Avokin lapsesta..

  • Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä..
  • Ensimmäinen viesti
hmm
ottakaa nyt se silmä käteen, ja lukekaa edes noi ap:n tekstit, ja omat naurettavat kommenttinne.

täällä palstalla halutaan aina vaan lytätä ap, oli aihe kuin aihe. naurattaa noi "onhan se ihan oikein olla opettamatta lasta kuivaksi, kun voi joutua vaihtamaan lakanatkin jopa kerran". siis ajatteleeko joku oikeasti ennemmin jotain sängyn patjaa kuin omaa lastaan????


emilynkin täällä jeesustelee, ettei ap voi tietää äidin ja lapsen tilannetta oikeasti. miksei voi? olethan sinäkin emilyn osannut jo muutaman vuoden jakaa kaikkitietäviä neuvojasi täällä jokaiselle, ihmistä tuntematta. tilanteesta riippumatta, kaikkien on täytynyt pystyä toimimaan samoin kuin sinun, tai on ollut laiska äiti ja huono puoliso :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Taitaa suurimmalla osasta akoista puuttua lukutaito! Mainitaan sana miehen exä,sen lapsi jo ja alkaa räksytys! :D Huomenna jos joku musta nikki tekis aloituksen, ettei kehtaa opettaa 3 veetään vielä PÄIVÄ kuivaks, ettei kuse uutta sänkyynsä pilalle, niin se räksytettäis lyttyyn hyvin nopeasti (sivuja noin 60, ennenkun ketju lukittais)
Voi tsiisus, en voi taas muuta sanoa! :D
ISO PEESI! Ja kovasti tsemppiä ap:lle.
KIITOS ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ottakaa nyt se silmä käteen, ja lukekaa edes noi ap:n tekstit, ja omat naurettavat kommenttinne.

täällä palstalla halutaan aina vaan lytätä ap, oli aihe kuin aihe. naurattaa noi "onhan se ihan oikein olla opettamatta lasta kuivaksi, kun voi joutua vaihtamaan lakanatkin jopa kerran". siis ajatteleeko joku oikeasti ennemmin jotain sängyn patjaa kuin omaa lastaan????


emilynkin täällä jeesustelee, ettei ap voi tietää äidin ja lapsen tilannetta oikeasti. miksei voi? olethan sinäkin emilyn osannut jo muutaman vuoden jakaa kaikkitietäviä neuvojasi täällä jokaiselle, ihmistä tuntematta. tilanteesta riippumatta, kaikkien on täytynyt pystyä toimimaan samoin kuin sinun, tai on ollut laiska äiti ja huono puoliso :D
Ah, ihanaa kun edes jollain on aivot tallella.. :D
 
gt
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
olla että äiti on väsynyt ja hiukan stressaantunut ja silloin ärsyttää neuvoja jakelevat ihmiset,jotka eivät loppujen lopuksi ole valmiit itse ottamaan mitään vastuuta arjessa selviämisessä. esim.jos lapset ovat joka toinen vkl isällään ja sieltä alkaa satelemaan neuvoja miten pitäisi kaikkina muina päivinä toimia niin ymmärrän että ärsyttää...


No eks seki nyt tullu jo selväks että lapsi on useammin kuin joka toinen viikonloppu heillä?

 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Isä saa jättää lapsen puolesta asioita tekemättä, koska ne eivät ole helppoja, mutta äiti ei? Miksi ei? Jos äidille ei ole helppoa jättää lapselta vaippaa, se on moitittavaa, mutta jos isälle ei ole helppoa hakea huoltajuutta, se on ihan ok?

En ymmärrä tätä logiikkaa nyt yhtään.
Kai sä nyt pystyt tästä oman mielipiteesi sanomaan, ap?
Vaipan pois jättäminen on kai hieman eri asia kuin huoltajuuden hakeminen? Herranjumala, mikä sun ongelma on?
Minä ymmärrän. sulla on ongelma jos et ymmmärrä mitä vieras tarkoitti. Nainen/äiti on huono jos ei ole kaikessa täydellinen ja täydellisen vastuuntuntoinen.
Mutta mies on ihan ok ja hyvä tyyppi, vaikka ei halua kantaa lapsestaan vastuuta 24/7 eikä edes hae huoltajuutta.
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitäpä mies itseltään usein joutuukin kysymään kun taas tulee ongelmia exän takia, MIKSI onkaan milloinkaan päätynyt sänkyyn ko. naisen kanssa... utta lasta ei kuulemma kadu hetkeäkään!
Niin justiin, no sätippä välillä sitä miestäkin, on kyllä jättänyt lapsen parhaan huomioimatta täysin kun on siittänyt vaikkei edellinen lapsikaan voi hyvin. Mutta ei, eihän sitä tietenkään voi kuin sitä äitiä syyttää :headwall:

Edelleen, olis ottanut heti itselleen sen lapsen, kun niin rakas on ja äidin huonoksi äidiksi tiesi. eikös ukko sulkenut silmänsä ongelmalta kun suosiolla ryhtyi vkl-isäksi ja jätti lapsen huonon äidin kanssa???

