auttakaas mua !

Krs
kertokaa mulle, että miten mä pääsisin eroon tosta jatkuvasta makeanhimosta ! vaikka kuinka olis verensokeri ok, niin aina vaan tekee mieli karkkia, karkkia, suklaata, karkkia, makeaa, karkkia...
ja itsekuri on niiiiin huono, että en voi olla marssimatta kauppaan ja olla ostamatta joka päiväisiä karkkejani. ähhhhh... :headwall:
 
Vanhan kansan viisas
Kokeile lisätä suolan käyttöä, joku vaha viisas aikoinaan kertoi, että jos tekee mieli makeaa on suolasta puutosta ja jos tekee mieli suolasta on sokerista puutosta
 
vieras
Suosittelen muutaman viikon ajan erittäin tiukkaa dieettiä, jolloin jätät kokonaan pois tai ainakin hyvin minimiin kaiken lisätyn sokerin sekä vielä valkoiset jauhot. Hedelmiäkin (sisältävät sokeria) hyvin kohtuudella. Huomaat pian, että kroppasi ei himoitse makeaa oikeastaan ollenkaan.
 
Krs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosittelen muutaman viikon ajan erittäin tiukkaa dieettiä, jolloin jätät kokonaan pois tai ainakin hyvin minimiin kaiken lisätyn sokerin sekä vielä valkoiset jauhot. Hedelmiäkin (sisältävät sokeria) hyvin kohtuudella. Huomaat pian, että kroppasi ei himoitse makeaa oikeastaan ollenkaan.
tätäkin olen harkinnut, mutta en jaksa sitä äkäisyyttä minkä tuo saisi aikaan :D mäkun haluan mun karkit :D
 
vieras
Öö..ap siis kysyy neuvoja miten pääsisi eroon makeanhimosta, mutta ei sitten kuitenkaan halua luopua karkeistaan...No, sitten vissiin pitää vaan jatkaa samoilla linjoilla edelleen jos ei muutosta kerran haluakaan.
 

Yhteistyössä