Avoin yliopisto - tentti kysymykset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi olla minkälaisia vaan. Monivalintaa, esseitä, lyhyitä kysymyksiä, laskutehtäviä. Ihmisen fysilogiaa en kylläkään ole opiskellut, mutta paria muuta ainetta. Olen opiskellut etänä kotoa käsin. Tentit olen myös tehnyt kotona, joten tentit kaikki materiaali on tentin aikana vapaasti käytettävissä. Olen kyllä kuullut, että avoimen yliopiston tentissä saa kirjat olla mukana mutuenkin.

[QUOTE="vieras";29193608]Voi olla minkälaisia vaan. Monivalintaa, esseitä, lyhyitä kysymyksiä, laskutehtäviä. Ihmisen fysilogiaa en kylläkään ole opiskellut, mutta paria muuta ainetta. Olen opiskellut etänä kotoa käsin. Tentit olen myös tehnyt kotona, joten tentit kaikki materiaali on tentin aikana vapaasti käytettävissä. Olen kyllä kuullut, että avoimen yliopiston tentissä saa kirjat olla mukana mutuenkin.[/QUOTE]
Lisään vielä, että minullakin oli joissakin kursseissa oppimistehtäviä eikä lainkaan tenttiä. Oppimistehtäviä voi olla vaikka minkälaisia.

Vaaaanha ketju, mutta tätä on pakko kommentoida: "Olen kyllä kuullut, että avoimen yliopiston tentissä saa kirjat olla mukana mutuenkin."

Ei muuten saa. Ei ainakaan historianopintojen kirjatentissä. (Ja olisihan se ihan helkkarin epäreilua, kun "varsinaisen" yliopiston opiskelijat tenttivät samat kirjat samalla kurssilla... :D )
Ehkä sitten joillakin matemaattisilla linjoilla saa olla - ainakin samaan aikaan tenttisalissa oli porukkaa MAOL-taulukoiden kanssa tenttimässä.

Yhteistyössä