Koita nyt ap nähdä että on siinä ukossasikin vikaa.

Sähän sen mun mieheni niin helvetin hyvin tunnet?? Lapsi oli 6kk kun erosivat, ei ole niin vain helppoa hakea silloin huoltajuutta.
jaa no ei elämän pidä olla helppoa jos lapsia tekeee.
 
essi
luin pari ekaa sivua, ja alko suorastaan vituttamaan!
Siis kuin te oikeesti hyökkäätte ap:tä kohtaan noin? Taitaa olla aika monta itseään puolustavaa yh:ta linjoilla vai :whistle:
Haluaisinpa nähdä sen ketjun, jossa musta yh kirjoittaa, kuinka exän nykyinen pakottaa lasta pitämään vaippaa, ettei vaatteet likaannu pissasta. Ja kuinka yh joutuu pitämään lasta kaikki juhlapyhät ku ukko nykyisen kanssa haluu vaan bilettää. Hmmm.
Mut ap:lle jaksamista. Ja suosittelen kyllä, että käytte lastenvalvojalla juttelemassa, jos vaikka lapsi pääsis teille asumaan vakkaristi.
 
siis
kyllä se on nyt helppoa kun miehellä on ollut aikaa vongata itselleen uusi akka, kun ei ole kantanut vastuuta lapsesta.
vastuunpakoilija paskahousu.
nyt teitä on siellä 2 ja lapsi sielä viikonlopun joka toinen viikko?
ja äiti yksin muullooin.
ja nyt te olette niin täydellisiä ja äiti paska!
Just
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
kyllä se on nyt helppoa kun miehellä on ollut aikaa vongata itselleen uusi akka, kun ei ole kantanut vastuuta lapsesta.
vastuunpakoilija paskahousu.
nyt teitä on siellä 2 ja lapsi sielä viikonlopun joka toinen viikko?
ja äiti yksin muullooin.
ja nyt te olette niin täydellisiä ja äiti paska!
Just
Mistä tiedät, että pakoilee vastuuta? Erotilanteess valitettavan monet äidit on niin k*sipäisiä, että kiusallaan hankaloittavat miehen oikeutta lapseen.Ja ap:n mukaan lapsi on enemmänkin kuin joka toinen vkloppu, päinvastoin äiti tuuppaa lasta heille, että pääsee enemmän juhlimaan nuoruuttaan.
 
neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitäpä mies itseltään usein joutuukin kysymään kun taas tulee ongelmia exän takia, MIKSI onkaan milloinkaan päätynyt sänkyyn ko. naisen kanssa... utta lasta ei kuulemma kadu hetkeäkään!
Niin justiin, no sätippä välillä sitä miestäkin, on kyllä jättänyt lapsen parhaan huomioimatta täysin kun on siittänyt vaikkei edellinen lapsikaan voi hyvin. Mutta ei, eihän sitä tietenkään voi kuin sitä äitiä syyttää :headwall:

Edelleen, olis ottanut heti itselleen sen lapsen, kun niin rakas on ja äidin huonoksi äidiksi tiesi. eikös ukko sulkenut silmänsä ongelmalta kun suosiolla ryhtyi vkl-isäksi ja jätti lapsen huonon äidin kanssa???

Koita nyt ap nähdä että on siinä ukossasikin vikaa.
Sori, oon täällä esittänyt omaa tilannettani, joka on vastaava kuin ap:lla, näköjään meidän kommentit on menneet sekaisin. Meidän tilanteessa mies olisikin ottanut lapsen yksinhuoltajuuden, jos olisi tiénnyt moisen olevan mahdollista. Sosiaalitoimistossakin tehtiin mielestäni väärin, kun uskottiin vain äidin sanaa, ja miehelle annettiin vain VALVOTUT TAPAAMISET. Mikä voidaan siis määrätä VAIN OIKEUDEN PÄÄTÖKSELLÄ! Mutta sossu uskoi kieroa, pahaa haluavaa ja katkeraa äitiä, koska äidithän ovat aina oikeassa (?)!

Ja nykyään tosiaan tilanne se, että kun lapsi on kasvanut, hän ei olekaan enää vaivaton pikku lapsonen, niin laitetaan hoitoon aina kun voidaan, ettei vaan itse tarvitse omaa lastaan hoitaa. Ja kyllä, olen helvetin katkera tilanteesta, koska lasta käytetään pelinappulana erotilanteessa kiusantekoon, ja äiti ajattelee vain omaa parastaan! Poliisilaitoksellakin käskettiin tekemään naisen tekosista lastensuojeluilmoitus (monista muistakin asioista, mitä en täällä viitsi kirjoittaa ettei tunnisteta).
häivy lapsen isän elämästä, jos ei lapsen seura kelpaa.
 
r
Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitäpä mies itseltään usein joutuukin kysymään kun taas tulee ongelmia exän takia, MIKSI onkaan milloinkaan päätynyt sänkyyn ko. naisen kanssa... utta lasta ei kuulemma kadu hetkeäkään!
Niin justiin, no sätippä välillä sitä miestäkin, on kyllä jättänyt lapsen parhaan huomioimatta täysin kun on siittänyt vaikkei edellinen lapsikaan voi hyvin. Mutta ei, eihän sitä tietenkään voi kuin sitä äitiä syyttää :headwall:

Edelleen, olis ottanut heti itselleen sen lapsen, kun niin rakas on ja äidin huonoksi äidiksi tiesi. eikös ukko sulkenut silmänsä ongelmalta kun suosiolla ryhtyi vkl-isäksi ja jätti lapsen huonon äidin kanssa???

