Avomies polttaa kannabista päivittäin

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Karvakäsi
En kestä kumpaakaan liikaa.

Siksi pääsen pois normiarjesta valitsemillani keinoilla ja pääsen pois juhlasta valitsemillani keinoilla. Näin käsittääkseni muutkin aikuiset ihmiset toimii.

Onko sinulla jotain vaikeuksia senKIN asian suhteen? (Minä elän avioliitossa ja perheeni on minulle rakas - minusta ei ole sinulle miksikään).
Erektion, kun ajattelen ensimäistä kertaamme...
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja Karvakäsi;11422154:
Erektion, kun ajattelen ensimäistä kertaamme...
1. En koskaan nai sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa (ensimmäistäkään ämmää)

2. En koskaan nai sellaisen ihmisen kanssa, joka ei päihitä minua shakissa

.......
 
Karvakäsi
1. En koskaan nai sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa (ensimmäistäkään ämmää)

2. En koskaan nai sellaisen ihmisen kanssa, joka ei päihitä minua shakissa

.......
Virheistni huolimatta panisimme?Tiedäthän ettei yhdenmiehen sydämeen mahdu kahta ämmää (2xm)Kakkoseen vastaan, että voit miettiä seuraavaa siirtoa , kun panen sinua kakkoseen...
 
Viimeksi muokattu:
Karvakäsi
Alkuperäinen kirjoittaja Karvakäsi;11422162:
Virheistni huolimatta panisimme?Tiedäthän ettei yhdenmiehen sydämeen mahdu kahta ämmää (2xm)Kakkoseen vastaan, että voit miettiä seuraavaa siirtoa , kun panen sinua kakkoseen...
Ajaudummeko silloin pattitilanteeseen jos sinulla ei kostu, eikä minulla ala seisomaan...?
 
niinkö
siinä olette oikeassa. Me näemme vain ne ressukat jotka ovat jääneet kiinni pahaan oloon.
He ovat jääneet Reeferin myymään huumekoukkuun. Nämä ressukat tekevät päivittäin rikoksia saadakseen annoksensa. Nuoret teinitytöt myyvät itseään kenelle tahansa saadakseen päänsä nollattua. Kun selvä hetki koittaa niin heillä on kahta kamalampi olo.

Mistähän se johtuu ettei tämä ihmeaine joka ei koukuta ketään autakaan heitä vaan vie syvemmälle ahdinkoon?

Rehellisesti sanoen, minua ihmetyttää miten esim. sinä Wiltsu suhtaudut noin huolettomasti poikasi rattijuopumukseen ja miten suuresti sinä puolustat kannabiksen käyttöä.

Sinuun pätee juuri se sama mitä suurimpaan osaan ihmisistä.
Pidät lappuja silmilläsi ja kuvittelet että, kaikki ikävä poistuu, kun pakenet niitä viinin juomiseen silloin tällöin tai pilvimaailmaan.
Minä näen työssäni päivittäin kymmeniä ihmisiä joilla asiat eivät parane noilla konsteilla.
 
Liisa -ei ihmemaasta
Meidän _aikuisten_ on saatava hoitaa rentoutumisemme ja pakenemisemme todellisuudesta ihan juuri niin kuin haluamme niin kauan kuin emme aiheuta kenellekään vaaraa tai yhteiskunnalle maksuvelvoitteita.

Mutta kun siitä pössyttelystä on nimenomaan vaaraa muille. Miksi mielestäsi kannabis pitäisi olla laillista sen varjolla kun alkoholikin on? Pitäisikö kaikki reseptilääkkeet (kivun lievitys) vapauttaa, koska asperiiniakin saa käsikauppatavarana? Etkö ole tietoinen huumemaailman ympärillä pyörivästä rikollisuudesta? Tai siitä, kuinka paljon huumeet vaikuttavat negatiivisesti läheisiin. Esim. ap:n tapaus. Yhteiskunnassa on pakko olla sääntöjä, jotta se toimii. Mieti, mitä olisi elämä ilman sääntöjä. Aika turvatonta, eikö. Jospa liikenneympyrässä ei olis pakollista kiertosuuntaa, vaan joainen voisi itse päättää, miten päin siinä haluaa ajella. Eihän siinääkän välttämättä mitää sattuisi, koska kaikki olisivat varovaisia ja ottaisivat riskit huomioon. Joskus sitten kolahtaisi ja kovaa. Näin se pössyttelykin kolahtaa ja kovaa, nykyään aina vain useammin.

Puolestapuhujille:

Oletko koskaan kokeillut kannabistuotteita, niin, että voisit kertoa kuinka pystyt toimimaan ihan normaalisti pienessä pilvessä? Minä olen, joskus nuorena yhden kerran. Kaksi-neljä henkosta hassista, enkä todellakaan olisi ollut ajokunnossa, lastenhoitokunnossa, työkunnossa... Ainoa missä tunsin olevani hyvä, oli vastuuton hauskanpito. -Jättäisitkö sinä vauvasi henkilön hoitoon, jonka tietäisit pössyttelevän? Lainaisitko autoa hänelle? Palkkaisitko töihin?
 
Viimeksi muokattu:
doku-arska
Miksi alkoholi on laillista, mutta kannabis ei?

