Avioero SEKSIN takia. Miten seksi voi olla NIIN tärkeää?

  • Viestiketjun aloittaja ambession
  • Ensimmäinen viesti
ambession
Jos miehellä on seksi kaikkein tärkeintä avioliitossa niin otan mielelläni avioeron. Mielestäni avioliitossa täytyy olla muutakin kuin sekstailua ja arvojärjestys ihan toinen. Itse myönnän että sekstailu ei kiinosta enää kauheesti keskenmenojen jälkeen mutta täytyyhän sitä muutakin olla parisuhteessa.
Lapsia yksi ja hän menee kyllä miehenkin edelle.
 
"vieras"
Niin, kurjalta se varmaan tuntuu sinusta mutta niin tuntunee miehestäkin, jos tilanne on se että pettää ei saa ja kotona ei ruokita.

Ymmärrän sen että jos itse ei halua niin ei tietysti ole pakko seksiin suostua. Voisiko sitä asiaa ajatella niin että jos ei ole mitään sitä vastaankaan, niin voi harrastaa seksiä joskus myös niin ettei itse niin paljon halua mutta tekee sen siksi että kumppani tykkää?

Meillä on tähän termi hampurilaisseksiä, eli joskus syödään pikaruokaa että saadaan maha täyteen ja toisinaan sitten kynttiläillallisia. Jos se sun kumppanille kelpaa niin voitte kai harrastaa sitä hampurilaisseksiä silloin kun sua ei niin paljon huvita?

Täytyy toki suhteessa olla muutakin mutta kun se usein menee niin että naiselle tärkeitä ovat tunteet, ja sitten kun tunnepuoli on kunnossa voi harrastaa seksiä. Miehillä tunteet tulevat seksin jälkeen, eli jos ei ole seksiä ei ole läheisyttäkään samalla tavalla. Tää nyt ehkä kärjistetysti mutta tuossa se miehen ja naisen yksi suuri ero.
 
****
Ja taas törmätään ymmärtämättömiin naisiin eli tajutkaa vihdoin, että miehen ja naisen suurin ero on se, että nainen tarvitsee rakkautta avautuakseen seksille, mies seksiä avautuakseen rakkaudelle. Miehesi kokee ettet rakasta jos et halua seksiä ja seksi on hänelle tapa rakastaa.... huoh. Toki ei ole pakko aina antaa, mutta mitä se haittaa jos edes joskus sitä pikaseksiä??
 
"vieras"
Ja taas törmätään ymmärtämättömiin naisiin eli tajutkaa vihdoin, että miehen ja naisen suurin ero on se, että nainen tarvitsee rakkautta avautuakseen seksille, mies seksiä avautuakseen rakkaudelle. Miehesi kokee ettet rakasta jos et halua seksiä ja seksi on hänelle tapa rakastaa.... huoh. Toki ei ole pakko aina antaa, mutta mitä se haittaa jos edes joskus sitä pikaseksiä??
Painaisin tykkää jos olis sellainen nappula. NIIN TOTTA!!!!
 
"alkup"
[QUOTE="vieras";22866765]Niin, kurjalta se varmaan tuntuu sinusta mutta niin tuntunee miehestäkin, jos tilanne on se että pettää ei saa ja kotona ei ruokita.

Ymmärrän sen että jos itse ei halua niin ei tietysti ole pakko seksiin suostua. Voisiko sitä asiaa ajatella niin että jos ei ole mitään sitä vastaankaan, niin voi harrastaa seksiä joskus myös niin ettei itse niin paljon halua mutta tekee sen siksi että kumppani tykkää?

Meillä on tähän termi hampurilaisseksiä, eli joskus syödään pikaruokaa että saadaan maha täyteen ja toisinaan sitten kynttiläillallisia. Jos se sun kumppanille kelpaa niin voitte kai harrastaa sitä hampurilaisseksiä silloin kun sua ei niin paljon huvita?

Täytyy toki suhteessa olla muutakin mutta kun se usein menee niin että naiselle tärkeitä ovat tunteet, ja sitten kun tunnepuoli on kunnossa voi harrastaa seksiä. Miehillä tunteet tulevat seksin jälkeen, eli jos ei ole seksiä ei ole läheisyttäkään samalla tavalla. Tää nyt ehkä kärjistetysti mutta tuossa se miehen ja naisen yksi suuri ero.[/QUOTE]

Niih, tuli tapeltua asiasta aika pahasti. Sanotaanko näin että mies on seksin perään aika kova ja esimerkiksi se ei auttanut asiaa "tunnepuolella" kun halusi seksiä tosi äkkiä synnytyksen jälkeen vaikka olin kipeä.
Mies on kova syyttelemään nyt että minulla olisi muualla mies vaikka tuskin pääsen edes kodistani ulos kun mies niin mustasukkainen. Jos joskus pääsen niin nostaa riidan ja antaa neuvoja kuin 5 vuotiaalle. Mutta siis EI ole miestä missään mutta ei usko.
 
Yksi syistä mulle jättää ex oli surkea seksielämä. Siitä näki hyvin selvästi mitä minä hänelle merkitsen. Kun jätkä vaan vaatii ja vaatii itselleen mitä ihmeellisimpiä temppuja mutta ei halua toiselle osapuolelle tehdä mitään mielihyvää tuottavaa, siinä ei pahemmin voi edes parisuhteesta puhua, eikös? Kovin yksipuolista meininkiä sängyssä ja kuvasti hyvin muunkin parisuhteen tilaa.
 
"mama"
tästä vääntöä. Suurin ongelma ei kyllä seksissä ole, vaan siinä, että mies on käyttäytynyt mielestäni kohtuuttomasti minua kohtaan. Omaa vapaa-aikaa on viimeksi ollut 2 tuntia jouluostoksilla joulukuussa. Mies itse harrastaa 3 kertaa viikossa väh. 3-4 tuntia kerrallansa. Ja kyllä, oon aika loppu!

Tän jälkeen ei hirveesti huvita, varsinkaan kun pointtia mies ei edelleenkään tajua.
 
"vieras"
Yksi syistä mulle jättää ex oli surkea seksielämä. Siitä näki hyvin selvästi mitä minä hänelle merkitsen. Kun jätkä vaan vaatii ja vaatii itselleen mitä ihmeellisimpiä temppuja mutta ei halua toiselle osapuolelle tehdä mitään mielihyvää tuottavaa, siinä ei pahemmin voi edes parisuhteesta puhua, eikös? Kovin yksipuolista meininkiä sängyssä ja kuvasti hyvin muunkin parisuhteen tilaa.
Tuo on eri asia, se on itsekkyyttä.

Se että ylipäätään haluaa seksiä ja on valmis toisen eteen näkemään hiukan vaivaa, kuuluu kyllä normaaliin parisuhteeseen.
 
..
Meillä ollaan oltu nyt tässä puolisen vuotta ilman seksiä. Olin siis raskaana, jolloin mies ei halunnut ja nyt juuri synnyttäneenä minä en niin halua. Tai no nyt alkaa pikkuhiljaa palautua, kaks kertaa ollaan seksiä kokeiltu mutta se sattu sen verran et ei se oikeen onnistunu vielä.

Jos meillä ei ois mitään muuta kun seksi niin ei tässä enää yhdessä oltais. Se on hyvä jos seksielämä on kunnossa mutta ei edellytys hyvälle parisuhteelle. Uskon, että jokaisessa parisuhteessa tulee kuivia kausia, joillakin se voi olla sitä että harrastetaan seksiä "vaan" kerran parissa viikossa ja joillakin se tarkoittaa puolen vuoden selibaattia..:p
 
  • Tykkää
Reactions: Blue cat
"vieras"
Mua ei seksi kiinnosta, ei yhtään. Ei mieheni kanssa, ei kenenkään muun kanssa, ei yksin. Miehelläni on lupa käydä vieraissa, mutta ei käy. Sen sijaan jaksaa vinkua ja inistä sitä multa vaikka vuosien varrella ollaan mun mielestä tämä asia keskusteltu selväksi. Mua ei haittaisi yhtään jos mieheni kävisi muita naisia panemassa. Jos miehelläni heräisi sen seurauksena tunteita toista naista kohti ja haluaisi sitten erota, sitten erottaisi. Se riski on otettava. Ero on joka tapauksessa edessä jos mieheni ei lopeta vonkaamista, se ei vaan sitä tajua.
 
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Aivan kuten kuuluu toisen kunnioitus.

Parisuhteessa pitäisi saada tarpeensa, henkiset ja fyysiset, tyydytettyä. Jos ei saa, ero voi olla todellisuutta. Ihmettelen että ap ei tätä tajua. Toki seksittömiä kausia on mutta jos ne kk mittaisia, ei voi toiselta odottaa iloista ilmettä.

Jos seksi sen sijaan on kaikista tärkeintä, on sekin epänormaalia. Miksi ap ajattelet että miehellesi seksi on kaikkein tärkeintä? Ettei vain olisi käynyt niin että typistät miehesi seksihulluksi koska itseäsi ei haluta.

Miehesi kyllä kelpasi siittämään mutta ei enää.. surullista.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22866913]Tuo on eri asia, se on itsekkyyttä.

Se että ylipäätään haluaa seksiä ja on valmis toisen eteen näkemään hiukan vaivaa, kuuluu kyllä normaaliin parisuhteeseen.[/QUOTE]

No niinpä niin. Ja kun ei parisuhteeseen tätä kuulunut, se tuli yhdeksi syyksi päättää tämä kyseinen "pari"suhde.
 
alkuper
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Aivan kuten kuuluu toisen kunnioitus.

Parisuhteessa pitäisi saada tarpeensa, henkiset ja fyysiset, tyydytettyä. Jos ei saa, ero voi olla todellisuutta. Ihmettelen että ap ei tätä tajua.
Eli meillä menee ristiin asiat miehen kanssa. Itse haen henkisyyttä ja mies fyysistä. Voihan sitä antaa vaikka joka päivä mutta en halua olla panomattona.Mutta pointti oli että miehelle tärkeysjärjestys on että seksi ykkösenä. Mikä parisuhteen perustuskivi tämä on?
 
[QUOTE="vieras";22866923]Mua ei seksi kiinnosta, ei yhtään. Ei mieheni kanssa, ei kenenkään muun kanssa, ei yksin. Miehelläni on lupa käydä vieraissa, mutta ei käy. Sen sijaan jaksaa vinkua ja inistä sitä multa vaikka vuosien varrella ollaan mun mielestä tämä asia keskusteltu selväksi. Mua ei haittaisi yhtään jos mieheni kävisi muita naisia panemassa. Jos miehelläni heräisi sen seurauksena tunteita toista naista kohti ja haluaisi sitten erota, sitten erottaisi. Se riski on otettava. Ero on joka tapauksessa edessä jos mieheni ei lopeta vonkaamista, se ei vaan sitä tajua.[/QUOTE]

Mua kyllä säälittää sun mies ja kiukuttaa sun asenne. Miehesi haluaa sinua eikä muita. Onpa kamalaa kun hänellä on ajatus että omaa naista pannaan mieluiten kuin toisia. Jos sinua ei halua, on hormonitasapainossa jotain häikkää. Mene tutkimuksiin ja voit saada apua. Ongelmasi seuraa sinua myäs seuraavaan suhteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: pupeltaja

Yhteistyössä