Koita nyt ap nähdä että on siinä ukossasikin vikaa.
Sori, oon täällä esittänyt omaa tilannettani, joka on vastaava kuin ap:lla, näköjään meidän kommentit on menneet sekaisin. Meidän tilanteessa mies olisikin ottanut lapsen yksinhuoltajuuden, jos olisi tiénnyt moisen olevan mahdollista. Sosiaalitoimistossakin tehtiin mielestäni väärin, kun uskottiin vain äidin sanaa, ja miehelle annettiin vain VALVOTUT TAPAAMISET. Mikä voidaan siis määrätä VAIN OIKEUDEN PÄÄTÖKSELLÄ! Mutta sossu uskoi kieroa, pahaa haluavaa ja katkeraa äitiä, koska äidithän ovat aina oikeassa (?)!

Ja nykyään tosiaan tilanne se, että kun lapsi on kasvanut, hän ei olekaan enää vaivaton pikku lapsonen, niin laitetaan hoitoon aina kun voidaan, ettei vaan itse tarvitse omaa lastaan hoitaa. Ja kyllä, olen helvetin katkera tilanteesta, koska lasta käytetään pelinappulana erotilanteessa kiusantekoon, ja äiti ajattelee vain omaa parastaan! Poliisilaitoksellakin käskettiin tekemään naisen tekosista lastensuojeluilmoitus (monista muistakin asioista, mitä en täällä viitsi kirjoittaa ettei tunnisteta).
häivy lapsen isän elämästä, jos ei lapsen seura kelpaa.

Missä kohtaa tekstiä luki ettei lapsen seura kelpaa? Katkera oli sen takia, että lasta käytetään pelinappulana..Kyllä muaki sellaset ihmiset vituttaa, vaikkei oma tilanne ookkaa, eikä toivon mukaan ikinä tule olemaankaan.

 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
kyllä se on nyt helppoa kun miehellä on ollut aikaa vongata itselleen uusi akka, kun ei ole kantanut vastuuta lapsesta.
vastuunpakoilija paskahousu.
nyt teitä on siellä 2 ja lapsi sielä viikonlopun joka toinen viikko?
ja äiti yksin muullooin.
ja nyt te olette niin täydellisiä ja äiti paska!
Just
Mistä tiedät, että pakoilee vastuuta? Erotilanteess valitettavan monet äidit on niin k*sipäisiä, että kiusallaan hankaloittavat miehen oikeutta lapseen.Ja ap:n mukaan lapsi on enemmänkin kuin joka toinen vkloppu, päinvastoin äiti tuuppaa lasta heille, että pääsee enemmän juhlimaan nuoruuttaan.
ap sanoi, että ei ole niin helppoa miehelle kun lapsi 6 kk.
naisen/äidin on aina pakko jaksaa kantaa vastuu ja olla kiltti.
Miehelle ei ole yhtään vaikeampaa mutta yhtieskunta pakottaa naiset kantamaan kaiken vastuun ja miehet kuspäitä saavat olla ja kaikki vain ihailevat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitäpä mies itseltään usein joutuukin kysymään kun taas tulee ongelmia exän takia, MIKSI onkaan milloinkaan päätynyt sänkyyn ko. naisen kanssa... utta lasta ei kuulemma kadu hetkeäkään!
Niin justiin, no sätippä välillä sitä miestäkin, on kyllä jättänyt lapsen parhaan huomioimatta täysin kun on siittänyt vaikkei edellinen lapsikaan voi hyvin. Mutta ei, eihän sitä tietenkään voi kuin sitä äitiä syyttää :headwall:

Edelleen, olis ottanut heti itselleen sen lapsen, kun niin rakas on ja äidin huonoksi äidiksi tiesi. eikös ukko sulkenut silmänsä ongelmalta kun suosiolla ryhtyi vkl-isäksi ja jätti lapsen huonon äidin kanssa???

Koita nyt ap nähdä että on siinä ukossasikin vikaa.
Sori, oon täällä esittänyt omaa tilannettani, joka on vastaava kuin ap:lla, näköjään meidän kommentit on menneet sekaisin. Meidän tilanteessa mies olisikin ottanut lapsen yksinhuoltajuuden, jos olisi tiénnyt moisen olevan mahdollista. Sosiaalitoimistossakin tehtiin mielestäni väärin, kun uskottiin vain äidin sanaa, ja miehelle annettiin vain VALVOTUT TAPAAMISET. Mikä voidaan siis määrätä VAIN OIKEUDEN PÄÄTÖKSELLÄ! Mutta sossu uskoi kieroa, pahaa haluavaa ja katkeraa äitiä, koska äidithän ovat aina oikeassa (?)!

