Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sun ole pakko allekirjoittaa! Jos allekirjoitat, se osoittaa, että hyväksyt eron (ja miehen typerän toiminnan). Mieshän saa eron joka tapauksessa, vaikket sinä siihen olisi suostuvainenkaan - miksi siis tekisit asiasta hänelle yhtään helpomman?
Toivottavasti saat asiasi järjestymään ja jaksat eteenpäin!
Ja sitten kun mies alkaa vaatimaan tapaamisia tiheästi jne. niin sitten huudetaan miten paska äijä on, kun vaatii jatkossakin yhteishuoltajuuden ja tiheät tapaamiset.
Miksi näitä asioita ei voisi hoitaa mahd. sopuisasta. Pitääkö ap:n todella heittäytyä miehensä tasolle? Ketä se auttaa? Tuskin ketään, ei edes ap:ta itseään.
Sopuisuus ei tarkoita alistumista. Ap:lla on oikeus siihen, että mies pyytää eroa naamatusten ja selittää syyt. Ennen sitä mies ei voi vaatia allekirjoitusta.
Mä itse en näe asiaa noin. Jos olisin ap:n tilnateessa niin todellakin itsekin olisin sitä mieltä, että haluaisin eron, koska en todellakaan jatkaisi enää elämääni sellaisen pellen kanssa joka olisi tehnyt tuollaisen tempun minulle, ja sen lisäksi vielä LAPSILLE!
Mulle ois se ja sama onko mies lähtenyt uuden akan matkaan vai vain rakkauden loppumisen vuoksi, sillä lopputulos on kuitenkin sama.
Mä haluaisin hoitaa asiat pois päiväjärjestyksestä ja alkaa rakentamaan omaa uutta elämääni johon mies kuuluisi jatkossa enää vain lasten isänä.