Seksittömässä avioliitossa (vaimon tahto) elävänä miehenä sanon, että sinulla aika jäätävä asenne, aivan kuin vaimollani.Ps.Minä en vonkaa, enkä käy vieraissa.Pää kestää - toistaiseksi.Jos miehellä on seksi kaikkein tärkeintä avioliitossa niin otan mielelläni avioeron. Mielestäni avioliitossa täytyy olla muutakin kuin sekstailua ja arvojärjestys ihan toinen. Itse myönnän että sekstailu ei kiinosta enää kauheesti keskenmenojen jälkeen mutta täytyyhän sitä muutakin olla parisuhteessa.
Lapsia yksi ja hän menee kyllä miehenkin edelle.
ehkä inhotat häntä fyysisesti? ehkä olet loukannut häntä henkisesti todella pahasti ja hän ei anna anteeksi? silloin ei seksiä heruSama ongelma täällä, vaimon kanssa viimeksi harrastettu seksiä kesällä, sitä ennen oli melkein vuoden tauko.
Ero tästä tulee, ei tämä puhumalla parane - koska ongelma on se ettei puhetta pidemmälle päästä. Puhuttu ollaan, mutta koskea ei saa eikä hän kosketa.
Ei tämä tietenkään ole ainoa pulma, mutta kun vaimon asenne on se että tästä asiasta ei jousteta - eli seksiä ei harrasteta yhtään - niin en minä enää jaksa ymmärtää ja paijata kaikkia hänen puutteitaan ja ongelmia, sellaisia asioita joita normaalissa parisuhteessa voidaan ohittaa hymyillen olankohautuksella. Mutta kun minun pitää huomioida jokaista hänen tarvettaan, mutta minä en saa edes halausta tai suukkoa, puhumattakaan seksuaalisesta hyväilystä tai rakastelusta niin minulle tämä oli nyt tarpeeksi.
Vieraissa ei halua käydä "luvalla" sillä minusta seksi on asia joka kuuluu avioliittoon rakkauden ja hellyydenosoituksena.
no seksihän on tunnetusti muutakin kuin pelkkää seksiä. ymmärrätkö ollenkaan miten pahasti sun haluttomuus voi satuttaa miestäsi? paljonkin. seksi kuuluu avioliittoon. luepa vaikka väestöliiton tietoja asiasta, kyllä se on kriisin paikka jos toinen on haluton pidemmän aikaan.Jos miehellä on seksi kaikkein tärkeintä avioliitossa niin otan mielelläni avioeron. Mielestäni avioliitossa täytyy olla muutakin kuin sekstailua ja arvojärjestys ihan toinen. Itse myönnän että sekstailu ei kiinosta enää kauheesti keskenmenojen jälkeen mutta täytyyhän sitä muutakin olla parisuhteessa.
Lapsia yksi ja hän menee kyllä miehenkin edelle.
Niin, ne panosuhteet on sitten niitä parisuhteen lisiä.Näin siis minunkin mielestä.
puoli vuotta? Itken selibaatti kestänyt yli 10vuotta. Mitä teen? Missään muussa ei ole vikaa, kaikki muut todella hyvin mutta ei ole seksiä. Hajottaa, satuttaa, itkettää!Meillä ollaan oltu nyt tässä puolisen vuotta ilman seksiä. Olin siis raskaana, jolloin mies ei halunnut ja nyt juuri synnyttäneenä minä en niin halua. Tai no nyt alkaa pikkuhiljaa palautua, kaks kertaa ollaan seksiä kokeiltu mutta se sattu sen verran et ei se oikeen onnistunu vielä.
Jos meillä ei ois mitään muuta kun seksi niin ei tässä enää yhdessä oltais. Se on hyvä jos seksielämä on kunnossa mutta ei edellytys hyvälle parisuhteelle. Uskon, että jokaisessa parisuhteessa tulee kuivia kausia, joillakin se voi olla sitä että harrastetaan seksiä "vaan" kerran parissa viikossa ja joillakin se tarkoittaa puolen vuoden selibaattia..
Opettele elämään itsekses yksin ja elättämäänkin itsesEn enää koskaan mene suhteeseen. En halua sellasta elämää missä mies sanelee säännöt seksin suhteen. En itse välitä seksistä.
voi mitä uusavuttomuuttapuoli vuotta? Itken selibaatti kestänyt yli 10vuotta. Mitä teen? Missään muussa ei ole vikaa, kaikki muut todella hyvin mutta ei ole seksiä. Hajottaa, satuttaa, itkettää!
-Mies
niin meneekö tämäkään ihan oikein?voi mitä uusavuttomuutta
10+ v kärsimystä kun joka kaupungista löytyy iloisia naisia taikkuhieromoista jotka hoitaa tuskasi pois aina kun haluat ja elämänilosi palaa
ota ero ja nuo maksulliset tulee paljon halvemmiksi kuin 1 vaimo
-toinen mies-
no kyllä olet kun olet suostunut kärsimään hirvittävän kauan joniin meneekö tämäkään ihan oikein?
olen tätä miettinyt, mutta tullut vaan siihen tulokseen että joko avoin suhde ja tämä ok.
Tai ero ja tämä ok.
Mutta seläntakan ei ok.
vai olenko ihan uusavuton?
Juuri noinhan se menee. Seksittömyys on ihan hyvä syy lopettaa parisuhde, mutta se ei ole hyvä syy pettää parisuhteessa. Pettämiseen ei hyvää syytä olekaan.niin meneekö tämäkään ihan oikein?
olen tätä miettinyt, mutta tullut vaan siihen tulokseen että joko avoin suhde ja tämä ok.
Tai ero ja tämä ok.
Mutta seläntakan ei ok.
vai olenko ihan uusavuton?