Avoin anteeksipyyntö ja kysymys kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tutustuin ehkä maailman ihanimpaan ihmiseen tässä joitakin kuukausia sitten, ystävystyimme ja ihastuimme, sitten rakastuimme. Mokasin monellakin tavalla ja sain aina anteeksi, koska kyseinen ihminen on ehkä maailman kärsivällisin ja ymmärtäväisin ihminen kenet olen oppinut tuntemaan. Sitten tein virheen ja avauduin tunteistani väärälle ihmiselle, luotin häneen mutta se kääntyikin itseäni vastaan. Jotakin tapahtui, en ihan tarkkaan tiedä mitä mutta nyt tämä ihana ihminen ei enää luotakaan minuun ja menetin kaikki yhteydet häneen.

Haluaisin niin kovasti pyytää anteeksi ja sopia kaiken, joten teen sen tätä kautta ja toivon että hän lukisi tämän viestini jonakin päivänä ja antaisi anteeksi.

Tekisin ihan mitä tahansa korjatakseni kaiken ja ansaitakseni luottamuksesi jälleen. Olen niin pahoillani siitä mitä tahansa olenkin mielestäsi tehnyt, en koskaan loukkaisi sinua tavalla josta syytit minua silloin ja toivon että jonakin päivänä uskoisit sen. Olet tärkeä ja välitän sinusta. Auta minua ymmärtämään mitä tapahtui ihan tarkalleen ja kuinka asiat voisi korjata? Olen valmis ihan mihin tahansa jos se vaan korjaa välimme kuntoon.

Sitten kysymys kaikille: Kuinka te olette saaneet vastaavassa tilanteessa asiat kuntoon tai oletteko saaneet ja nimenomaan jos kolmas tai jopa neljäs osapuoli on ollut sotkemassa asioita selkänne takana? Mikä siihen auttaa? Aika? Kärsivällisyys?

Ei täällä Kaksplussalla niin paljon porukkaa käy että sun viesti tavoittaisi sen mielitiettysi.

Miksi tuon tänne kirjoitat, lähetä sähköpostilla jos on osoite tai jotakin muuta kautta. Perinteinen kirjekin on hyvä, tosin voiko postiin luottaa että menee perille.

• Tykkää
Reactions: Echo
Voithan silti auttaa vastaamalla kysymyksiin? Sitähän ap toivoo, apua, ei lyttäämistä. Mistä me tiedämme onko hänen mielitietty joku palstamammoista?? Voihan olla kysymys vaikka SINUSTA!!
Hmm, mä kyl yleensä olen tienny jos olen seurustellu jonkun kans.

aattele mikä voimakaksikko me oltais: Anaali-Anne sekä hänen uskollinen apurinsa Liukkari-Lyyli:LOL::ROFLMAO:

Psssst pssssssssssst miten sä johdatit taas tällasenkin aiheen anteeksipyynnöstä suoraan anaaliin???:ROFLMAO::ROFLMAO:
Jaa että kuka sen teki? o_O
Aina minussa syy.
6360924826508251401242787922_giphy-4.gif

Aiheeseen...siis kolmannen osapuolen sekaantuminen teidän seurusteluun oli väärin, mut oliko sen kolmannen osapuolen syytökset susta aiheellisia?

Olet kuulemma saanut paljon törttöilyjä anteeksi...millaisia törttöilyjä?
Oletko sattunut seurustelemaan jonkun kiltin ja sinisilmäisen tyypin kanssa mutta jonka silmät on avautuneet sen kolmannen ihmisen kerrottua faktoja susta?

Anteeksi kun olen tyly. Mutta tulee vaan mieleen että joitain toilailuja voi parisuhteessa katsoa sormien läpi, toisia ei, vaikka kuinka se ihminen pyytelisi anteeksi.

Aiheeseen...siis kolmannen osapuolen sekaantuminen teidän seurusteluun oli väärin, mut oliko sen kolmannen osapuolen syytökset susta aiheellisia?

Olet kuulemma saanut paljon törttöilyjä anteeksi...millaisia törttöilyjä?
Oletko sattunut seurustelemaan jonkun kiltin ja sinisilmäisen tyypin kanssa mutta jonka silmät on avautuneet sen kolmannen ihmisen kerrottua faktoja susta?

Anteeksi kun olen tyly. Mutta tulee vaan mieleen että joitain toilailuja voi parisuhteessa katsoa sormien läpi, toisia ei, vaikka kuinka se ihminen pyytelisi anteeksi.
Ongelma tässä on siinä etten ihan tarkkaan tiedä mitä kolmas osapuoli on sanonut. Ei ne syytöksiä voi olla, enemmänkin oman nahan pelastamista tai bussin alle työntämistä ja on kertonut jotain mitä olen puhunut hänelle luottamuksellisesti omista tunteistani. En ole pettänyt, siitä ei ole missään tapauksessa kysymys.

Ihminen jonka kanssa olin yhdessä on ihana, ymmärtäväinen ja aarre. Kaukana sinisilmäisestä, mutta osaa olla todella kiltti (ei kylläkään ota vastaan kuraa keneltäkään heittämättä samalla mitalla takaisin).

Mä en tykkää jos musta puhutaan selän takana. Puhutaan sit hyvää tai pahaa niin EN tykkää. Mulle toi ois hyvä syy lopettaa suhde oitis.

Siis ihan vaan se että tapailemani ihminen lörpöttelisi jollekulle tunteistaan mua kohtaan.

Elena nuo anaalijuttunsa ketjuihin tuo eikä Echo. Ap varmaan haluaakin lukea jotain anaalijuttuja ketjussaan.
Ei haittaa yhtään, tärkeintä tässä on se että ihmiset lukevat tätä viestiä ja että se laittaisi muutkin pohtimaan asioitaan. Ihan oikeasti, elämä on liian lyhyt asioiden sotkemiseen ja eroamisiin. Korjatkaa mieluummin välinne silloin kun se vielä on mahdollista, itse teen kaiken minkä suinkin voin että saisin asiat kohdalleen omalle kohdalle.
-ap

Mä en tykkää jos musta puhutaan selän takana. Puhutaan sit hyvää tai pahaa niin EN tykkää. Mulle toi ois hyvä syy lopettaa suhde oitis.

Siis ihan vaan se että tapailemani ihminen lörpöttelisi jollekulle tunteistaan mua kohtaan.
Kyse ei ollutkaan siitä, että olisin puhunut siitä toisesta vaan omista tunteistani kyseistä ihmistä kohtaan. Siitä miten onnelliseksi hän minut teki, miten paljon parempi ihminen olen hänen ansiostaan oppinut olemaan jne. Ne asiat vaan sitten ilmeisesti muutettiin sellaiseksi kuraksi mikä sai kaiken kuulostamaan joltakin mitä en ole sanonut.

Mitäs pahaa siinä on jos joku puhuu ystävälleen omista tunteistaan? :o Ainahan te akat niistä höpisette muutenkin toisillenne!!??

Kyse ei ollutkaan siitä, että olisin puhunut siitä toisesta vaan omista tunteistani kyseistä ihmistä kohtaan. Siitä miten onnelliseksi hän minut teki, miten paljon parempi ihminen olen hänen ansiostaan oppinut olemaan jne. Ne asiat vaan sitten ilmeisesti muutettiin sellaiseksi kuraksi mikä sai kaiken kuulostamaan joltakin mitä en ole sanonut.

No siis just tuosta mä en tykkäisi. Ei kellään oo oikeutta hölöttää minusta, ei edes mun vaikutuksesta itseensä jollekulle kolmannelle. *ärf* ja *mur*.

Meitä on erilaisia, ehkä te vaan ette sopineet yhteen.

Yhteistyössä