voi millainen viime yö oli meillä! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamix3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamix3

Vieras
tokaluokkalaista pelotti ja itketti,otin vieukkuun nukkumaan. siihen rauhoittui ja nukahtikin heti. jonkin ajan päästä tuli pienimmäinen jalkopäähän nukkumaan ja ekaluokkainen lattialle sängyn viereen...minä menin lopulta evakkoon toiseen sänkyyn,kun en pystynyt niin ahtaassa nukkumaan.

kun olisi satunnaista tämä tällainen vaan kun alkanut olla jokaöistä. tokaluokkalaisen pelot alkaa illalla kun pitäisi mennä nukkumaan ja heräilee sitten öisin :( ekaluokkalainen on ihan erinlainen..mutta nyt on hänkin alkanut tulla öisin viereen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
mitäs pelkoja hänellä on? ettei koulussa kiusattais ?

pelkää että me muu perhe kuollaan ja välillä taas että hän itse kuolee. pelkää että meillle tulee tulipalo tai joku vieras ihminen jms :(

Ehkä kannattaisi jutella lapsen kanssa kunnolla mistä tuollaiset tulee mieleen.

pelkää että me muu perhe kuollaan ja välillä taas että hän itse kuolee. pelkää että meillle tulee tulipalo tai joku vieras ihminen jms :(

Mistä tämmöiset pelot on lähteneet? Onko joku lähipiirissä kuollut vastikään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mistä tämmöiset pelot on lähteneet? Onko joku lähipiirissä kuollut vastikään?

ei ole kuollut. en ymmärrä mistä saa ne ajatukset:(

Meillä oli sama rumba just tossa tokaluokan aikaan. Ja tuntu että eskarilainenkin alko nukkuu vuaan enempi meidän kans ku tokalainenkin nukku. Millon mikäki syynä, mut se jotenkin sit vaan loppu itsestään. Nyt neljännelle meni ja ei mitään ongelmaa. Oli yöllä vähä kuulemma valvonu ku jänskätti koulun alku mut ei ole ketään meidän sänkyyn ilmestyny, että osaa jo käsitellä itse tunteitaan paremmin. Uskon että kun vaan tuette ja annatte turvaa ettekä tee numeroa asiasta ni menee ohi.

Eikö noi oo ihan normaaleita pelkoja. Mulla oli muksuna ihan samat pelot. Kesti jonkun aikaa, vanhemmat puhui ja rauhotteli, esitteli palohälyttimet ja että kaikki toimii. Koira jos on, on hyvä selittää että se vahtii, ettei kukaan tule sisään. Mutsi kertoi mulle että mun sängyn alla asuu ihana vaalea koira (rakastin koiria yli kaiken), eikä se anna mulle tapahtua mitään yön aikana. Lopulta ne pelot katos, ei aavistustakaan mistä tulivat.

Yhteistyössä