Onko raskaus mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaanako

Vieras
Tuumailin tässä, olisiko millään mahdollista että olisin raskaana?
Kuukautiset ovat olleet muutaman kuukauden niukemmat kuin ennen, vuotoa on kestänyt ehkä vain kaksi päivää (yleensä neljä) ja sekin on ollut niukkaa. Olen ollut hurjan väsynyt, alaselkä on kipeä, vatsa tuntuu ja näyttää erilaiselta (turvonnut, painon tunnetta), vatsassani menee aina sellainen tumma viiva, mutta nyt tuntuu että se on tummempi kuin ennen. Sen tosin saatan vain kuvitella, koska en yleensä koko viivaan kiinnitä huomiota. Noin kuukausi sitten minulla oli pahoinvointia, sellaista kuvottavaa oloa. Myös rinnat olivat arat (ja nyt nännit näyttävät mielestäni tummemmilta kuin ennen). Tällä hetkellä ei ole ollut pahoinvointia, eivätkä rinnat arkana/kipeänä. Rinnat myös hieman tuntuivat kasvaneen yhdessä vaiheessa, tosin nyt tuntuvat hieman pienemmiltä heh.

Tänään tein raskaustestin ja se näytti negatiivista. Pienen virheen tosin tein sitä tehdessäni, tikkua olisi pitänyt pitää 10 sekuntia alaspäin, mutta minä laitoin sen heti näytteen oton jälkeen vaakatasoon. Mahtaako sillä olla vaikutusta asiaan?

Lisäksi syön e-pillereitä, mutta muutama kuukausi sitten unohdin ottaa yhden pillerin ja harrastin seksiä. Epäilykseni siis on, että olisin tuona kertana tullut raskaaksi. Nuorempana tosin saatoin unohtaa ottaa kolmekin pilleriä ja harrastaa silti niinäkin päivinä seksiä, enkä ikinä tullut raskaaksi. Joten vähän kummaltahan se tuntuisi, että nyt olisin noin "pienestä" tullut raskaaksi, mutta silti se minua nyt mietityttää.

huoh. tuskin oot raskaana, mutta tee vaikka huomenna uus testi. jos se näyttää negaa niin se on nega. harvemmin siittä raskaaks kuitenka tulee, jos on YHDEN pillerin unohtanu (vaikka ne ei mitään 100% varmoja olekaan ehkäisytehossaan)

Arvelinkin, että tuosta kysymyksestä tulee sanottavaa! :D
Olisi pitänyt kysyä, että kuinka mahdollista se on?

Kai sitä pitää lääkäriin varata aika, ei tältä asialta muuten mielenrauhaa saa.

Hei!
Nyt haluaisi hätäilevä nuori nainen apuja! Olen alkanut pähkäilemään voisiko olla mitenkään mahdollista, että olisin raskaana. Olen vakituisessa parisuhteessa ja harrastamme seksiä viikottain. Syön e-pillereitä ( joskus muistan ottaa ne vasta parin tunnin päästä siitä ajasta milloin pitäisi) ja käytämme jokainen kerta kondomia. Minulla oli ihan normaalit kuukautiset 2viikkoa sitten, mutta olen kuitenkin voinut pahoin pari kertaa viikossa ja minulla on ollut huimausta.

Mitkä ovat teidän mielipiteet voisiko kyseessä olla jopa raskaus?

Hätäilen varmaan turhasta, mutta ajattelin kysyä kuitenkin joidenkin mielipiteitä. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!:)

Yhteistyössä