Wiltsu
Minä kloussaan omalta osaltani nyt tämän keissin. Olen kirjoittanut kaiken kirjoittamisen arvoisen aiheeseen "kannabiksen käyttö".
Näin kannattaa tehdä, kun huomaa olevansa totaalisen väärässä, eikä voi myöntää sitä. Tyypillistä narskuilua. Mihinkään ei kyennyt vastaamaan, pelkkiä vastaheittoja heitti.Minä kloussaan omalta osaltani nyt tämän keissin. Olen kirjoittanut kaiken kirjoittamisen arvoisen aiheeseen "kannabiksen käyttö".
olisit nyt ensin vastannut kahteen kysymykseen.
Suositteletko omille lapsillesi ja heidän ystävilleen rentoutumiskeinoksi alkoholia ja kannabiksen polttamista?
Sanotko heille, että kannabis on vaaraton huume?
Weehän vastas näihin jo-----lukihärökö?olisit nyt ensin vastannut kahteen kysymykseen.
Suositteletko omille lapsillesi ja heidän ystävilleen rentoutumiskeinoksi alkoholia ja kannabiksen polttamista?
Sanotko heille, että kannabis on vaaraton huume?
Häh? Oliks se jotenkin vajakki? Vai oletko itse?Siinä konstaapeli sanoi erittäin painokkaasti, että huumeet ovat iso ongelma siellä ja jokaikinen, toisti vielä pariin otteeseen, jokaikinen marihuanan käyttäjä on aloittanut kannabiksella.
1.03. kello 12.45 täsä ketjussa:siis koska vastasi?
No mutta nehän sinua ovat kiinnostaneet, tiesit ne asiat vallan hyvin! Kannabikseen liittyviä asioita et taas "laiskana" jaksanut lukea.Hmmm...Anteeksi laiskuuteni, en viitsinyt niin pitkälle mennä ketjussa taaksepäin. Minua ei kertakaikkiaan kiinnosta kenenkään panemiset tai panematta jättämiset eikä jankkaamiset kuka on kuka.
seli-selieipäs, minä hyppäsin kaikkien jankkausviestien yli yhdessä sekunnissa.
Siinä sivussa ohi silmien meni se vastaus joka minua kiinnosti.
Olen sen verran seurannut karvakäsi-panojuttuja kuukausia kuukausia sitten, että niiden juttujen yli osaa nykyään hypätä automaattisesti.
Mutta en vain saanut erektiota Sarin kanssa...Karvakäsi ja Lukija:Menkääs nyt taas pikku nokosille, ettei tule katkokeikkaa.
Ellien parisuhdepalsta on väärä kohderyhmä. Käytä aikasi ja energiasi paremmin.Otan osaa huumekeskusteluun aina kun sellainen näillä palstoilla on menossa.
Terveydenhoitoalan ammattilaisena olen nähnyt satoja ja satoja päihde/huumeongelmaisia.
Paljonko sinulla on vuorokaudessa ylimääräistä aikaa toteuttaa missiotasi?niinkö?
Tämän ketjun nimi on "Avomies polttaa kannabista päivittäin". Aloittaja kokee, että kannabiksen poltto on ongelma parisuhteessa.
Minusta minä olen täysin oikealla palstalla ja kiinni oikeassa asiassa toisin kuin sinä.
Minä kloussaan omalta osaltani nyt tämän keissin. Olen kirjoittanut kaiken kirjoittamisen arvoisen aiheeseen "kannabiksen käyttö".
Kloussasin osaltani keskustelun kannabiksesta; siihen aiheeseen minulla ei ole mitään lisättävää.Eikö kloussaaminen tarkoita sulkemista?