Ja nykyään tosiaan tilanne se, että kun lapsi on kasvanut, hän ei olekaan enää vaivaton pikku lapsonen, niin laitetaan hoitoon aina kun voidaan, ettei vaan itse tarvitse omaa lastaan hoitaa. Ja kyllä, olen helvetin katkera tilanteesta, koska lasta käytetään pelinappulana erotilanteessa kiusantekoon, ja äiti ajattelee vain omaa parastaan! Poliisilaitoksellakin käskettiin tekemään naisen tekosista lastensuojeluilmoitus (monista muistakin asioista, mitä en täällä viitsi kirjoittaa ettei tunnisteta).
häivy lapsen isän elämästä, jos ei lapsen seura kelpaa.
Ei lapsessa mitään vikaa ole, syytönhän hän on äitinsä käytökseen. Äidin kanssa mieskin joutuu pakosta olemaan tekemisissä edelleen, kaikkien akan tekemien perättömien ilmiantojen ja muiden jälkeen. Mutta lapsessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin on mukavaa nähdä hänen saavan viimein viettää aikaa isänsä kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
kyllä se on nyt helppoa kun miehellä on ollut aikaa vongata itselleen uusi akka, kun ei ole kantanut vastuuta lapsesta.
vastuunpakoilija paskahousu.
nyt teitä on siellä 2 ja lapsi sielä viikonlopun joka toinen viikko?
ja äiti yksin muullooin.
ja nyt te olette niin täydellisiä ja äiti paska!
Just
Mistä tiedät, että pakoilee vastuuta? Erotilanteess valitettavan monet äidit on niin k*sipäisiä, että kiusallaan hankaloittavat miehen oikeutta lapseen.Ja ap:n mukaan lapsi on enemmänkin kuin joka toinen vkloppu, päinvastoin äiti tuuppaa lasta heille, että pääsee enemmän juhlimaan nuoruuttaan.
ap sanoi, että ei ole niin helppoa miehelle kun lapsi 6 kk.
naisen/äidin on aina pakko jaksaa kantaa vastuu ja olla kiltti.
Miehelle ei ole yhtään vaikeampaa mutta yhtieskunta pakottaa naiset kantamaan kaiken vastuun ja miehet kuspäitä saavat olla ja kaikki vain ihailevat.
Itse ymmärsin, ettei ollut helppoa saada isänä huoltajuutta noin pienelle lapselle. Lastenvalvojilla kun yleinen ajatus on se, että noin pieni on ehdottomasti äidillään, jos äidillä on vielä "puhtaat paperit".
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Taitaa suurimmalla osasta akoista puuttua lukutaito! Mainitaan sana miehen exä,sen lapsi jo ja alkaa räksytys! :D Huomenna jos joku musta nikki tekis aloituksen, ettei kehtaa opettaa 3 veetään vielä PÄIVÄ kuivaks, ettei kuse uutta sänkyynsä pilalle, niin se räksytettäis lyttyyn hyvin nopeasti (sivuja noin 60, ennenkun ketju lukittais)
Voi tsiisus, en voi taas muuta sanoa! :D
Mä luulen, että se on niiiin monelle niin arka asia...joo, ei tarvinnut olla kummonenkaan kotipsykologi kun parilla silmäilyllä pystyi erottamaan ne kirjoittajat joilla exä-nyxä-kuvio menossa... :whistle: ;)
Näinhän se menee.

Tää on todella huvittava ketju. Suurimmassa äänessä ap:tä arvostelemassa ovat ne, joiden elämäntehtävä on arvostella palstalla muiden äitien tekemiä valintoja tai tapaa kasvattaa. Ja he paasaavat omista ex-miehistään samalla tavalla (ja vielä pahemmallakin tyylillä ) kuin ap kertoo nykyisen miehensä exästä. Mutta asia on tietysti eri, kun äidit ovat aina pyhiä jalustaikoneja ja isät (ex-miehet) välinpitämättömiä luusereita sivuosassa...:whistle:
 
sekoboltsi tilhi
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
kyllä se on nyt helppoa kun miehellä on ollut aikaa vongata itselleen uusi akka, kun ei ole kantanut vastuuta lapsesta.
vastuunpakoilija paskahousu.
nyt teitä on siellä 2 ja lapsi sielä viikonlopun joka toinen viikko?
ja äiti yksin muullooin.
ja nyt te olette niin täydellisiä ja äiti paska!
Just
Mistä tiedät, että pakoilee vastuuta? Erotilanteess valitettavan monet äidit on niin k*sipäisiä, että kiusallaan hankaloittavat miehen oikeutta lapseen.Ja ap:n mukaan lapsi on enemmänkin kuin joka toinen vkloppu, päinvastoin äiti tuuppaa lasta heille, että pääsee enemmän juhlimaan nuoruuttaan.
ap sanoi, että ei ole niin helppoa miehelle kun lapsi 6 kk.
naisen/äidin on aina pakko jaksaa kantaa vastuu ja olla kiltti.
Miehelle ei ole yhtään vaikeampaa mutta yhtieskunta pakottaa naiset kantamaan kaiken vastuun ja miehet kuspäitä saavat olla ja kaikki vain ihailevat.
6kk lapsen huoltajuuden taitaa isä saada vain siinä tilanteessa että äiti on narkkari tai laiminlyö lapsen hoidon ja ruokinnan... muuten taitaa olla aika toivotonta lähteä edes yrittämään.. onhan se nähty että äideille annetaan tilaisuuksia kerta toisensa jälkeen vaikka ryssis koko ajan.. sitten lopulta kun sen 5 kerran on poliisit ja sossut hakeneet lapsen kotoota mihin äiti sen on jättänyt yksin lähtiessään baariin niin EHKÄ isä saa laspen luokseen...
kyllä se vaan oikeasti on niin että suuriosa äideistä ei suostu antamaan lasta isälle ero tilanteessa, kaikki tehdään muutenkin helevetin hankalaksi ja sitten valitetaan kun lapsen isä ei osallistu, valitetaan exän nyxästä, otetaan suorastaan loukkauksena se että nyxä hoitaa lasta.. katkeroidutaan ja sitten puretaan omia patoutumia tälläisiin ketjuihin.. se exän nyxä ei ole mikään vihollinen jos ei siitä tee sellaista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
ennenkuin on kyse lastensuojeluasiasta, mitä vaippa kolmevuotiaalla ei ole!!
Selvä
Puutunpa minäkin tähän kun on niin lähellä sydäntä koko hiton aihe
Ei sitten puututa, mutta emme sitten myöskään hoida, vaateta, anna ruokaa
ja jos isi kehtaa jonnekkin lähteä niin ottaa etälapsen mukaan, koska lapsen asiathan eivät meille kuulu
Eli jos olen kotona hoitamassa lapsia(omiani) ja etälapsi on täällä ja jos ny sattuu niin että mieheni menee töihin, hän hommatkoon lapselle lapsenvahdin koska eihän asia minulle kuulu missään nimessä

Niin
MÄ en ole velvollinen hoitamaan mieheni lasta, ei mua velvoiteta, laki sitä ei tee.
Mutta aikaisemmin, mä kuiteskin yritin olla siinä mukana, auttaa ja pitää jne

Mutta en enää. EN kaiken paskan jälkeen mitä oon saanu niskaani joten

mieheni hoitaa tästä lähin tyttönsä ihan itse.

On se kummaa että ei saa nyksä helvetti puuttua mihkään kun on kyse miehen lapsesta.
Mutta kuitenkin odotetaan sitä että ollaan sitten lapsenvahteja
 
