Sokeripaasto

Nyt vielä ja taas kerran kerron kaikille kuinka makeanhimosta pääsee EROON!
Vaatii hiukkasen itsekuria, mutta ei paljoa koska minäkin siihen pystyin.. (yleensä mua ohjailee syödessä ja mieliteoissa se "kolmas"persoona

Eli lyhykäisyydestään; idea on mammadietin sivuilta ja tapahtuu näin:

VAIN 3pv ilman makeaa, mutta tarkoittaa myös että ILMAN makeaa. Ei karkkia, pullaa, hedelmiä, mehuja, limsaa, jogurttia tai mitään mikä maistuu vähänkin makealle, eikä auta vaikka olis kuinka keinotekoisesti makeutettu! Tärkeintä on se maku..

No, kun sen kolme päivää kestää, niin äkkiä pystyykin kävelee karkkihyllyn ohi! Olin todella yllättyny että oliko tää muka näin helppoa??
Mulla on todella huono itsekuri ja se karkki ym oli todella mun heikko kohta... Eipä oo enää!

Minä tyttö katkaisin makeanhimolta pallit!

 
Kärpästutka
Mä oon sit huomaamattani harrastanu tätä sokeripaastoo useemminkin :D
Mä kun en syö karkkia,en pidä hedelmistä( :ashamed: )en juo mehuja ja limua juon tosi harvoin.... :D
No tiiän kyllä et joillekkin noi sokeripitoset einekset on ongelma ja niihin himo,mulla taas on suolaset himo-ongelmana :'(


(entinen Sivuhistoria)
 
merjaana
Mä kanssa pongasin tämän paaston sieltä mammadieetin sivuilta, ja kokeilin. Mutta mulla meni mönkään siinä suhteessa, että kolmannen päivän iltana kyllä söin hedelmää :ashamed: . Unohdin, että nekin pitäisi jättää väliin...
Muuten tuntuisi toimivan kyllä juu. Suklaata sata vielä Joululta kaapissa, ja mä olen jättänyt ne RAUHAAN
:D :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 08:31 merjaana kirjoitti:
Mä kanssa pongasin tämän paaston sieltä mammadieetin sivuilta, ja kokeilin. Mutta mulla meni mönkään siinä suhteessa, että kolmannen päivän iltana kyllä söin hedelmää :ashamed: . Unohdin, että nekin pitäisi jättää väliin...
Muuten tuntuisi toimivan kyllä juu. Suklaata sata vielä Joululta kaapissa, ja mä olen jättänyt ne RAUHAAN
:D :D :D
Sitten kun seuraavan kerran olet ottamassa jotain herkkua niin kysyppä itseltäsi että tekeekö oikeesti mieli??? Mä voin nyt syödä ihan rauhassa jogurttia, mehua ym. mut ei mun karkkia tai keksejä tee mieli! Alussa meinas avonaisesta pussista ottaa vaan tavan vuoks..
 
Tarttis varmaan kokeilla...Minä kun olen just sellanen joko kaikki tai ei mitään-tyyppi. Eli jos aion laihtua, niin sitten on pakko olla kokonaan ilman makeaa. Hedelmiä aion kyllä syödä, paitsi tuon paaston aikana. Voiko niin tehdä?
 
Joo, paaston jälkeen mä oon ainakin pystyny syömään kaikkea ihan normaalisti, mut tiedän ennestään että mun ei ainakaan kannata karkkiin/pullaan koskea tai himo palaa! Hedelmiä kyllä syön aika paljonkin, niihin on siirtyny se himo! mut taitaa olla hiukkasen terveellisempi vedellä appelsiinia koura kaupalla kun karkkia samaan tahtiin...
 

Yhteistyössä