alkuper
Olen aina ollut kiltti ihminen ja myönnän että on mennyt pahemmaksi vuosien varrella. Jos mies kokee että ei ole vallan kahvassa enää kiinni?Kun lapsi tuli niin ei alussa tullut edes mieleen että mies voi olla lapselle kateellinen. Ja ilman muutahan minun menemiset etc muuttuivat lapsen myötä. Ja laspi on kasvattnut minua kovasti muutenkin eli osaan sanoa EI edes joskus. Tämäkö sitten suututtanu miehen sitten.Olen pahoillani, että luin huolimattomasti ketjun (eli en juuri lukenu) mutta oikeasti! Siis eihän teidän ongelma ole alkuunkaan seksi, vaan seksi ongelmat on oire jostain muusta.
Mieti nyt ihan ensin sitä, että millä oikeudella mies asettaa sulle, aikuiselle ihmiselle, rajoja ja onko ne kohtuullisia ja haluatko noudattaa nitä ja jos haluat niin miksi haluat?
Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua, jos lakkaat elämästä tavalla, joka aiheuttaa sinulle pahaa oloa?
Kyllä ongelmat johtuvat muusta. Ja kulminoituu nyt seksiin.
Mikä olis pahinta jos en nyt noudattaisi miestäni...itse asiassa saattaisi laukaista jotakin kauheen pahaa tai sitten laukaisisi tilannetta niin että kaikki kääntyisikin paremmin. Uskon ennemmin ensimmäiseen.
JOS mies rakastaa minua niin luulisi hänenkin tekevän uhrauksia.