Länsimaisessa (lue. juutalais-kristillisessä) yhteiskunnassa alkoholin käytöllä on vuosituhantiset perinteet. Ukko Nooa veti aikoinaan viinistä perseet olalle ja sammui munasillaan sukulaisnaisten hävetessä tapahtunutta. Vanhan Testamentin mukaan.

Bellmannin laulun (suomennoksen) mukaan Ukko Nooa oli kuitenkin kunnon mies: "Kun hän meni saunaan, pisti laukun naulaan..." juuri kuten kunnon miehen kuuluukin. Nooa ei ollut pössymiehiä.

Kaanaan häissä, viinan loppuessa, Jeesus teki tempun ja muutti veden viiniksi, jotta juhlakansalta ei olisi juoma loppunut. Eipä hommannut porukalle pössyä.

Keskiajalta lähtien katoliset munkit ovat tehneet tislekokeiluitaan - ja monesti onnistuneetkin. Jägermeister on munkkien pitkän kokemuksen tulos, ja hyvä krapulapaukku.

Fernet Brancan alkuperäiseen reseptiin kuului annos oopiumia (tekee hyvää vatsalle), mutta sitäkin on 80-luvulla muutettu huumeettomammaksi.

CocaColan reseptin teki amerikkalainen hammaslääkäri, jonka silloisiin puudutusaineisiin kuului kokaiini. Siitä juomakin sai alunperin nimensä. Hampaanhoidossa myöhemmisn ainesosa on korvattu vähemmän addiktoivalla endokaiinilla tai dodekaiinilla.

Koraani kieltää alkoholin, mutta ei juurikaan puhu pössystä tms. huumeista.

Lakiristiriita johtuu kulttuurien ristiriidasta. On ok olla humalassa, mutta rikos olla pilvessä.
 
Viimeksi muokattu:
Sari von vitsille
Kaisa jo ehtikin...

Kiitos etukäteen vastauksestasi!

miksi et vastaa Liisan kysymyksiin, vaan heität vastakysymyksen? Miksi kysyt ensn Kaisana ja heti perään wiltsuna, meneekö nikit sekisin? Miksi ceciliana myönnät naineesi karvakäden kanssa, mutta wiltsuna kiellät? Kysymyksen oli retorisia, tiedän kyllä vastaukset. oot reppana.
 
Viimeksi muokattu:
hörhölle
miksi et vastaa Liisan kysymyksiin, vaan heität vastakysymyksen? Miksi kysyt ensn Kaisana ja heti perään wiltsuna, meneekö nikit sekisin? Miksi ceciliana myönnät naineesi karvakäden kanssa, mutta wiltsuna kiellät? Kysymyksen oli retorisia, tiedän kyllä vastaukset. oot reppana.

Missä kohtaa luki, että myönnät olevasi Kaisa, tai myönnät pössyttelyn? Tässähän oli toteamus, että toisessa ketjussa myönnät naineesi jonkun muun kuin miehesi kanssa. Tyypillistä sekopään käytöstä, että yrittää kääntää huomion muiden tyhmyyteen, jos itse on myöntänyt olleensa pettäjä ja paskanpuhuja.
 
Viimeksi muokattu:
juoppo-lalli
Miten jonkun pettämiset ja paskanpuhumiset pössöttelyyn liittyvät?
Alkuperäinen kirjoittaja hörhölle;11423183:
Missä kohtaa luki, että myönnät olevasi Kaisa, tai myönnät pössyttelyn? Tässähän oli toteamus, että toisessa ketjussa myönnät naineesi jonkun muun kuin miehesi kanssa. Tyypillistä sekopään käytöstä, että yrittää kääntää huomion muiden tyhmyyteen, jos itse on myöntänyt olleensa pettäjä ja paskanpuhuja.
 
Hmmm (eik.)
Mitäs jos lukisit itse aiemmat kommenttisi tältä sivulta ja yrittäisit itse sisäistää tekstisi.

Esim. tämä lauseesi tänään klo 12:53
.. Ja ilmankos poikasi törppöilyillään tappoi itsensä - ei kestänyt valtavaa syyllisyyden taakkaa sinun elämäsi laadusta, minkä olit kaatanut hänen niskaansa...

Minusta tuo on aika julmaa tekstiä ihmiselle jonka lapsi on tappanut itsensä.

Ja tämä lauseesi tänään klo 12:48
.. Takuuvarmasti aina jonkun ihmisen kuollessa kärsii eniten elävät ihmiset.
Yritätkö siirtää vastuuta elämäsi laadusta muille ihmisille? Melko surkeeta...

Kumpi meistä vääristelee sanomisiaan?
Melkoisen kylmä ihminen tuo Wiltsu.
 
Viimeksi muokattu:
toevo
...Koraani kieltää alkoholin, mutta ei juurikaan puhu pössystä tms. huumeista...
Eipä puhu Koskenkorvastakkaan:

Aekanaan, kun olin Oulussa lukemassa ihteäni herraksi ja ennen yhteiskunnan parempiossaeseksi ruppeamistani, kävin joskus Väläkkylän Reitari-ravintolassa.

Siellä istu paaritiskillä illasta toeseen yksi Mohammeti Iranista, ja veti kaksin käsin kossuvissyä.

Kerran vasiten kyssyin Mohammetilta, että eikös se korraani kiellä kossunjuontie hartaalta muslimilta? Mohametti sano tähän, että korraani tiukasti kieltää viininjuonnin, mutta ei maenihe Koskenkorvoa sanallakkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä