Auttakkee lahjaideat hukassa... ristiäislahja pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Meistä tulee mieheni kanssa kummeja siskoni pojalle ja nyt olen tässä miettinyt lahjaa pojjaalle. Mitähän se voisi olla? Sylikummi ostaa lusikan, mutta mitäs me ostettais? Oisko ideoita? Mitä tekee sellaisella kastesormuksella?

itse ostin kummitytölle kastesormuksen.

http://sisustuskeijukainen.valmiskauppa.fi/kastelahjat-c-63.html

sellaisenen taulu, jossa mukana massa, johon voi tehdä pikkuisen jalan (tai käden) jäljet.

Sellanen tina pötkö, johon sisälle saa kastetodistuksen talteen ja päälle voi kaivertaa. Hammas/ hiusrasia ja tuo aiemmin mainittu valokuvakansio on kans kivoja juttuja.

Itse en sormus ideasta juurikaan pidä. Myös valajan ehdotus on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Mää inhoan niitä tinapäniköitä ja kippoja. :|
sama. Sekä niitä albumeita ja hirveitä hopeakehyksiä.

Meillä sylikummi osti sen perinteisen lusikan ja toinen kummi laitto miehensä mun pyynnöstä kuvaamaan ristiäiset (on valokuvaaja) ja ne teetti meille sitten albumin niistä kuvista jotka hän valitsi!

Me ainakin juteltiin kummien kanssa siitä että tarviiko jotain vai ei ja he tiesivät että vihaan sellaisia kehyksia jne..

Tyttö sai myös kalevalakoru sarjaa, jota äitini kerää hänelle sekä siskoltani pienen kultaisen ranneketjun, missä on nimi ja minkä voi pidentää myöhemmin. Meillä ollut kaikilla sellaiset myös ja on edelleen siis käytössä.

Ite esikoisen äitinä tykkäsin kaikesta hyödyllisestä, eli juuri esim. klassikkoleluista, satukirjoista, vaatteista, harsoista, ensiastioista, syöttötuolista, vauvasukista, pinasängyn lakanoista.. Kaikesta hyötytavarasta, jota esikoisen kohdalla ei vielä yhtään ole.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Ite esikoisen äitinä tykkäsin kaikesta hyödyllisestä, eli juuri esim. klassikkoleluista, satukirjoista, vaatteista, harsoista, ensiastioista, syöttötuolista, vauvasukista, pinasängyn lakanoista.. Kaikesta hyötytavarasta, jota esikoisen kohdalla ei vielä yhtään ole.

Sama täällä. Käyttötavara oli kaikkein parasta.

Se sormus on typerin lahja mitä on keksitty. Kysy ainakin vanhempien mielipidettä siitä, toiset tykkää siitä yli kaiken, toiset taas inhoavat. Muutenkin voi aina kysellä vanhempien toiveita.

Pankkilipas alkupääomineen on minusta ihan käyttökelpoinen lahja.

Yhteistyössä