Meillä poika on reilut 1 v. Siirrettiin 1-vuotissyntärilahjaksi omaan sänkyyn nukkumaan, ja nukkuukin siinä hyvin klo 2 saakka yöllä. Olen nostanut sitten viereen kun ei ole nukahtanut helposti tassuttelulla silloin 2 aikaan. Viime yönä sitten ajattelin että nyt saa kyllä opetella nukkumaan koko yön omassa sängyssä, ja yritin nukuttaa sängystä nostamatta 2 tuntia. Huuto vain jatkui, rauhoittui välillä kun taputtelin pyllylle mutta uudelleen ja uudelleen heräsi huutamaan. Annoin vettä, otti kulauksen ja enemmän ei kelvannut. PIdin vähän sylissä ja tyynnyttelin mutta sittenhn se huuto vasta yltyikin kun takaisin sänkyyn laitoin. Lopulta meni hermot ja oli pakko ottaa poika viereen kun mun on aamulla mentävä töihin - nyt oon täällä ihan zombiena kun oon nukkunu yhteensä 5 tuntia ja välillä valvonu 2 tuntia
Ja kun otin viereen niin rauhoittui siinäkin vasta kun sai tissin suuhunsa.
Mitä olette mieltä, pitäisikö mun vain nostaa poika edelleen suosiolla viereen kun herää kunnes alkaa itse nukkua pidempään vai mitä mä teen? Mies ei voi nyt auttaa kun tekee yötyötä, se helpottaisi kyllä kun ei olisi hänellä ei olisi tissi niin lähellä nukuttaessa poikaa.
:ashamed:
Mitä olette mieltä, pitäisikö mun vain nostaa poika edelleen suosiolla viereen kun herää kunnes alkaa itse nukkua pidempään vai mitä mä teen? Mies ei voi nyt auttaa kun tekee yötyötä, se helpottaisi kyllä kun ei olisi hänellä ei olisi tissi niin lähellä nukuttaessa poikaa.
:ashamed: