auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaam

Vieras
Käytän ehkäisynä Nuvaringiä. Harrastin seksiä yhden kerran viikkoa ennen oletettua ovulaatiota.
Sen jälkeen tullut kahdet menkat taukoviikkojen aikana,alkaneet täsmällisesti 5 pv renkaan poistamisen jälkeen,mutta olleet normaalia niukemmat ja lyhyemmät.Testejä olen tehnyt yht.8,neljä
kumpienkin menkkojen jälkeen,aina näyttänyt negatiivistä.Miten mahdollista on että olisin kuitenkin raskaana?Jos olisin raskaana niin varmaan vk 10 olisi nyt menossa.Nyt en kaipaa viisastelua siitä,että jos on harrastanut seksiä niin aina voi olla raskaana...
Sen toki tiedän,vaan että miten todennäköisestä se voisi olla tässä tilanteessa?

Et ole raskaana. Joskus kuukautiset voivat hormonaalisen ehkäisynkin vuoksi olla kovin niukat. Itselläni pillereitä syödessä lyhimmät olivat yhden päivä ja hädissäni soitin lääkäriinkin ja sanoi olevan normaalia, pääasia on, että vuoto tulee. 8 raskaustestiäkin kertoo sulle aivan samaa...Luotat vain niihin. Todennäköisyys sun raskaudelle ja sille, että olisit vko 10 on 0. Testit kyllä näyttää raskauden viikolla 10!!!

...olen kyllä miettinyt, mutta voiko muutokset tapahtua noin vaan yhtäkkiä, jos ei ole mitään ns.erityistä syytä?
Ja kun nuvaring ollu siis käytössä säännöllisesti jo yli kolme vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja se alkuperäinen;27489143:
...olen kyllä miettinyt, mutta voiko muutokset tapahtua noin vaan yhtäkkiä, jos ei ole mitään ns.erityistä syytä?
Ja kun nuvaring ollu siis käytössä säännöllisesti jo yli kolme vuotta.

Voi. Ihminen ei ole kone. Erilaiset asiat vaikuttavat ja aina muutokset eivät tarvitse syytäkään.

Yhteistyössä