L
Lady Luck
Vieras
Olen seurustellut 1,5 vuotta aivan ihanan miehen kanssa joka ottaa minut huomioon ja on kaikin puolin aivan ihana ihminen ja joka lähes tulkoon jumaloi minua.Meillä on ikä eroa aika paljon,joka ei kumminkaan häiritse minua..tai ainakaan ole ikinä häirinnyt,kuin vasta nyt vähän..Eli,minua hävettää välillä kulkea mieheni kanssa kaupungilla kun luulen että moni ajattelee että miksi tuollainen nuori nainen on tuollaisen vanhan miehen kanssa?En kehtaa esitellä miestäni työkavereilleni koska he varmasti ajattelisivat kaikenlaista ja puhuisivat sitten keskenään että kuinka minulla on niin kauhean vanha mies.Vanhemmilleni en ole uskaltanut sanoa että seurustelen koska he eivät hyväksyisi sitä.Asumme yhdessä,mutta vanhempani eivät sitä tiedä.Toinen asia on,että en ole koskaan asunut yksin,vaan aina jonkun miehen kanssa.Haluaisin todella kovasti asua yksin ja elää nuoruuttani,koska ikinä en ole niin tehnyt.Mutta en haluaisi jätää tätä miestä koska hän on niin ihana ja rakastamme toisiamme paljon.Haluaisin myös seurustella jonkun ikäiseni kanssa jonka kanssa voisi kulkea ilman että hävettäisi ja jonka voisi esitellä työkavereille ja vanhemmille.Pelkään että tuhlaan elämääni jos jatkan hänen kanssaan ja myöhemmin kaduttaa ettei tullutkaan elettyä..Mutta todellakin rakastan häntä ja hän minua ja sovimme toisillemme todella hyvin.Olen sekaisin,voisiko joku jotenkin auttaa...