heh heh
En minäkään ole kuulemma koskaan läsnä lapsille,olen itsekäs paska joka ajattelee aina ensin itseään,sitten vasta lapsia.
Tämä on lasten isän kanta,minä olen lähihuoltaja joka hoitaa ja huolehtii lapset aina.
Nykyisin kun lapset ovat isompia ja ovat kelvanneet isälle useammin kuin joka toinen viikonloppu,exän kanta on se että minä tuuppaan ne sinne väkisin että pääsen itse bilettämään.
Jos lapsi kysyy saadaanko me tulla ja isä vastaa myöntävästi,löytyykö jostain lakipykälä että minun pitää olla täällä himassa yksin koko viikonloppu.
Jos lapset olisivat kotona ja soittaisin tänne lapsenvahdin niin siitäkös nousisi jumalaton huuto miksen käy viihteellä silloin kun lapset ovat isällään.
Muutenkin on loukkaavaa että exä joka ei maksa edes minimielatusmaksuja kehtaa valittaa siitä etten ole käsi ojossa antamassa lapsille karkkirahaa joka jumalan päivä kun ne sitä pyytää.
Tai kitisee ettet koskaan laita mitään lapsille.
Esimerkiksi tässä kuussa kahdet silmälasit,ei nekään ilmaisia ole eikä exä osallistu niihin eurollakaan vaikka on sovittu että isommista hankinnoista maksaa puolet,tai edes osan.
Helppo se on arvostella kun saa itse viettää vapaata elämää ottamatta minkäänlaista vastuuta arjesta.Isä saa ne juhlahetket,ne vapaat lasten kanssa,minä äitinä elän sitä arkea kantaen yksin vastuun lapsista.
Aina saa paskaa niskaan,koskaan ei ole mikään hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
En minäkään ole kuulemma koskaan läsnä lapsille,olen itsekäs paska joka ajattelee aina ensin itseään,sitten vasta lapsia.
Tämä on lasten isän kanta,minä olen lähihuoltaja joka hoitaa ja huolehtii lapset aina.
Nykyisin kun lapset ovat isompia ja ovat kelvanneet isälle useammin kuin joka toinen viikonloppu,exän kanta on se että minä tuuppaan ne sinne väkisin että pääsen itse bilettämään.
Jos lapsi kysyy saadaanko me tulla ja isä vastaa myöntävästi,löytyykö jostain lakipykälä että minun pitää olla täällä himassa yksin koko viikonloppu.
Jos lapset olisivat kotona ja soittaisin tänne lapsenvahdin niin siitäkös nousisi jumalaton huuto miksen käy viihteellä silloin kun lapset ovat isällään.
Muutenkin on loukkaavaa että exä joka ei maksa edes minimielatusmaksuja kehtaa valittaa siitä etten ole käsi ojossa antamassa lapsille karkkirahaa joka jumalan päivä kun ne sitä pyytää.
Tai kitisee ettet koskaan laita mitään lapsille.
Esimerkiksi tässä kuussa kahdet silmälasit,ei nekään ilmaisia ole eikä exä osallistu niihin eurollakaan vaikka on sovittu että isommista hankinnoista maksaa puolet,tai edes osan.
Helppo se on arvostella kun saa itse viettää vapaata elämää ottamatta minkäänlaista vastuuta arjesta.Isä saa ne juhlahetket,ne vapaat lasten kanssa,minä äitinä elän sitä arkea kantaen yksin vastuun lapsista.
Aina saa paskaa niskaan,koskaan ei ole mikään hyvin.
Ymmärrän hyvin mitä sanot
Mutta ei se hauskaa uusille puolisoillekkaan ole
Mä en edes rikkonu kenenkään liittoa enkä mitään
Mutta silti jos kehtaan edes pyytää harkitsemaan jotakin joka koskee mieheni etislasta niin joko saan paskat niskaan mieheltäni tai hänen eksältään
Ei enää tähän osoitteeseen, saavat hoitaa ihan itse lapsen, tosin se hankaloittaa nykyisin mieheni ja hänen exänsä elämää.
Ex ei saa lasta enää tänne lasta jos hän tarvitsee vapaa illan, koska minä en hoida lasta jos mies on töissä
Ja mieheni ei näe lastansa niin usein koska lapsi tulee vain kun hän on vapaalla.
Mutta syytön minä siihen olen, en jaksanu kuunnella sitä valitusta että mikä minä olen sanomaan kun en hänen äitinsä ole jne
Joten

Voin itse paljon paremmin kun en enää puutu millään tavalla

Mutta aikaisemmin ajattelin että siinähän tuo etis menee kuin ennenkin
mä tein unikoulut jne mä olin mukana koko hommassa sataprosenttisesti
hain jopa itsekkin tuota lasta kahdella bussilla kolmen lapsen kera
Mutta en enää,
 
heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
En minäkään ole kuulemma koskaan läsnä lapsille,olen itsekäs paska joka ajattelee aina ensin itseään,sitten vasta lapsia.
Tämä on lasten isän kanta,minä olen lähihuoltaja joka hoitaa ja huolehtii lapset aina.
Nykyisin kun lapset ovat isompia ja ovat kelvanneet isälle useammin kuin joka toinen viikonloppu,exän kanta on se että minä tuuppaan ne sinne väkisin että pääsen itse bilettämään.
Jos lapsi kysyy saadaanko me tulla ja isä vastaa myöntävästi,löytyykö jostain lakipykälä että minun pitää olla täällä himassa yksin koko viikonloppu.
Jos lapset olisivat kotona ja soittaisin tänne lapsenvahdin niin siitäkös nousisi jumalaton huuto miksen käy viihteellä silloin kun lapset ovat isällään.
Muutenkin on loukkaavaa että exä joka ei maksa edes minimielatusmaksuja kehtaa valittaa siitä etten ole käsi ojossa antamassa lapsille karkkirahaa joka jumalan päivä kun ne sitä pyytää.
Tai kitisee ettet koskaan laita mitään lapsille.
Esimerkiksi tässä kuussa kahdet silmälasit,ei nekään ilmaisia ole eikä exä osallistu niihin eurollakaan vaikka on sovittu että isommista hankinnoista maksaa puolet,tai edes osan.
Helppo se on arvostella kun saa itse viettää vapaata elämää ottamatta minkäänlaista vastuuta arjesta.Isä saa ne juhlahetket,ne vapaat lasten kanssa,minä äitinä elän sitä arkea kantaen yksin vastuun lapsista.
Aina saa paskaa niskaan,koskaan ei ole mikään hyvin.
Ymmärrän hyvin mitä sanot
Mutta ei se hauskaa uusille puolisoillekkaan ole
Mä en edes rikkonu kenenkään liittoa enkä mitään
Mutta silti jos kehtaan edes pyytää harkitsemaan jotakin joka koskee mieheni etislasta niin joko saan paskat niskaan mieheltäni tai hänen eksältään
Ei enää tähän osoitteeseen, saavat hoitaa ihan itse lapsen, tosin se hankaloittaa nykyisin mieheni ja hänen exänsä elämää.
Ex ei saa lasta enää tänne lasta jos hän tarvitsee vapaa illan, koska minä en hoida lasta jos mies on töissä
Ja mieheni ei näe lastansa niin usein koska lapsi tulee vain kun hän on vapaalla.
Mutta syytön minä siihen olen, en jaksanu kuunnella sitä valitusta että mikä minä olen sanomaan kun en hänen äitinsä ole jne
Joten

