tai suihkussa vaan täytän bathmaten lämpimällä vedellä pidän kättä pumpun venttiilin päällä (pumppu on silloin ylös alaisin täyttö aukko ylöspäin) ettei vesi karkaa sitten kalu sisään painan pumpun vatsaa vasten ja pumppaan painetta.
Koittakaa muutkin yhdistää pumppailuun myös jelqingia
 
uudelleen aloittanut
Eikö kukaan enään pumppaile? Pumppaillessa on kalu muuttunut tummemman väriseksi. Olisiko kellään neuvoja tähän ongelmaan?
Pumppaus ajan voi käyttää myös kegel harjoitusten tekoon...Kun olen pumpannut paineen bathmateen menen sohvalle selälleen laitan sohvatyynyn pumpun alapuolelle mihin se voi nojata ja samalla pumppailen kegel metoodilla verta kaluun, siinä telkkaa katsellessa menee aika ihan huomaamatta.
Kohta pitäis uudet mittaukset suorittaa onko kasvua tapahtunut.
Kirjoitelkaahan muutkin kokemuksista!!!
 
BMVirgin
Eikö kukaan enään pumppaile? Pumppaillessa on kalu muuttunut tummemman väriseksi. Olisiko kellään neuvoja tähän ongelmaan?
Pumppaus ajan voi käyttää myös kegel harjoitusten tekoon...Kun olen pumpannut paineen bathmateen menen sohvalle selälleen laitan sohvatyynyn pumpun alapuolelle mihin se voi nojata ja samalla pumppailen kegel metoodilla verta kaluun, siinä telkkaa katsellessa menee aika ihan huomaamatta.
Kohta pitäis uudet mittaukset suorittaa onko kasvua tapahtunut.
Kirjoitelkaahan muutkin kokemuksista!!!

Noniin täällä taas! Mitä voidetta käytät jelqqaamisessa ?
 
Viimeksi muokattu:
tero
Eikö kukaan enään pumppaile? Pumppaillessa on kalu muuttunut tummemman väriseksi. Olisiko kellään neuvoja tähän ongelmaan?
Pumppaus ajan voi käyttää myös kegel harjoitusten tekoon...Kun olen pumpannut paineen bathmateen menen sohvalle selälleen laitan sohvatyynyn pumpun alapuolelle mihin se voi nojata ja samalla pumppailen kegel metoodilla verta kaluun, siinä telkkaa katsellessa menee aika ihan huomaamatta.
Kohta pitäis uudet mittaukset suorittaa onko kasvua tapahtunut.
Kirjoitelkaahan muutkin kokemuksista!!!

Moro,
Kirjoitit voiteesta. Meinaatko, että toimii?? Meikä Vetää kuivana tai syljellä (tai spermalla).
Tero.
 
Viimeksi muokattu:
tero käyttäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Mate käyttäjä;10032964:
Oletteko pidempään tuotteen omistaneet käyttäneet sitä päivittäin? Vai pitääkö välillä pitää taukoa?

Älä käytä päivittäin. 2 krt vk riittää, tosin johtuu vähän kyrvän koosta, en silti 2 vuotta käyttäneenä suosittele liian usein.
 
uudelleen aloittanut
Alkuperäinen kirjoittaja tero käyttäjä;11600537:
Moro uudelleen aloittanut. Ei se ns. Tummeli lypsyvoide kyllä auta. Kokeilepas omia nesteitäsi.
Voi olla ja onkin jees..


ei tummelia. Aikaisemmin käytin Robbarista saatavaa valkovaseliinia muttei sitä enään saa.. Tämä uusi on Melkfettt nimistä samanlainen koostumus kuin valkovaseliinissa. Sitä tosiaan pitää ohentaa fififti fifti rypsiöljyä ja vaseliinia niin luisto on taattu ja riittoisaa. Kyllä mun mielestä jelgatessa pitää jotain voidetta käyttää.
 
tero käyttäjä
ei tummelia. Aikaisemmin käytin Robbarista saatavaa valkovaseliinia muttei sitä enään saa.. Tämä uusi on Melkfettt nimistä samanlainen koostumus kuin valkovaseliinissa. Sitä tosiaan pitää ohentaa fififti fifti rypsiöljyä ja vaseliinia niin luisto on taattu ja riittoisaa. Kyllä mun mielestä jelgatessa pitää jotain voidetta käyttää.

Yes. Oikeassa olet ja sit BM aloittelijalle. Katso netistä, nimellä Bathmate. Siellä on useita eri liikkeitä ja voit tehdä hintavertailuja. Mullakin on yksi vanha myynnissä, jos kiinnostaa, kun ei enää ole mulle käyttökelpoinen.
 
Viimeksi muokattu:
player64
meikä on satunnainen bathmaten käyttäjä. Välillä ahkerammin, välillä harvemmin. Nyt olen taas ollut aktiivinen pumppausasioissa.
Minulla on normi bathmate. Pumpatessa terskani on kiinni putken seinämissä ja kun otan vehkeeni pumpusta, terskan reunoilta näkee, että kiinni putkessa on oltu.
Onko putki liian kaponen vai pääseekö terska kuitenkin paisumaan sen minkä paisuu?
Olisiko syytä hankkia bathmaten suurempi malli jotta kehitys olisi maksimaalista.
 
BM Aloittelija
Joo tuli bathmate postista tossa ke-to tuli tosi nopeesti alle 48h ni tuli tekstari että voi hakea. Nytte oon pumpannu pari pv, vähän liikaaki varmaa joka pv 2 kertaa pumpannu jonku alle 20 min. Aloitus pituus oli 16.9 cm x 14.4 cm otin iha tarkotuksella niin tarkat mitat mitä sain. nytte aamulla ku mittasin ennen pumppausta ni näytti jotai 17.2 x 15-15.2 varmaa viel edellisestä kerrasta. Mut ei täs mitää ongelmia oo tullu paitti tietenki ku ei ihan viel tiedä et minkälaisilla paineilla pitäs vedellä, ite pumppaan vaa lisää sillo ku tottuu siihe alipaineesee. pumppailen about tonne 18-18.5 kohille ilman mitää punasiapisteitä. Muute niille ketä kiinnostaa tällanen peniksen suurennus juttu ni kannattaa käydä tuol Penis Enlargement at Thunder's Place se on sellanen ihan ilmanen foorumi mis ne ei yritä myydä mitää toisin ku jossai muil sivuil
 

Yhteistyössä