H
hermoraunio
Vieras
Avokki lähti kävelemään mutta kieltäytyy irtisanomasta osuuttaan asunnosta, maksamasta osaansa vuokrasta, lapsen elatuksesta, laskuista yms. Ei suostu tekemään osoitteenmuutosta. Avaimet sentään palautti. Ilmeisesti tekee tämän ihan kiusallaan tai sitten hän saa enemmän rahaa kun asuu muka meidän kanssa. Ongelma on se että me lasten kanssa ei saada senttiäkään mistään niin kauan kun tämä exavokki muka meillä asuu, tässä äitiyslomalla rahaa kun tulee 450e k ni ei paljo naurata. Mitä voin tehdä? Tuntuu olevan aika vaikeaa tämmöisessä tilanteessa kun vuokrasopimuksessa on kummankin nimi.