Voin itse paljon paremmin kun en enää puutu millään tavalla

Mutta aikaisemmin ajattelin että siinähän tuo etis menee kuin ennenkin
mä tein unikoulut jne mä olin mukana koko hommassa sataprosenttisesti
hain jopa itsekkin tuota lasta kahdella bussilla kolmen lapsen kera
Mutta en enää,
Kyllä minä ymmärrän sinua.Se ei ole helppoa kummallakaan,ei entisellä puolisolla eikä uudella jos on yhtään skismaa aikuisten välillä.
Minä tulen exäni uuden naisen kanssa erittäin hyvin juttuun,meillä ongelmana on lasten isä joka ei anna avioeroa koskaan mulle anteeksi.
Käyttää lapsia häikäilemättä kapulana kun tilaisuus tulee ja yrittää hankaloittaa elämäämme täällä kotona niin paljon kuin mahdollista,tajuamatta että ainoat osapuolet joihin tämä jättää elinikäiset traumat on hänen omat lapsensa.
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, sinne on jo kerran soitettu lastensuojelu, etten nyt siitä kasvattamisesta sitten tiedä..
En vaan viitsisi vierestä katsoa kun lapsi on vielä 5v.näkin vaipoissa. Ja pissas meidän matolle just viikonloppuna, ku ei pidetty vaippaa, koska hänellä kotona pidetään.

Ja eikö lapsen isällä muka ole mitään päätösvaltaa näissä asioissa???
no se lapsen pidätyskyky kehittyy kyllä ihan omaan tahtiin oli vaippa tai ei.päivisin voi opetella käymään potalla/pöntöllä, mutta yöllä mä ainakin otin yö vaipan pois kun se oli kuiva aamulla,siitä tiesin että kykenee pidättämään. ja jos isukilla on päätösvaltaa niin huom hom sillä on myös velvollisuuksia eli ei se tutista vieroittaminen ole pelkkä äidin homma :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
En minäkään ole kuulemma koskaan läsnä lapsille,olen itsekäs paska joka ajattelee aina ensin itseään,sitten vasta lapsia.
Tämä on lasten isän kanta,minä olen lähihuoltaja joka hoitaa ja huolehtii lapset aina.
Nykyisin kun lapset ovat isompia ja ovat kelvanneet isälle useammin kuin joka toinen viikonloppu,exän kanta on se että minä tuuppaan ne sinne väkisin että pääsen itse bilettämään.
Jos lapsi kysyy saadaanko me tulla ja isä vastaa myöntävästi,löytyykö jostain lakipykälä että minun pitää olla täällä himassa yksin koko viikonloppu.
Jos lapset olisivat kotona ja soittaisin tänne lapsenvahdin niin siitäkös nousisi jumalaton huuto miksen käy viihteellä silloin kun lapset ovat isällään.
Muutenkin on loukkaavaa että exä joka ei maksa edes minimielatusmaksuja kehtaa valittaa siitä etten ole käsi ojossa antamassa lapsille karkkirahaa joka jumalan päivä kun ne sitä pyytää.
Tai kitisee ettet koskaan laita mitään lapsille.
Esimerkiksi tässä kuussa kahdet silmälasit,ei nekään ilmaisia ole eikä exä osallistu niihin eurollakaan vaikka on sovittu että isommista hankinnoista maksaa puolet,tai edes osan.
Helppo se on arvostella kun saa itse viettää vapaata elämää ottamatta minkäänlaista vastuuta arjesta.Isä saa ne juhlahetket,ne vapaat lasten kanssa,minä äitinä elän sitä arkea kantaen yksin vastuun lapsista.
Aina saa paskaa niskaan,koskaan ei ole mikään hyvin.
Ymmärrän hyvin mitä sanot
Mutta ei se hauskaa uusille puolisoillekkaan ole
Mä en edes rikkonu kenenkään liittoa enkä mitään
Mutta silti jos kehtaan edes pyytää harkitsemaan jotakin joka koskee mieheni etislasta niin joko saan paskat niskaan mieheltäni tai hänen eksältään
Ei enää tähän osoitteeseen, saavat hoitaa ihan itse lapsen, tosin se hankaloittaa nykyisin mieheni ja hänen exänsä elämää.
Ex ei saa lasta enää tänne lasta jos hän tarvitsee vapaa illan, koska minä en hoida lasta jos mies on töissä
Ja mieheni ei näe lastansa niin usein koska lapsi tulee vain kun hän on vapaalla.
Mutta syytön minä siihen olen, en jaksanu kuunnella sitä valitusta että mikä minä olen sanomaan kun en hänen äitinsä ole jne
Joten

Voin itse paljon paremmin kun en enää puutu millään tavalla

Mutta aikaisemmin ajattelin että siinähän tuo etis menee kuin ennenkin
mä tein unikoulut jne mä olin mukana koko hommassa sataprosenttisesti
hain jopa itsekkin tuota lasta kahdella bussilla kolmen lapsen kera
Mutta en enää,
Kyllä minä ymmärrän sinua.Se ei ole helppoa kummallakaan,ei entisellä puolisolla eikä uudella jos on yhtään skismaa aikuisten välillä.
Minä tulen exäni uuden naisen kanssa erittäin hyvin juttuun,meillä ongelmana on lasten isä joka ei anna avioeroa koskaan mulle anteeksi.
Käyttää lapsia häikäilemättä kapulana kun tilaisuus tulee ja yrittää hankaloittaa elämäämme täällä kotona niin paljon kuin mahdollista,tajuamatta että ainoat osapuolet joihin tämä jättää elinikäiset traumat on hänen omat lapsensa.
Mä olen myös tullut juttuun miehen exän kanssa
mutta hän sairastaa 2 suuntaista mielialahäiriötä ja ollut sairaalahoidossa jolloin lapsi on täällä ollut, hän ei myöskään pysty yhtään itse tuomaan lasta tänne, vaikka ollaan pyydetty edes joskus auttamaan koska miehellä on 3 vuorotyö, exän mielestä jos isä haluaa lasta nähdä se on ainoastaan isän homma kuljettaa aina.
Eli jos mies on töissä perjantaina kun lapsen pitäisi tulla meille niin 6.30-18.30 niin lapsen haku menee tosi myöhäseksi, ei ex pysty tuomaan itse lasta näinä kertoina. Vaan hän on sanonu että sitten lapsi ei tule.

Myöskin, hän suunnittelee itselleen ja lapselleen menoja niille viikonlopuilla kun lapsi on täällä, jolloin mieheni pitäisi kuskata koko viikonloppu äitiä ja lasta. Tähän mä puutuin ja sanoin ettei onnistu, jonka jälkeen sain niin mahtavat p""askat niskaani mieheltäni, hän syytti että mä en ole lapsen äiti mulla ei ole mitään asiaa tähän, vaikkakin oli sitten myöhemmin samaa mieltä mun kanssani.
Mä olen antanu hyvin paljon, tehny paljon ottanut sen lapsen täydellisesti tähän perheeseen mukaan.
Mutta kun mä en enää jaksa. Eritoten mieheni käytöstä en jaksa. Hän ei koskaa kerro mulle mitään mitä lapselle kuuluu, ei kerro mitä ovat lapsen äidin kanssa suunnitelleet joka olis ihan kiva saada tietää koska onhan meilläkin niitä menoja. Olis kiva saada vähän vinkkiä koska mies hakee lapsen jotta ei tule päällekkäis menoja

Olis kiva jos asiat vois mennä ennalleen, mutta niin kauan kun mieheni tekee näin ja hänen eksänsä ei ymmärrä että on myös hänen vastuulla välillä taata että lapsi pääsee isälleen niin en minäkään yhtään ylimääräistä tee

Sain täällä kerran haukut kun kerroin mitä meille kuuluu. Kun kyse oli tuosta kuljetuksesta, sain kiviä niskaan. Ajattelin että selvä, en minä ainakaan lähde kolmen lapsen kanssa kahdella bussilla hakemaan lasta, vaikka lapsen äidin olis helpompi se lapsi tänne tuoda.
Mä keskityn ny omiin lapsiin, ja kun miehen lapsi tulee tänne, hän on tervetullut minä hänestä tykkään ja tää järjestely sattuu muhun, mutta nytpä mietin omaa mielenterveyttäni

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, sinne on jo kerran soitettu lastensuojelu, etten nyt siitä kasvattamisesta sitten tiedä..
En vaan viitsisi vierestä katsoa kun lapsi on vielä 5v.näkin vaipoissa. Ja pissas meidän matolle just viikonloppuna, ku ei pidetty vaippaa, koska hänellä kotona pidetään.

Ja eikö lapsen isällä muka ole mitään päätösvaltaa näissä asioissa???
no se lapsen pidätyskyky kehittyy kyllä ihan omaan tahtiin oli vaippa tai ei.päivisin voi opetella käymään potalla/pöntöllä, mutta yöllä mä ainakin otin yö vaipan pois kun se oli kuiva aamulla,siitä tiesin että kykenee pidättämään. ja jos isukilla on päätösvaltaa niin huom hom sillä on myös velvollisuuksia eli ei se tutista vieroittaminen ole pelkkä äidin homma :kieh:
mutta mitäs tehdään jos äiti ei ole yhtään halukas vieroittaa?
AIka huono juttu lähtee isän vieroittaa lasta jos äidille päästessä äiti lykkää heti sen vaipan päälle.
Samahan se täälläkin, mutta minä odotin siihen että lapsi oli kesäloman (2 viikkoa) täällä niin sain tehtyä unikoulun tytölle.
 

Yhteistyössä